8 Bölüm (Part 1)

4.9K 377 175
                                    

Heloooo nabersinizzz götünü yediğim şahıslar 🌚🌚🌚

Çok uzatmayalım direkt girelim konuya. Ondan önce LGS ye girenler kaç aldınız?

Hadi başlayalımmmmm

8 Bölüm:

0551 *** ** ** numarasını 'Yılanların Kankası.' diye kaydedildi.

Ben: Ben senin çıktığın yeri de seni de...

Yılanların Kankası: Hop hop yavaş gel.

Yılanların Kankası:Yok ben sana bir girerim.
(Mesaj gönderilmedi.)

Ben: Ne yazdın da sildin?

Yılanların Kankası: Polise yazayım, o sana söyler ne yazdığımı ha. Ne dersin:D

Küçük piç. Yıllannnnn

Görüldü attım ve sohbetten çıktım. Telefonun internetini kapattım ve sınıftan çıktım. Yavaş yavaş aşağı kata indim.

Korkuyordum.

Bahçeye çıktığımda sınıfta ki varlıkların bir yerde dikildiklerini gördüm. Yavaş yavaş onların yanına ilerledim.

Kulaklığımı taktım ve müzik açtım. Acayip derecede stres basmıştı beni. Ellerimi kaşıyordum istemsizce. Ve durmadan yerimde kıpırdanıyordum.

Okula bir tane otobüs girdi. Polis abiler den bidi,"Hadi çocuklar binin. Karakola gidiyoruz." Sesi nasıl sakin çıkabiliyordu bu adamın!

Karakol.

Şuan tam olarak karakolun önündeydik. Polis,"Hadi çocuk beni takip edin." dedi. Herkes söylene söylene giderken bende yavaşça ilerliyordum.

Tek stresli olan bendim galiba. Diğerleri niye stresli değildi! Sanki yaşadığımız şey çok normalmiş gibi davranıyorlardı. Açıkçası da haklılar. İlk defa bizim okulda öyle bir şey olmuyordu. Daha öncede bir sürü kavga ve bir kaç ölüm vakası olmuştu. Ama hepsi okul çıkışı saatindeydi. Ve okul dışındaydı.

İlk defa okulda böyle bir olay yaşandı. Daha doğrusu okul sınırlarının içerisinde.

Genelde okulun etrafında polis araçları çok olurdu. Her gün eksiksiz kavgaların olduğu dönemleri hatırlıyordum. Eskiden onları izleme zamanım olurdu. Eğlenceli olurdu aslında.

En çok eğlendiğim ise, okulda bir kıza taciz etmişti birisi, okul çıkışı çocuğu çok kötü dövmüşlerdi. En son ölümle burun buruna olduğunu duymuştum. Sonra ne olduğu bilinemez.

( Cidden benim gittiğim bir lisede bir kız istismar etmişti 1 erkek. Okulda çocuğu dövdüler. 25 basamaklık merdivenden ittiler. Ohhh canıma değsin. Şuan belki kitapta yaşanan çoğu olay gerçek. Gördüm kendi gözlerimle. Salak gibi Antalya'nın en belalı okuluna gittim.)

Yada bir kız bana kafayı takmıştı. Nereye baksam o kıza denk gelirdim. Bir kaç kez sınıfımın önünde dikilirken görmüştüm onu. Sonra ne olduğunu anlayamadım ama, kız okuldan ayrılmıştı. Cidden gittiğine sevinmiştim.

Polis,"Siz burada bekleyin. Birazdan sınıf listesine göre isimleri seslenecekler. Lütfen yerinizden ayrılmayın acil bir şey olmadığı sürece." diyip arkasına döndü ve gitti.

Kapı açıldı," Ahsen Önder." dedi kadın polis.

Ahsen salağı yavaş yavaş yürüdü. Yüzünden üzgün ifade verdı. Gözleri yaşlıydı. Ama adım kadar emindim timsah gözyaşı olduklarından. Çünkü o, o kızdan nefret ediyordu. Hatta kaç kez tuvalette bıçak çektiğini az çok biliyordum.

Her zaman tuvalete gittiğim de duyardım. Sürekli onu rahatsız ederdi. Neden nefret ettiğini hiç bir zaman anlayamamıştım. Ama 9-10 sınıfta çok sıkı bir arkadaşlıkları vardı. Çünkü yan yana olurlardı sürekli.

Çok iyi gözlemci idim. Herkesin ne halt yediğini az çok biliyordum. Ondan dolayı bana kimse bulaşamazdı. Çünkü biliyorlardı; benim başıma yanarsa, yakan kişiyide benle beraber yanardı.

Belalı biri değildim. Sadece kendimi koruyordum. Çünkü kimse senin pisliğini, menfaati olmadan toplayamazdı. Bizim okulun yazılı olmayan kuralıydı bu.

Ya kurt olurdun ya kuzu. Kuzu olanların hayatını sikerlerdi tabiri caizse bizim okulda. En son masum biri geldiğinde okulda 1 ay dayanmıştı. Sonra arkasına bakmadan kaçmıştı.

İsmim sınıf listesinin somunlarında idi. Ve galiba sıra bana yaklaşmıştı. Çünkü bir sürü kişi girip çıkmış. Kızlar ise ağlayarak çıkıyordu. Drama Queen ödülü verilirdi bizim sınıfta ki kızlara.

"Ferah Atakan" dedi tekar aynı ses.

Ups...

Ondan sonra sıra bana geliyordu. Yine stres basmıştı. Ayağımı stresten sallıyordum. Sakin olmam gerekiyordu. Görüşme 10-15 dakika sürdüğü için tuvalete gitme kararı aldım. Elim yüzümü yıkasam iyi olurdu.

Yavaşça oturduğum yerden kalktım. Girdiğimiz de tuvaleti görmüştüm. Girdiğimiz yöne doğru yürümeye başladım.

Tuvaletin işaretini gördüğümde ise oraya gittim. Kapıyı açtım ve girdim. Yüzümü yıkarken kapının açıldığını duydum.

Bir kaç saniye sonra aynada birisinin yansımasını gördüm.

Senin burada ne işin vardı!!!

Sizce kim geldi AKKZKAKZKSKAKPWK

Bölüm kısa oldu yapacak bir şey yok.

Ama güzel bence👁️🫦👁️

120 vote olduğu anda yeni bölüm gelecekkkk. Yani bu bölümün part ikisi

Sınır vote: 120
Sınır okunma: 1k
Sınır yorum: 100

Kuralsız LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin