Proloog

44 1 3
                                    

Wij zijn de beschermers van rajah een eiland in de grote ocean. Ik ben met mijn beste vrienden een echte soul rider. En je hebt ook nog de dark riders. Gosh wat haat ik hun. Ze geven ons de soul riders voor hun plezier trauma's. Zij staan voor het kwaad en wij voor het goede.

Alle vier hebben we een zus en dat zijn de vorige generatie van de soul riders. Ze helpen ons en steunen ons, want ze weten hoe moeilijk het is. We zijn allemaal wel is in de handen van dark geweest ik al 3 keer. Wat een hell was dat.

De dark riders hebben vier krachten. Niemand weet wat die zijn. Wij hebben er ook vier.
Ik (Delilah) maan, Lotte ster, Noëlle wolk en Nova zon. Onze zussen waren Chloey, Mara, Faye en Dora. Hun vijfde lid is dood door dark. En dan heb je dark Senna, Hannah, Marije en hun leider Gina.

Helaas zijn wij nog opzoek naar ons vijfde lid die de schepper van goede magie Floor aangegeven. Dark heeft ook een vijfde lid die daar in hun gebouw is haar kennen we niet.
De schepper van donkere magie is mijn ex bestie Lara. Lara is in leven, maar waar ze is weten we niet. Floor is Bij Elizabeth en de druïden net als wij. Ons vijfde lid zal de kracht wind krijgen. Floor weet het maar zegt niks.

Wij gaan jou laten zien hoe het leven als soul rider eruit ziet!

Het leven van een echte soul riderWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu