24. bölüm. -Zarar vermek istemiyorum-

105 12 7
                                    

Sanzu'dan.

Her şey gayet normal. Ve şu an daha güzel. Barda oturup içki içerek çıtırları seyretmek mükemmel. Bir yudum daha alacakken içkimin bittiğine lanet edip garsondan bir tane daha istedim. O verene kadar ilacımdan içtim. Beni güzel ve ferah hissettiren tek şey. Bir çıtır yanıma gelince ise.. ah işte başlıyoruz.

Emily'den.

Pekala. Takemichi ile görüşmemizden sonra her zaman geldiğim bara geldim. Oh, galiba bu gün dolu. Ama sıkıntı yok. En sevdiğim içkiyi içip gideceğim zaten.

Çoğu zaman boş olur burası. Sessiz sakin, sadece garsonun takıntısı yüzünden durmadan temizlediği bardaklar bu sessizliği bozuyor.

Emily- Merhaba.

Garson- Oh Emily. Yine karşılaştık demek. Nasılsın?

Emily- İyiyim Jin. Teşekkürler.

Jin- İyi olmana sevindim.

Masaya oturnamı izleyerek söyledi.

Emily- Bu gün kalabalık ha..

Yaslandığım masaya ritm ile vurarak söyledim.

Jin- Maalesef... Mikey nasıl? Aranız iyi değil mi?

Elindeki bardağı temizleyerek söyledi.

Onun bardağı yerine koymasını izleyerek mırıldandım.

Emily- Ayrıldık...

Şaşkınca bana baktı. Ama doğru. 15 hündür görüşmedik.

Jin- Ah.. bu üzücü.

Başımı masaya bıraktım.

Emily- Kuzenim ve arkadaşlarım bile öldü..

Bardak kırıldı. Ses yüzünden tam duyamadım.

Jin- Baji mi?

Titrek ses ile sordu.

Emily- Ondan 1-2 aydır haber yoktu.. v-ve onu ölü bulmuşlar ne olduğunu kimse bilmiyor.

Jin- Ah.. ağlama. Bak her şey düzelir. Ölen birisi dışında...- Ama ondan başka her şey düzelir.

Emily- He..he. Motivasyon vermekte gerçekten kötüsün.

Kıkırdadım ve yüzümü kollarıma yaslayıp masaya koydum.

Jin iyi birisi idi. İlk defa Mikey'den ayrıldıktan sonra buraya kafa dağıtmak için gelmiştim. Bana çok samimi yaklaştı. Sohbet ettik ve benim Baji'nin kuzeni olduğumu öğrenince 'ah o durmadan sınıfta kalan çocuk değil mi?' dedi. Öldüğünü dememiştim. Mikey ile ayrıldığımızıda. Öğrenince de, şimdi bana 'neden söylemedin?' demiyor. Yabancı olsa bile 1 ay içinde hiç olmassa konuştuğum biri idi. Odama kapandığım günlerde bile keşke o bara gidip bir bardak içsem diye geçirdim içimden. Jin okulu bırakmıştı ve burada çalışıyor. Okul zamanlarında Baji'nin sınıfta kaldığını hep duyardı. Tabiki Baji bir zorba. İnsanların diline düştü. Jin, o bilmiyor zamanda gidip geldiğimi. Acı verici diye gitmeyi bıraktım. Takemichi artık tükenmişti. Hina durmadan ölüyor, ve kimse onu kurtarmıyor, daha doğrusu kurtaramıyor. Ama artık biz geleceğe gidemesek bile geçmişten geleceği düzeltmeye devam edeceğiz. Sabahı bilmeden bu gün işe koyulacağız. Planımız bile var.

Jin- Emily.

Emily- Hm?

Jin- Mikey.. o şu an nerede?

Yerdeki kırık parçaları toplayıp çöpe atarken söyledi.

Emily- Bonten'de.

Jin- Ne!? Bonten? Yeni açılmış mafya şirketi mi?

MY ANGEL | Mikey X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin