29. bölüm. -Seni bekliyorum-

106 8 24
                                    

5 ay sonra.
Emily'den.

Bu aralar fazla kötü hissediyorum. Garip. Acaba hasta mı oldum..

Kapı çalınca oraya gittim. Gelen Mikey idi.

Emily- Merhaba! Bu gün erkenciyiz?

Ayakkabılarını yerine koyup ayağa kalktı. Çantasını yandaki dolaba koydu ve elini belime koyup beni kendine çekti.

Mikey- Bu gün işim uzun sürmedi.

Emily- Motorcular ne alemde?

Mikey- Onlar mı.. yeni gelen biri yüzünden biraz geç gelmiş de ola bilirim..

Emily- Ah..

Uzanıp dudağımı öptü. Ellerimi yanaklarına koyup bende devam ettirdim. Ayrılınca elini belimden çekti. Bende o zamana kadar mutfağa gidip yemeği kontrol ettim. Mikey üstünü değişirken yemekleri dizdim. Çaydanı elime aldığımda başım döndü. Yerine koymak yerine yere düşecek şekilde bıraktım. Üstüme dökülecek diye korktum ama Mikey çoktan tutmuştu. Yerine koydu ve beni tutup koltuğa oturdu. Kucağına oturtup ona bakmamı sağladı.

Mikey- Benim çiçeğim iyi mi?

Emily- Um.. bilmiyorum. Kaç gündür böyle.. ama galiba yemek yemedim diyek- HAPŞU!

Mikey- Soğuk algınlığı olmasın o? Sen otur zaten sabahtan 1 ya da 2 hafta evde olacağım.

Kalktı. Şu doldurdu ve bana getirdi. En azından suya benziyor.

Emily- Teşekkür ederim.

Mikey- Rica ederim. Ama içine biraz limon suyu sıktım.

Renkli bardak olduğu için anlamadım.

Emily- Ah peki. Ama neden limonata?- HAPŞU! Ah.. burnum acıdı..

Kafamı okşadı.

Mikey- Hadi iç şunu. Sıcak hemde. Limon iyi gelir. Biraz ilaç koydum da diyelim.

Emily- Ah peki.

İçtim. Son damlasına kadar. Ama içtikten sonra midem bulandı. Mikey bardağı geri götürmek için arkasını döndü ama ben hemen onu itmek zorunda kalıp banyoya koştum.

Emily- Öhhö öhö!

Kapı açıldı. Mikey telaşla yanıma geldi. Ben kusarken sırtımı okşadı.

Mikey- Tamam tamam sorun yok.

Başımı kaldırdım. Hapşırdım ve bu sefer başım ağrıdı.

Emily- İh.. başım ağrıyor Mikey..

Telaşa kapıldı. Beni hemen kucağına aldı ve arabaya götürdü. Eve geri döndü. Geldiğinde elinde battaniye vardı. Ve termos vardı. Arabayı çalıştırdı.

Emily- Mikey gerçekten gerek yok. Ben- Öhhö! İyiyim..

Mikey- Bir iki gün geç olmuş ola bilir ama olmaz. Bana önceden söylemen lazımdı!

Emily- Ama başta böyle değildi..

Mikey- Tamam bebeğim ama ufacık bile olsa haber et bana.

Hastaneye varınca beni kucağına aldı.

Emily- Mikey aşkım gerek yok-

Mikey- Var.

Emily- Ama..-

Gözüm bulanık görmeye başladı. Kendimi tutamayıp kapattım gözlerimi.

Mikey'den.

MY ANGEL | Mikey X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin