Kapıyı çarparak çıkması ile dona kaldım. Neydi bu şimdi?
Pekala, çok fazla takmaya gerek yok. Ama ben ne yapacağım? Bura da öylece kalmak çok sıkıcı. Sıkıcı dan öte yapmam gereken en önemli şey, Mikey'ni geri getirmek. Geleceğe sırf ne olduğunu görmek için geldim ama Takemichiyi bulamıyorum. Belki de o da buradadır ancak başka işi olduğundan burada değildir? Ama hayır. Bu mantıksızca. Gelecekte olsaydı eğer beni bulmaya gelirdi. Geçmişte de ola bilir mi?
Elimi başıma koyarak yere bakmaya başladım.
Emily- Ah Take'nin şimdi neden çok düşündüğünü ve ne çektiğini şimdi anlıyorum..
Geri uzanıp tavana bakmaya başladım. Başımı yana çevirip dışarıya baktım. Hava kararıyordu. Saate baktığımda artık 10 olmak üzereydi.
Üzerimde şort ve bol sweatshirt vardı. Kazutora ve abim ile buraya gelince kısa şort ve kısa tişört giyinmiştim. Kim değiştirdi lan benim üstümü!?
Üstümü değişmeye gerek kalmamış, buna sevindim! Yataktan başımı kaldırıp başımın altındaki yastığı düzeltip kabarttım. Başımı yastığa koymadan önce saçımda ki tokayı çıkartıp yatağın yanındaki çekmeceye koydum.
Yatağıma uzanarak üzerime yorganı mı örtdüm. Kendimi düşünceler ile birlikte, huzura ve rahatlığa, uykuya verdim.
Sabah kalktığımda gece olduğum pozisyondaydım. Hareket edememiştim. Bacağım bu gün biraz iyiydi. Sadece sızlıyordu o kadar. Ayağa kalkıp bacağımı yere yavaştan bir gözümü kapatarak koydum. Biraz acıttı ancak, bir gün geçmesine rağmen üstüne basarak yürüye bilirdim. Topallıyorum ama sorun yok.
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Havluyla yüzümü kurulayarak banyodan çıktım. Yüzümden havlu olduğundan tahmini yürüyordum. Birine çarpmamla geri gittim. Düşeceğim sırada beni tutdu. Elimdeki havlu yere düştü. Gözümü açıp kime çarptığıma baktım. Bu Takeomi ağabey di.
Takeomi- İyi misin Emily-chan?
Emily- Aa-ahh evet.. evet iyiyim.
Takeomi- Bacağın nasıl? İyi mi?
Beni tutan ellerini bırakarak söyledi.
Emily- Evet iyi. Biraz topallıyorum ama olsun.
Takeomi- Oh dikkat etsen iyi olur. Topallasan bile bu iyi değil.
Emily- Biliyorum.. dikkat ederim. Teşekkürler.
Kakucho-kun dan sonra normal olan iki kişi Wakasa ve Takeomi galiba...
Emily- Ahh şey. Ne için gelmiştin? Yani bir şey mi lazımdı?
Takeomi- Mikey seni kontrol etmemi istedi. Burada görmeyince geri gidecektim ama banyodan çıktığında seni gördüm.
Emily- Oh peki-
Alt kattan gelen ses ile hem irkildim hem de sözüm yarıda kaldı.
--- Oİ! TAKEOMİ!
Ses biraz tanıdıktı. Takeomi iç çekti ve arkasını dönüp bağırdı.
Takeomi- Wakasa bağırma duyuyorum!
Kapının yanında biri belirince yine irkildim. Bu kadar olaydan sonra korkmadan gezmek çok kötü..
Wakasa- Ahh... *Yere bakarak ensesini kaşır*
Başını kaldırıp bana baktı.
Wakasa- Oh buradaymışsın! Mikey seni soruyordu Emily-chan.
Sorduğunu biliyorum. Ama neden ki..? Lütfen bana bir şey yapacağını söylemeyin. İstemiyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY ANGEL | Mikey X Reader
Fanfictionİlk hikayemdir umarım beğenirsiniz<3 Bok gibi de ola bilir- Smut vardır Şiddet vardır Küfür içermektedir Bu kadar umarım beğenirsiniz muah :3 UYARI!!! Hikayede olan olaylar bana aittir ama karakterler Ken Wakui'nindir. Yazın hataları olabilir. Bu yü...