Sabah birinin beni çağırmasıyla uyandım..
???- EMILY AMK UYAN LAN!!
Emily- of.. ne var bee.. bırak uyuyayım orospu.. çocuğu. Hem sende kimsin.
Rei- Birincisi anne babamız aynı yani sende orospu çocuğu oluyorsun. Ikincisi. ABINI TANIMIYONMU LAN?!!?
Emily- Ha sensin demek abiciğim, tamam 5 dakika daha....
Rei- Lan ne 5 dakikası okulun ilk günü ve sen daha saçını bile yıkamamışsın.
Emily- NEEEEE
Rei- Evet, afferin böyle "NEEEEE" dersin anca.
Emily- BENI NIYE UYANDIRMADIN?!
Rei- Salak burda seni uyandırmaya çalışan ben değilmiydim!
Emily- He tamam şimdi anladım ehe.
Rei- Tamam yemek hazır. Sen giyin ve hemen aşağıya gel.
Kafamı "tamam" anlamında salladım ve yerimden gözümü kaşıyak kalktım. Saate baktığımda..
05:20!!!! NE ABIM BENI BU SAATTE MI UYANDIRDI?! Ama doğru saçımı yıkamamışdım. Ve bir de kurutmak var. Of of uyumak istiyorum. Bir taraftanda kendime küfür ediyordum.
Elimi yüzümü yıkadıkdan ve dişimi fırçaladıktan sonra, Saçımı yıkadım. Tabi kurutmak başka mesele..
Kurutma makinesi aldım ve saçımı kuruladim. Tabii küçük saçlarım olduğu için kurutmak zor olmadı.
Işim bittikten sonra aşağıya indim. Abim çok güzel yemekler yapıyor. Aşağıya inmemle kokunun burnuma dolması bir oldu. Şimdiden ağzım açık kaldı.
Aşağıya geldiğimde abimin onigiri yaptığını gördüm. Ay çok güzeller. Hemen masaya oturdum.
Agh onigiri bu yemeğe aşığım. Tabiki noodle-dan sonra. Hemen sofraya oturdum.
Emily- immm Bo cok gozol olmos obug (bu çok güzel olmuş abii)
Rei- Hehe sen beğendiysen güzeldir tabiki güzelim. Ama sana söyleyeyim. Ağzında yemek varken konuşma, boğazında kalacak.
Dedi ve yukarı doğru çıktı.
Emily- Abi sen yemeyecekmisin?
Rei- Yok abicim ben yedim canım sana afiyet olsun.
Emily- HEY
Abim duraksadı ve bana kocaman gözlerle baktı.
Emily- Ben bunu çok iyi biliyorum sen yemek yemedin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY ANGEL | Mikey X Reader
Fanficİlk hikayemdir umarım beğenirsiniz<3 Bok gibi de ola bilir- Smut vardır Şiddet vardır Küfür içermektedir Bu kadar umarım beğenirsiniz muah :3 UYARI!!! Hikayede olan olaylar bana aittir ama karakterler Ken Wakui'nindir. Yazın hataları olabilir. Bu yü...