|P/15💌|

636 39 10
                                    

MERHABAAAA

BOL BOL YORUM YAPMAYİ UNUTMAYIN 😭😭🤍

Gözlerimi açtığımda üstümdeki yorganı hafifçe ittim. Esnerken vücudumu gerdim. Aklıma gelenler ile gülümsemeden edememiştim.

|Dün gece|

Birbirimizi öperek ayrıldığımızda durmadan elimi tutan sevgilime baktım. Merakla yüzüne bakarken dayanamayıp sordum ona.

"Ne oluyor?" Gülümserken eğilerek beni birden kucağına almasıyla ufak bir şaşkınlık nidası çıktı ağzımdan

"Bebisim ne yapıyorsun?" Dediğimde yine ses çıkmamıştı. Pavel'in götüyle bakışıyordum.

Bu arada çok güzeldi.

Bir tane götüne vurduğumda o da vurmuştu. Homurdanırken cebimden telefonumu aldığını hissetmiştim.

"Başka bir şey var mı ceplerinde?" Dediğinde anlamamıştım ama cevapladım onu.

"Telefonum dışındaki her şey çantamda neden?" Dediğimde üstümdeki montumu ve üstündeki montunu sıyırdı. Ayakkabılarını ve ayakkabılarımı da çıkardıktan sonra konuştu.

"Bu yüzden." Dediğinde birden bire soğuk kapladı vücudumu. Gözlerim kocaman açılırken Pavel'in boynuna tutundum. Kolları belimi sararken gülüyordu. Kaşlarımı çatarak baktım ona.

"Ne gülüyorsun be!?" Dediğimde hâlâ gülerken eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

"Sapsikliğine gülüyorum bebem." Dediğinde huysuzca ona baktım. Yüzüne birden su attığımda bana baktı. Ben ona sırıtırken onunda sırıtmaya başlamasıyla gülüşlerim kesildi.

Ve bir anda kendimi suyun dibinde buldum. Anlık refleks ile gözlerimi kocaman açtığımda Pavel ile göz göze geldim. Aynı anda beni belimden tutarak yukarı çektiğinde rahat bir nefes verdim.

"Ne yapıyorsun deli?" Diyerek omzuna vurduğumda kahkaha atarak alnını omzuma yasladı.

"Sana deli olduğum doğrudur." Kedi gibi mırıldandığında onun bu mayışan haline gülümsedim.

Biraz daha yüzdük, sarıldık. E birazda sırnaşmış olabiliriz tabi.

Sonunda kollarımı Pavel'in boynuna doladığımda yanağımdan öperek suda yürümeye başladı. Vücudumuzu geçmeyen yere geldiğimizde titredim. Pavel birden eğilerek taşın üstünden ne zaman koyduğunu bilmediğim havluyu alarak bedenime sardı.

"E sen ne olacaksın?" Dedim resmen mırıldanarak. Su gerçekten çok mayıştırıyordu.

PETROV//#yaritextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin