|14/💌|

680 40 0
                                    

MERABALARRRR

Donmuş bir şekilde bana bakarken güldüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Donmuş bir şekilde bana bakarken güldüm. Anında ondan uzaklaşmamla birden boşluğa bakakalmıştı. Şokla bana döndüğünde ona göz kırptım. Niko elindeki iğneyle bana yaklaştığında yavaşça koltuğa oturdum. Pavel'in kalkmasıyla yatağa iyice uzanırken Niko tek hamlede ağzımı delmişti.

Smiley en acımayan piercing dediklerinde onlara inanmayın.

En kötü yere gelmiştik. Piercingi takma yeri. Canınız acımıyorsa bile o boruyu çekerken sızlıyordu. Her şeyi geçin en kötü acı piercing topunu sıkma anıydı.

Hiç canınız yanmıyorsa bile piercing topunu sıkarken felaket yanıyordu. Nihayet topu sağlamlaştırdığında tek gözümü açtım. Seneler gibi geliyordu o an resmen.

Dudaklarımı büzerek Pavel'e sarıldım. Neden bilmiyorum içimden gelmişti bu. Anında kollarını bana dolarken vücuduma kollarını sardı.

"Yenge dayanıklı çıktı." Ah Niko birde bana sor o dayanıklılığı. Gördük topu sıkarken içimdeki yangınları.

"Öyledir." Diyen Pavel gülümseyerek bana bakmıştı. Gülerek kafamı çevirdiğimde dik dik bana bakan kızla göz göze gelmiştim.

Bana gözlerini devirmesiyle gözlerimi kıstım. Mal mıdır nedir? Başka erkek mi yok sanki.

Pavel ve Nikolai ile birkaç şey konuşmuştuk. Mesela Pavel, Nikolai ve benim tabirimle Soykan, onların tabiri ile Kay çocukluk arkadaşlarılardı. Yanlış anlamadıysam dört kişilerdi yani bir kişi daha vardı.

Simsiyah saçlı olan kız. Yani Anna'ydı. Üzerini değiştirip içeri girdiğinde Pavel ile samimi bir şekilde sarılmışlardı.

Fakat aynı samimiyeti bana karşı da göstermişti. Niko'nun bakışları ona döndüğünde dudağında oluşan kıvrımla kızı izlemişti.

Kızda ona dönerek müstehcen bir bakış attığında istemsizce dudağım kıvrılmıştı. Bu ikisi fena bir çiftti. Fakat kızın tavrından anlamıştım ki Niko'yu süründürüyordu.

Yürü be kızım.

Anna ile sohbetimizde çok tatlı bir kız olduğunu anlamıştım. Fakat Pavel'in değimi ile, değişik bir şekilde sadece bana bu yanını gösterdiğini söylemişti. Normalde insanlara soğukmuş her zaman.

Kolay kolay güvenmezmiş.

Biz çok çabuk anlaşmışken numaralarımızı almıştık. Gerçekten aşırı güzel bir kızdı. Simsiyah saçları göğüslerine kadar uzanıyordu. Gözleri açık maviydi.

PETROV//#yaritextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin