Bir kızı çok sevdim, gün geçtikçe daha çok bağlanarak sevdim ben bu kızı. Tanışma hikayemiz tesadüf biliyor musunuz ? Zaten aşk tesadüfleri sevmez mi ?
Sevmesine severde hep büyük aşklar küçük elvedalarla bitiyor. Sırf bu yüzden diğer aşklara olan inancımız kayboluyor. Zaten hep böyle değil midir ? Birisi çıkar karşına, bütün duygularınla bağlanırsın sonra gün gelir hayatımın anlamı dediğin kişi bütün hayatının amına koyar ve siktir olup gider. Zaten bizi yarı yolda bırakanlar bizi çok sevenler değil midir ? Bizi yarı yolda bırakıp gidenler sevgiyi hiç bir zaman hak etmeyecek olanlar. Çünkü onlar kime giderlerse gitsinler sevmezler bir kişiye bağlı kalamazlar hayatlarında sürekli bir değişiklik isterler ve geride bıraktıklarını hiç umursamazlar.
Biz yüreğimizi hiç hak etmeyecek insanlara açtık. Sevgimizi darp edenleri sevdik. Yanlış insanı sevdim ben işte bunu zor da olsa kabullendim. Yaram ne kadar derin olsa da kabuk tutmaya başladı, hafızamdan silinmeye başladı. Sizi bu kadar çok seven birine neden sırtınızı dönersiniz. Erkek kızdan bir şey beklemiyor ki sadece soyut bir sevgi bekliyor. Bir kız bir çok kez aşık olabilir, erkek bir çok kez sever fakat bir kez aşık olur. Bir defa bir kız için gözyaşı akıtır. Ama genelde kaybeden o olur. Bence sevmekten daha önemli bir şey var kaybetme korkusu. Kaybetme korkusu olmayan bir kişi sevemez. Eğer sevdiğini kaybetmekten korkmuyorsan ortalığa çıkıp ben seviyorum demeyeceksin. Eğer bir gün gerçekten kaybetmekten korkarsan işte o zaman seviyorsun demektir. Kaybetme korkusu her yerde dolanır hayatına. Bazen de o korkuyla ne yaptığını fark edemezsin, karşındakini kaybetmemek için saçma sapan davranışlarda bulunursun ama hepsini sevginden yaparsın ve çoğu zaman karşındaki kişi bunu anlamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ AMERİKA
RomantizmHikayemiz zamanında birbirini çok sevmiş iki gencin aşkı anlatır. Fakat hikayemiz bazı nedenlerden dolayı kısa sürdü ama okuyunca nedenini anlayacaksınız yeni hikaye yazmayı planlıyoruz yeni hikayede görüşmek üzere İYİ OKUMALAR :)) HİKAYEMİZ GERÇEK...