BÖLÜM 10

275 14 2
                                    

HAZARIN AĞZINDAN ;

Hikayemizin sonuna geldik arkadaşlar. Size kısa bir özet gecicez. Size sadece son olanları söylicez çünkü bilmediğiniz daha cok şey var bu yazının sonunda da neden yazmadıgımızı öğreniceksiniz. Öncelikle Hazar Aybikeyi cok sevdi deliler gibi sevdi kopek gibi sevdi. Onun için herşeyi göze aldı herşeyi yaptı ama bazen cok sevmekte yetmıyor cok sevmekle olmuyor bu iş ilk aşk olsun olmuyor. Hiç birşey eskisi gibi kalmıyor ilk aşk bile eskisi gibi kalmıyor kalmadı da neyse aybikenin çok peşinden koştum. En son biliyosunuz ki Aybikenin zorla Hazardan ayrılması gerektiği yerde kalmıştık o olaylardan sonra ben yine eskisi gibi başka başka kızlara gittim ama hepsiylede yiyişmek içindi amacım aklımdakileride yapmıştım zaten ama hep aklımda Aybike vardı hâla daha birbirimizi seviyorduk ama birleşemiyorduk hep bir şey olduğunda soluğu birbirimizin yanında alıyorduk her seferinde birbirimize geri dönüyorduk ama uzun sürmüyordu. Zaman geçti ben başkasını buldum Aybikede buldu tabi ama ben mutlu değildim sonra o an olan sevgilimden ayrıldım falan Aybikeyi beklemeye başladım bi kaç ay geçti falan hâla bekliyorum çok sevdim köpek gibi sevdim ama nafile en sonunda bu hikayeyi yazmaya karar verdik belki bu şekilde eskileri hatırlar ve bizim için bir umut olur sandım ve oldu Aybike hikayeyi okumaya başladıkça sevgilisiyle araları bozuldu ve ayrıldılar. O gün okulun mezuniyet balosu vardı ve ben Aybikeyle o gün o baloya el ele girdim ve eski sevgililerim göt gibi kaldı bi nevi amacımızda buydu zaten.

Aybikeyi dansa kaldırdım adeta mukemmeldi rüya gibiydi. Ama sanki şimdi ananem hazar dicek bende kalkıcam sandım ama gercekti. Elim beli kavrıyordu kokusunu içime cekiyordum. O gün onu ne kadar cok sevdiğimi anladım ve aybike cıkışta benım kulagıma seni seviyorum dedi nasıl dedi neden dedi bilmiyorum ama dedi işte tabi hemen eve gitmek istedim whatsaptan konustuk herşey cok güzeldi. Sonra herşey ilerlemeye başladı sevgili olmuştuk nasıl oldu bilmiyorduk ama canım cicim derken aşkım birtanem olmustu. Neyse romantikli sözler söylüyorduk birbirimize ne kadar cok sevdiğimizi ama en sonunda bunların yerıne kavga dolu sözler geldi. Bunlar sürdügü için aybikeyle ayrılacagımız belli olmuştu.En sonunda dün aybike bana görüldü yaptı bende neden yazmıyosun HIM yazdin ne yazıcam ki dedi tamam dedim iyi geceler uyumuyordum whatsappta açıktım oda açıktı ama mesaj atmıyorduk. Sonra ben bi tivit attım bana noldu dedi yok bişey ben uyuyorum dedım tamam dedi. Sabah 7den beri akşam 10 a kadar yazmamış. Ne günaydın mesajı var ne iyi geceler. Kalktıgım gibi telefonumu aldım mesaj attım konusmuyoz bitti mi şeklinde neyse burayı uzatmıcam çünkü yaram taze ayrılık bugun oldu 4.7.2015 de oldu o yüzden senden sogudum eskisi gibi değiliz konusmasak daha iyi olucak dedi. Bende tamam hoşcakal dedim.

Üstelik eski sevgiline mi dönecen dedim Allah bilir orayı dedi. Yani anlıcagınız ilk aşk falan filan yalan kimse sizi sizden daha cok sevemez. Sizde kimseyi sevemezsiniz. İlk aşk diyordum kac ay pesınden kostugum kızı 2 dakika da hoscakala sıgdırdık ama işte aşk da böyle birşey inişli cıkışlı anlıcagınız biz bugün ayrıldık.Ve ben bundan sonra aybike için gururumu ayaklarımın altına almam bi gururunuzu ayaklarınız altına degecek kızlar var bide degmeyecek aybıke bunların ikisiydi. Anlıycağınız her güzel şeyin bir sonu var o son da böyle işte. Biz bu hıkayeyi artık yazmamayı karar verdik başka hikaye yazıcaz yani planlıyoruz. Ayhaz aşkı sona erer. Aybikeylede bida gorusmemek üzere ve allaha emanet olmayacasina hoşçakalsın bundan sonra anlamış oldum ki eskiler hiç bir işe yaramıyor adı üstünde eski işte geçmişte yaşadığımız kavgalar falan hiç peşinizi bırakmıyor siz ne kadar çok severseniz karşınızdaki o kadar çok şımarır ve değer bilmez birisine dönüşür. Ben onun için hikayemizi baştan sona kağıtlar yazdım yetmedi buraya ekleyip herkese aşkımı göstermeye çalıştım hastag bile açtım onun için ama bunların karşılığında aldığım şey ne ? Kocaman bir HİÇ. Benim hikayemde böyle işte artık sona geldik bundan sonra herkes kendi yoluna hadi eyvallah.

HİKAYEMİZ KISA SÜRDÜ AMA NEDEDİNİ AÇIKLADIK KUSURA BAKMAYIN BİZDE BÖYLE OLSUN İSTEMEZDİK AMA YENİ HİKAYE YAZMAYI PLANLIYORUZ ORDA GÖRÜŞMEK ÜZERE HİKAYEMİZİ OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİİİZ SİZİ ÇOOK SEVİYORUUZZ 😘😘

MAVİ AMERİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin