BÖLÜM 8

251 17 4
                                    

Güne yine sevdiceğimin beni arayıp uyandırmasıyla uyandım.

-Günaydıın sevdiceek

-Günaydın prenses hayırdır ?

-Ya ben bugün arkadaşlarla dışarı çıkabilir miyim dicektimde

-Hıı bende bugün buluşalım dicektim

-Yaa aşkım ben onlarla gidiyim akşamda senle buluşuruz olmaz mı

-Tamam prenses nereye gidiceksiniz

-Bilmem bi yerlere gider oturur bişeyler içeriz heralde

-Tamam güzelim kısa şeyler giymek yok döndüğünde mesaj atarsın buluşuruz

-Tamam aşkım öptüm

Aybikeyle herşey çok güzeldi hiçbir sıkıntımız yoktu. Kavga etmemizin üzerinden bi kaç gün geçmişti ve sanki o gece yaşanmamış gibi devam ediyorduk. Uykumdan açılıp kendime geldiğimde yataktan kalkarak lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra duşa girdim ve duştan çıktıktan sonra üstümü giyip mutfağa geçtim. Ve Hasan mutfaktaydı ben uyurken gelmiş kahvaltı etmeye başlamıştı her zamanki gibi. Bende masaya geçip oturduğumda kahvaltımı etmeye başladım. Hasan tıkınmasına ara verdiğinde

-"Naber aga" diye atıldı

-"İyi aga senden" dediğimde

-"İyi aga bişeyler yapalım bugün" dedi

-"Yok be sıcak hafta akşama buluşuruz Aybikeyide alıcam hem" dedim. İşim vardı zaten Aybike için bir şey hazırlayacaktım

-"Sen bilirsin bea çıkıyorum ben" diyerek masadan kalktı. Kahvaltımı bitirip odama geçtiğimde Aybikeyi düşünmeye başladım çok özlemiştim. Biran önce buluşup kocaman sarılıp yanaklarından öpüp koklamak istiyordum. Ben Aybike hangi düşüncelere dalarken onun hakkındaki düşüncelerimi yazmaya ve ona vermeye karar verdim.

Eğer bir gün ayrılırsak sakın vazgeçme benden çünkü ben senden vazgeçmem. Ne yapmış olursam olayım sen beni o güzel duygularınla sevdin. Unutma beni biz güzel şeyler yaşayacağız çünkü. Belkide ilk defa en güzel duyguları birbirimizde tadıcaz. Birbirimizi unutmak tüm o güzel duygulara ihanet olur. Unutma sakın sadece acıya alışalım. Hayatımıza belki bir gün başka biri girecek ve tüm şiirleri tekrardan yaşatacak bize. En dibe karanlığa batmışken aydınlığa çıkıcaz belkide işte o zaman unutucaz o acıyı. O zaman hayata yeniden dönücez, yeniden yaşayacaz belkide o duyguları ama hiç bir zaman ilk sevdiğimiz kadar sevemeyeceğiz.

Bazen bütün duygularınla seversin onda gördüğünü görecekler diye endişe duyarsın. Senden başka kimse sevsin istemezsin. Benim için sen varsın, ötesi berisi yok. Sadece sen, hep sen. Seni sevmek için bir neden bulamadım ben nedensizce sevdim, sorgulamadan. Sen benim hayatıma girdiğinden beri benim hayatım iki kelimden ibaret "Seni seviyorum." Senin için ne ifade eder bilemem ama sana yakışan en güzel cümle bu.

Seni herşeyden herkesten daha çok seviyorum. Senin için herşeyden vazgeçebilirim senin için herşeyi yaparım. Sen benim tek gerçeğim, tek doğrumsun. Sen benim ilk hayalimsin. Canımdan çok seviyorum seni be. Senin için ailemi bile karşıma almaya razıyım ben. Bir daha hiç kimseyi seni sevdiğim kadar sevemeyeceğimi biliyorum, seni özlediğim kadar özleyemeyeceğimi de biliyorum. Sen beni bütün kötü alışkanlıklarımsan arındırdın ben senden önce her gün başka karı kızlarla takılırken seni tanıdığım gün sildim hepsinin numarasını, kestim bütün itibarımı. Sen beni çok değiştirdin be güzelim ben bile kendimi tanıyamıyorum. Eskiden her kızla yiyişen hiç bi kızda bağlı kalamayan daha önce hiç kimseyi sevmemiş değer bilmemiş sevgi yoksununun tekiydim ama sen geldin değişti bütün hayatım ya ben her kız için kötü düşünürken senin için hiç öyle kötü düşünmedim be kızım her kızı dudağından öpmüşken hep o anı beklemişken, senin dudağına yapışmak hiç aklımın ucundan dahi geçmedi be onlardan en özel farkında bu işte basit değilsin hemen anında bitirmiyorsun kendini.

Ben senin elini tuttuğumda değiştim ben. Sen adam ettin beni sevgini tattırarak düzene soktun beni. Kızım ben seni bu kadar çok seviyoken bırakamazsın lan beni izin vermem. Ben naparım sensiz be eğer sen gidersen sudan çıkmış balığa dönerim, çölde aylarca susuz kalmış gibi olurum sen gidersen. Çünkü sen benim en gerektiği yerde suyum, canım yandığımda merhemimsin. Ben seni aklıma mutluluk diye huzur diye kazıdım be prensesim iyiki varsın.
NOT; Hep kalbimde kalman ve hep beni sevmen dileğiyle :*

MAVİ AMERİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin