"Pahalı pargümleri bir kenara
bırakın. İnsan güven kokmalı...."Cemre'den
Ali gördüğü fotoğraf ile kendi kafasında parçaları birleştirmiş ti o gece Hazala saldıranın Berk olduğunu söylüyordu.
İmkansız dı Berk ile çok kavgamız olmuştu ama Berk beni asla aldatmaz dı Hazal ile asla Berk'in dediği gibi Ali aramızı bozmaya gelmişti.
***
Okul da Hazal ile oturuyorduk Ege elinde 3 tane kahve ile geldi. Bir süre sessiz kaldıktan sonra Ege sessizliği bozdu "Berk ile Çağrı nerede?" Hazal "Berk kesin uyuyordur" dedi Nereden biliyordu ki?
Hazala istem dışı imâ ile baktığım da "seviyoru ya uykuyu ondan" dedi "evet seviyor" dedim Hazal üzerine kahve döktü yanlışlıkla ve lavaboya gitti o sırada benı Kenan amca Ege'yi Nesrin abla aradı.
Kenan amca Berkin eve gelmediğini okulda olup olmadığını sordu. Telefonu kapattıktan sonra lavaboya Hazal'ın yanına gittim Hazal üzerini giyiyor du
"Tam olmamış bence bi tık görünüyor sanki" Dedim "Aman,ben takılmam böyle şeylere benim içim dışım bir" dedi kravat'ını düzeltirken "Cemre bir sorun mu var hayır yani sabahtan beri diktin gözlerini üzerime" "Kenan amca aradı Berk dün gece eve gitmemiş dedi"
Hazal müthiş bir rahatlıkla "Yatta kalmıştır" dedi Nereden biliyordu?
Ali'nin dedikleri doğrumuy du ? "Hayır orada kalmamış" "nasıl yani?" Dedi telaş yaparken.Aklıma Alinin dün gece söyledikleri gelmişti 'Adi herif diye kaydetmişti Berki senden daha iyi tanımış Berki'
"Sende bir arasana" dedim Hazal hemen aramaya başladı Berk diye kaydetmişti.Kendimden utanmıştım. En yakın arkadaşım ve sevgilim birlik te olduğunu düşünmüştüm.
***
Ali Berki kaçırıp yaralamıştı Berkin ameliyat'ı başarılı geçmişti. İfadesin de Onu Alinin kaçırmadığını-kurtardığını söylemiştiKesinlikle yalandı.
Sorguladım da ise 'saçmalama öyle bir şey olsa neden polise böyle bir ifade vereyim Ali'ye neden iyilik yapayım' dedi.
Hazala saldıran Bekr mi ?
***
Aradan zaman geçmişti Ben artık emindim Hazala saldıranın Berk olmadığından Ali'ye inanıp Hazala bu ima'ları yapmamalıydım.Hazaldan özür dilemek için evine gidecektim.
Hazal'dan
Odam'da yatağım da uzanıp Berkin son görülmesine bakıyordum. Tek taraflı âşık olmak çok zordu bu dünyada insanların her istediğini kendi hür iradesiyle yapacağına inanmıştım.
Ama Âşk böyle bir duygu değil'di çok garip. Bir duygu insanın yapmaması gereken şeyleri yaptırıyor du aşka her zaman saygı duymuştum.
Bu kutsal duyguyu basit kılan herkesten nefret ediyordum, evet Cemre ve Berkin arasına girmek istemiyordum ama hiç âşık olunmaması gereken kişiye âşık oldum 'Berk Yağızoğluna'...
Hataydı ama en güzel hata.
Bunları düşünürken kapı çaldı kapının çalmasıyla irkildim. Kapıyı açtığım da karşım da Cemreyi gördüm. Cemre ile uzun uzun konuştuk Cemre saf bir kızdı 'siz beni aranıza almassınız diye korktum,dışlanmaktan korktum yalan söylemek çözüm değildi'
Söylediklerime inanmıştı,yalan değildi ki.
Kahve yapmak için mutfağa indim.
Çıktığım da defterim yoktu ! Berk ile yaşadığımız herşey yazan defterim.
Cemre'den
Defteri evden alır almaz çıktım. Ali haklıydı sahile Berk ile ilk tanıştığımız sahile gelmiştim ilk tanıştığımız bank oraya oturup defteri kapalı bir şekilde elimde tutuyordum.
Ellerim titriyor du gözlerimden yaşlar akıyor du okumaya cesaretim yoktu bir kaç dakika sonra derin bir nefes adım ve defteri açtım.
Berk ile ilgili duyguları yazıyor du Hazal Berk sayesin de gruba girmişti.
Nasıl tanışmışlar dı? Berk biliyormuy du Berk Hazalın fakir olduğunu?
Benden daha fazla mı sevdi Berki?
1.Bölüm sonu....❤️🩹
Keyifli okumalar...🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilir O Beni//Tozluyaka BerCem
Action"O gün ki gördüm seni yaktın ah yaktın beni"❤️🩹🦋