9.Bölüm: Yeni başlangıçlar🍂

84 13 0
                                    

"Her güzel şeyin bir sonu vardır"

-Berk'den-
"Ne demek bu Cemre?" Dedim sakinlikle daha doğrusu sakin olmaya çalışarak "Bunu Ali'den duymanı isterdim ama..." dedi ellerimi daha sıkı tutmaya başlamıştı.

"Sen nereden biliyorsun?" Diye sordum sakin olmaya çalışarak. Cemre derin bir nefes alarak "Parti günü Kenan amca telefon ile konuşuyordu Derya teyzeye 'Ali benim oğlum onu benden alamayacaksın' dedi.

Ufak çaplı bir şok geçirdikten sonra "Neden bana anlatmadın,sencede bilmeme gerek yokmuydu?" Dedim hayal kırıklığı yaşıyordum Cemre başını yere etmişti "Alinin haberi varmı...biliyor mu?" Diye sordum Cemre bir süre sessiz kaldıktan sonra "Evet var" düz bir ses tonuyla söylediği cümle daha fazla sinirlendirmişti Beni.

Ne şimdi herkesin haberi var  benimmi yok?

"Babam ne diyordu?" Diye sordum merak ediyordum geçmişi merak ediyordum Babam daha yeni bulduğu oğlunu mu yoksa 16 senedir tanıdığı 'hayatını mahf ettiği' oğlunu mu daha çok önemsiyor.

"Ali benim oğlum,onu benden alamayacaksın Derya...tam olarak bunları söyledi" dedi "Ali nereden biliyormuş" dedim C
"Bilmiyorum Berk,gerçekten bu kadarını bilmiyorum" dedi ben sessizliğimi korurken "Babam asla o delikten çıkamayacak bana ve Anneme göstermediği sevgiyi oğlu ve Derya hanıma göstermeyecek."

Cemre'nin birden kaşları çatılmış oturduğu yerden dikleşerek "Ali senin kardeşin, Berk hem Derya teyze senin hayatını kurtardı proje ödevi..." "Proje ödevi?" Cemre derin bir nefes alarak "Ceza odasını Ali görüp kayda alınca Derya teyze senin için" dedi.

"Sen nereden biliyorsun?" Diye sordum "Biliyorum işte" demişti daha sonra kocaman gülümseyerek "Herşeyi boş verelim Berk bu gece bizim olsun...Herşey çok güzelmiş gibi kutlayalım" dedi "Neyi" Diye sordum şaşkınlıkla "Neyi olacak barışmamızı" Cemreyi kendime çekip sarılırken fısıldayarak "Herşey çok güzel olacakmış 'gibi' değil Herşey çok güzel olacak" dedim saçlarına öpücük kondururken.

Cemrenin kokusunu içime çektim 'Huzur bulduğum' kokuyu....

-Ali'den-
Yıllardır tanıdığım Babam dediğim insanın Babam olmaması o kişinin 'Kenan Yağızoğlu' olması herşeyin 'bir yalandan' ibaret olması sözde Babam olan insanın kardeşim'in katili olması annemin benden zaman isteyip hiç birşeyi anlatamaması ve bu gerçeği kimsenin bilmemesi.

Herşey çok karışmıştı telefonuma gelen mesaj ile bu düşüncelerden kurtuldum. 'Oğlum,herşeyi anlatacağım eve gelmenin bekliyorum.' Diye yazmıştı. Derin bir nefes alarak eve doğru yol aldım.

Eve geldiğimde Annem salonda ki masada oturmuş beni bekliyordu karşısına oturduğum da Annem elleriyle oynamaya başladı fazlasıyla gergindi "Annem...anlatmak istemiyorsan eğer" dedim "Ali ben sadece senden özür dilerim. Şuan bir ömür boyunca yalan söylediğim için ama mecburdum Kenan bana hiç birşey söylemeden gitti..."

Oğlunu odalara kilitleyen ceza veren bir adam olarak farklı bir hikaye beklemiyordum tabi. Annemin ellerini tuttup "Annem yorma kendini,herşey ortada zaten" dedim.

Annem hiçbir şey demeden bana sarıldı.

-Cemre'den-
Berk'e gerçeklere anlattığım için Ali bana çok kızacaktı. Ama bu neydi ki ? Ben onun kardeşinin 'Katiliyi'dim' ama artık yalan söylemek istemiyordum Berk aklıma gelen fikir ile gülümsedim.

Berk anlattıklarım'dan sonra morali iyice bozulmuştu Berke bir bahane bulup evden çıktım yıllar önce Berkin bana sürpriz yaptığı kumsala gelmiştim burayı o günki gibi süslemiştim,'eskisi gibi değildi değildik' ama yine mutluyduk.

Herşey o günki gibiydi ve çok güzeldi. Şuan Berki buraya getirmek kalmıştı Berkin evine önüne gelip son kez kendimi kontrol ettim daha sonra zile basıp beklemeye başladım kendimden emin bir şekilde Berk beni görünce kocaman gülümserken bende ona sarıldım.

"Seni biryere götüreceğim" dedim gülümseyerek ve Berkin elinden tuttum Berkte beni onaylayarak kapıyı kapattı beraber buraya geldiğim taksi ile tekrar aşkımızın  başladığı o kumsala geldik.

Ben Berkten başka kimseye âşık olmamıştım Berk Hazal ile 'uyuşturucu' etkisi altında yaşamıştı o geceyi Hazala âşık olmuşmuydu bilmiyorum ama şuan bana parlayan gözlerle bakıyordu.

Kumsala geldiğimizde Berkin elini tutup hazırladığım yere getirdim iyiki kimse yoktu bu gece sadece ikimizindi Berk "Cemre" dedim gülümserken ben ise omuz silkerek "Tek sürpriz senmi yapacaksın?" Dedim.

Benim ellerimi tutarak "Herşyw yeniden başlayalım o gece Hazal Vefa hepsi kötü bir kabusu olsun sonra uyanalım tekrardan tanışalım" dedi kalbim küt küt atarken "yaptığım herşey için özür dilerim Cemre" Ben ise gülümseyerek "Tanıştığıma memnun oldum Berk Yağızoğlu" dedim.

Sonra dudaklarımız tekrardan buluştu be bu güzel gecenin tadını çıkardık.

***
Sabah Berkin beni öpmesi ile uyandım "Sevgilim biz bu gece burada mı kaldık?" Diye sordum etrafa bakarken "Çok güzel uyuyordun uyandıramadım" dedi havanın kokusunu içime çekerek "yürüyelimi biraz? Hava çok güzel" dedim Berk ise hemen kabul etti ayakkabılarımızı çıkarıp.

Denizin yanında yürümeye başladık. Ayaklarımıza deyen dalgalar güneşli hava en sevdiğim mevsim yaz ve Berk rüya olacak kadar güzel bir gündü o an dile getirmesem bile Berkin varlığına şükür ettim.

9.Bölüm sonu....🫀

Keyifli okumalar...💅

Bilir O Beni//Tozluyaka BerCem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin