3.Bölüm:Vedalar acıtsa'da bazen gitmek gerekir 🍂

155 23 4
                                    

"Bu garip bir veda olacak,çünkü hep içimdesin"

Berk'ten
Herkesin bakışları Hazal ve benim üstümdeydi yanımıza gelen gazeteciler bizi soru yağmuruna tutuyordu güvenlikler gazetecileri çıkarırken Çağrı bana yumruk attı.

Aldığım yumruk ile sendelerken Nereden geldiğini anlamadığım bir yumruk daha yedim bu sefer yere düşmüştüm yumruğu atan Ege'ydi
Ege'yi ilk defa bu kadar sinirli görüyordum.

Ege üstüme çıkıp bana ard arda yumruk atıyordu ben ise hiç bir şey yapmıyordum hak etmmiştim bu zamana kadar Ali ile ettiğimiz kavgalarda bile bir şey yapmamamın sebebi hak ettiğimi bilmem di.

Bahçeye koşarak gelen polisler  Egeyi üstümden aldı beni kaldırıp elime kelepçe taktılar . Gözlerim Hazalı bulduğun da Hazal  yere çökmüş ağlıyordu.

Hepsi benim suçum du

Polisler Hazalı'da karakola çağırdılar  polislere Cemre haber vermiş olmalıydı
Karakola geldiğimiz de beni sorgu odasına kattılar.

Kaçıncı sorgu odasına gelişim di bu hatırlamıyorum. İlk seferinde yalanlarımı düzmüştüm ortaya o gece Vefa'nın Hazal'a  saldırdığını düşündüğüm için onu dövdüğümüzü söylemiştim.

Saldıranın ben olduğunu saklayarak. Benim yaptığım affedilmez saklayarak.

Polis geldiğinde beni sorguya aldı uyuşturucu etkisi altında olduğumu Hazal ile zaten ilişkim olduğunu söylemiştim zaten Hazal şikayetçi olmayacağını söylemişti.

Para cezası ile serbest kalmıştım dışarıya çıktığım da babam beni bekliyordu oldukça sakindi bu sakinlik babamın sinirinden daha kötüydü eve geldiğimizde "Gir içeri" dedi babam beni sırtımdan ittirirken. O kadar hızlı ittirmişti ki dengemi kaybetmiş az kalsın düşecektim.

"Sen hayatımda gördüğüm en salak,geri zekalı benim çeyreğim olmaya bile yetemeyecek Birisin" dedi bir solukta susmuştum "Bir az akıllı olsan herşeye sahip olabilirdin herkes gördü benim Kenan Yağızoğlu'nun oğlu tacizdi damgası yedi" cesaretimi topladım "ama yaptım" dedim.

Babam bu dediğime sinirlennişti hemde bir tık fazla. "Sen benim oğlumsun" dedi "güçlü olacaksın" dedi Eli ile aşağıyı gösterip "Cezalısın odana git" dedi .

Mecburiyetle odama gittim Babam küçüklükten beri bir hata yapsam beni bodrumda ki odaya kapatırdı.

Cemre'den

Yaptıklarımdan pişman değildim ama aklım hâlâ yapmadıklarımday dı Hazal'ın fakir olduğu gerçeğini kimse bilmiyordu ve o gece gelen bir video.

Sabah uyanınca üzerime okul forma giydim güzel bir makyaj yaptım sanki hiç ağlamamış gibi sanki hiç üzülmemiş gibi aşağıya indiğim de Annem beni yanına çağırdı.

Ve bana sadece sarıldı buna çok ihtiyacım varmış kendimi daha güçlü hissettim. Bu sefer Annem benimleyken kim bana ne yapsa ne olurdu ki Annem yanımdaydı ayrıldıktan sonra Annem gözümden akan yaşları silip "Her ne olursa olsun" eliyle kalbini işaret edip "Burdasın" elini benim  kalbimin üzerine işaret ederek "burdayım" dedi

Sadece gülümsedim Annem benim herşeydim di Babam gittikten sonra Kardeşim öldükten sonra tek sığınağım dı ilk defa bu gün spor,giyim,kilo,kalori,makyaj demedi yanımda oldu bu başkaları için hiç birşeyken benim için çok güzel birşeydi çok-çok kıymetli.

Okula geldiğim de yanıma Ege ve Çağrı gelmişti. "Ne zaman öğrendin bu gerçeği?" Dedi Ege "Neyi hangi gerçeği Berk'in beni aldattığını mı? O gece Hazala saldırdığını mı?" Dedim büyük bir rahatlıkla " Bunu sorduğumuzu biliyorsun" dedi Çağrı "Evet... 1 hafta" "ne" dedi  Çağrı.

Neye böyle şaşırıyordu ki?

"Sen bunu 1 haftadır biliyorsun ve bize söylemedin mi? 1 haftadır biz Berk manyağı ile can ciğer arkadaştık" dedi  fazla sinirliy di "Ne diyorsun Ege gerçekleri görmedin diye ben mi suçlu oluyorum Ali bunu yüzümüze vurduğun da kim inandı" Çağrı şok olmuş bir şekilde "Ne yani Ali biliyormuydu ?" "Evet... bende bu şekilde öğrendim zaten" dedim.

Yanıma gelen Ali benimle konuşmak istediğini söyledi bu yüzden Ege ve Çağrının yanından ayrıldım "seni dinliyorum"dedim olabildiğim de sakinlikle "dün gece bu yüzden mi çağırdın beni ?" Dedi "sence Ali?" Dedim.

"Nasıl öğrendin" dedi "Öğrendim işte boş ver"  "nerede şimdi?" Dedi "kim?" "Berk... yani hangi yüzle okula gelecek" "dediğin gibi hangi yüzle gelecek ki?" "Neyse Ali benim gitmem lazım" dedim ve yanından ayrıldım.

Sınıfa çıktığım da Berk daha gelmemişti Berk'in beni aldatmasın rağmen bir kıza taciz etmesine rağmen masum bir çocuğa iftira atmasına rağmen nasıl onu düşünüyordum ?.

Aşk'tı bu en kutsal en güzel en saf duygu. Âşık olmak'tı ve ben bu duyguyu Berk ile heba ettim.

Ali'den

Artık herkes cezasını çekecek'ti evet Berk'i kânun cezalandırmadı ama hayat cezalandıracak'tı yalnızlız kalacaktı Benim Vefa öldüğünden zamandan beri kaldığım gibi.

Arap Duru ile aşıyor du yalnızlığını Vefasızlığı Zeyno Zeynoluktan çok Zeynepleşmiş ti ama ben...

Eve geldiğim de Kenan beyin arabasını gördüm.

Ne işi vardı ki burada?

Kapıyın önüne geldiğim de Kenan bey Önder hoca ve Annem tartışıyor du onların beni göremediği bir yere geçtim

"Sana git diyorum" dedi Annem "Hayır bu herif gidecek" dedi Kenan bey "Kenan çirkinleşme" dedi Önder hoca "Eğer sen buradan gitmezsen Ali'ye her şeyi anlatırım" dedi son cümlesini Anneme dönerken.

Ne diyecekti bana ne oluyordu?

"Ali benim oğlum sen git kendi oğlun ile ilgilen" dedi Kenan bey

Ben Duyduklarım ile şok yaşarken onlar hala tartışıyor du tabiki ilk yapacağım şey hesap sormaktı.

Berk'ten

Gidiyordum artık buradan bu şehirden yine her şey babamın istediği gibi olmuştu Cemresiz kalacaktım ne anlatsam ne yapsam olmayacak tı Babam Asla benim burada kalmama izin vermeyecek ti.

Cemre'nin yanına geldim bahçde oturuyordu. Yanına gidip uzaktan izledim kitap okuyordu 'Sokak Nöbetçileri' Cemre ile hiç ortak noktamız yok diye düşünüyordum'

Yanına gidip yanına oturdum ilk başta bana bakma dı kitaba o kadar çok kitlenmiş ki kitabın sayfasına ayraç koydup kapatıp yanına kattı bana dönerek "ne işin var senin burada " dedi

"Cemre yaptıklarım için çok pişmanım zam-" "ne önemi var" dedi sert çıkıyordu sesi duygusuz boş gözlerle bakıyordu Cemre bu değildi

Bu kadar mı üzdüm onu?

"Özür dilerim Cemre gidiyorum" dedim sesim titriyor du ayağa kalktım "Ben seni herşeyden kendimden bile çok seviyorum Cemre hep içim de kalacaksın kimseyi sevmeyeceğim ben nereye gidersem gideyim sende benimle geleceksin" dedim.

Arkamı dönüp gittiğimde hiç bir şey demedi gitme demedi.

Hava alanına gidip o uçağa bindim.



Bilir O Beni//Tozluyaka BerCem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin