"Vazgeçmeyi öğrendikçe
büyürsün...."-Cemre'den-
Artık herşeyden kendimden bile vazgeçmiştim,bunu Vefa'yı öldürdüğüm gerçeğini kendime bile itiraf edemiyorken Vefa'nın 'arkadaşlarına' Ne diyecektim ki?Aslında o günü kesik-kesik hatırlıyordum,çatıya çıkmıştım ama nasıl ittiğimi ne konuştuğumuzu hatırlamıyordum.
Veya hatırlamak istemiyordum.
Yatağımdan kalkıp üzerime formamı giydim. Yine en nefret ettiğim zamanları yaşıyordum o okula gidiyordum.
Okula geldiğimde Ali,Arap ve Zeyno hararetli bir şekilde konuşuyorlardı daha doğrusu Arap ve Ali arada sesini yükseltiyor kendi etrafında tutuyorlar dı.
Zeyno ise onların aksine bankta ayağını ayak üstüne atmış. Umursamazca onları dinliyordu bu zıtlık daha çok meraklanmama sebep oluyordu.
Yakınlarda olsam 'kulak misafiri' olmak isterdim ama bu şimdi mümkün değildi sanırım Vefa hakkında konuşuyorlardı.
Sınıfa çıktığım da dersin başlamasına daha vardı. Başımı sıraya koyup uyumak istedim. Fazlasıyla yorgundum, gece düşünmekten uyuyamamıştım.
Bir süre sonra sınıf dolmaya başlamıştı hocanın gelmesi ile Başımı sıradan kaldırmak zorunda kaldım. Sınıfta göz gezdirmeye başladım.
Berk okula gelmemişti.
Berkin okula gelmemesi çok nadir olan birşeydi en son gerçeği ortaya çıktığında okula gelmemişti. Ders bittiğinde Aliye bir telefon geldi Ali sınıftan çıkarken Arap ve Zeyno tekrar tartışmaya başladı.
Ben hâlâ Berki düşünürken Ali bir hışımla sınıfa girdi. Arap ve Zeyno'yu yanına çekerek bir şeyler konuştu umarım aklımdan geçen olmamıştır.
Berk ile sevgiliyken yaptığı ihaneti tekrar yapmamıştır bana diye içimden geçiriken Çağrı büyük heyecan,şaşkınlık ve büyük bir mutluluk içinde sınıfa girdi.
Koşarak yanıma gelip sıranın önüne çöktü. Ben hala ne yaptığını anlamıyordum o partiden sonra konuşmamıştık artık eskisi gibi değildik.
Tam konuşacaktım ki Çağrı parmağı ile dudaklarımı bastırdı derin bir nefes alarak konuşmaya başladı "Katil bulundu".
"Katil Kenan Amcaymış." Dedi "Ne demek Kenan amca? Senin nereden haberin var?ve-" Çağrı "Sakin ol, Berk babasını ihbar etmiş,katil diye Kenan amca'da Vefa'nın saati çıkmış." Dedi.
Ne kadar rahat anlatıyordu aklıma ilk Berk gelmişti "Berk nasıl peki?" Diye sordum "Bilmiyorum,hâlâ konuşmuyoruz" dedi ve yerine geçti yerimden dönerek "senin nereden haberin var?" Diye sordum merakla "Babam sabah Ali'nin annesi ile konuşurken duydum" dedi başımı tamam anlamında sallayarak önüme döndüm.
***
Okulun bitmesine saat sayıyordum Berkin yanına gitmek için elime telefonu alıp belki 100. Konuşmamı yapacaktım ama tekrar meşgule düşmüştü. Daha fazla dayanamayıp Berk'in yanına gitmeye karar verdim.Berk'den
Cemre'nin hapise girmesini asla kabul edemezdim. Herşeyin suçlusu bendim birini ceza çekmesi gerekiyorsa o kişi ise Babamdı belki Cemreyi öldürmedi ama benim ruhumu öldürmüştü !
Kapının çalmasıyla kendime geldim. Kimin geldiğine dair bir fikrim yoktu kapıyı açtığımda karşımda Cemreyi gördüm. Şaşırmıştım gelmesini beklemiyordum kendimi biraz geri çekip girmesini işaret ettim.
Cemre içeri girmişti arkasından kapıyı kapatıp bende içeri girdim "Neden babanı şikayet ettin?" Diye sordu "Birinin hapise girmesi gerekiyordu o kişide babam" dedim gerginliğimi saklamaya çalışarak.
"Ortada bir şey yokken neden yaptın ki?" Diye sordu Cemrede gergindi fark etmiştim.
"Artık Ali'ler bu okulda kalmayacaklar Cemre" dedim sakinleştirmek amaçlı ellerini tuttum. Son dediğimden sonra Cemrenin gözleri yere indi. Korktuğum başına gelmişti Cemre Ali'ye âşık olmuştu.
Ben hızla Cemre'nin elini bırakırken Cemre "Bir şey diyeceğim...Ama sakin olacaksın" dedi bıraktığım ellerimi tekrar tutarken. Tedirginlikle"Tahmin ettiğim şeymi?" Diye sordum "Neyi tahmin ettiğini bilmiyorum ama diyeceğim şeyi asla değil tahmin etmek,aklından bile geçmeyecek." Dedi.
Kaşlarım çatılırken dahada meraklanmıştım Cemre ise garip bir şekilde gergin ama sakin olmaya çalışıyordu "Ali senin kardeşin!"
8.Bölüm sonu....🦋
Keyifli okumalar.....🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilir O Beni//Tozluyaka BerCem
Actie"O gün ki gördüm seni yaktın ah yaktın beni"❤️🩹🦋