7.:Bölüm:Hepsi senin yüzünden🍂

94 18 0
                                    

"Bir çiçek güneş olmadan açamaz,ve insan sevgisiz yaşayamaz."

-Flasback-
-Cemre'den-

Kenan amca'nın yanına gelmiştim bu gece yapacağım partide oğlunu öğrenmek yerine benden öğrenmesini daha iyi olacaktı geldiğimde kapı açıktı kapının önünde durduğumda "Ali benim oğlum onu benden kaç yıl boyunca sakladın Derya babalık hakkımı elimden aldın" dedi Kenan amca.

Duyduğum gerçek ile şok geçirdim bu durumda Berk ve Ali kardeş mi?

Sanırım telefon ile konuşuyordu karşı taraftan ses gelmiyordu. Bu gerçeği Ali ve Berk bilmiyordu Sanırım.

-Şimdi ki Zaman-

-Cemre'den-

Berkin ellerinden ellerimi çektim Berke yalan söylemek istemiyordum her ne kadar beni en yakın arkadaşım ile aldatsada ben ona yalan söylemek istemiyordum "Cemre ben özür dilerim o gece için Hazal ile olanlar için" dedi  ve devam etti.

"Tek bir gecelik bir hataydı uyuşturucu etkisindeydim" dedi alaycı bir gülüşle "1 yıldır ilişkiniz varmış Berk daha fazla yalan söyleme" dedim "Ha ben kendi işimi kendim hallederim beni sırtımdan bıçaklama" dedi

"Ben böyle birşey yaparmıyım Cemre?" Diye sordu "bilmem en yakın arkadaşım ile ilişki yaşıyorsun,uzak dur benden Berk" dedim ve hızla yanından ayrıldım telefonuma gelen mesaj ile durdum 'Kızım Kenan amcanlarda yemeğe gideceğiz' demişti Annem

Şakamı yapıyordu? Berk ve beni yine aynı ortama mı katacaktı? Tabi bende Berk ileydim az önce
'Anne Berk'te orada olacak!' Diye yazdım 'kaçmak daha zor kızım,güzel giyin' yazmıştı

Daha fazla yazmayıp telefonu kapattım Annem Kenan amca ve Berki benden daha çok seviyordu nedenini anlamadığım bir şekilde

***

Eve gidip hazırlanmıştım Annem ile çok güzel bir gece geçirecektik(!) Şuan burada Berkin olamaması için nelerimi vermezdim ona olan nefretimden değil ona olan sevgimden kapının önüne geldiğimizde Annem "Kızım Berk ile dalaşma...O artık senin sevgilin değil ne yaptıysa bize ne" dedi Sadece kafamı salladım.

'Ne yaptıysa bize ne' evet genç bir kıza spor salonunda üstelik sevgilisi varken taciz edip genç bir çocuğa iftira atıp beni katil etti çok garipti yinede seviyordum onu 'o benim hem yaram hem yara bandım' annemin ellerimi yüzümün önünde sallayıp "Hu hu Cemre burdamısın?" Ded Evet Berki düşününce kendimi kaybediyorum.

"Evet anne iyiyim,bu gece güzel olacak" dedim kocaman gülümserken "umarım" dedi ve kapıyı açtı kapıyı biz çalışan açtı içeri girdiğimizde Kenan amca "Hoş geldiniz" dedi Berk hiç birşey demedi.
***
Yemekte otururken Berk hep yere bakıyordu benim ise gözlerim ne kadar istemeseydi Berkin üstündeydi "Kenan amca Ali bu gün gelecekti buraya yarında Berk oraya gidecekti onlara" dedim Kenan amcanın Berk hakkında ne düşündüğünü merak ediyordum.

Kenan amca "öylemi Berk?" Dedi Berk başını sallamakla yetindi "Proje ödevi birbirine çıkanlar evlerine gidip hayatını belgeliyor" dedim Annem "Neyse... Çocuklar bizim Kenan ile size söylemek istediğimiz bir şey var." Dedi bir az sessiz kaldıktan sonra gülümseyerek ve heyecanla "Ben ve Kenan...Yani biz bir geleceğe adım atacağız" dedi.

Aklıma gelenlerle başımı yere eğdim ya Annem Babam gibi beni terk ederse ya yeni kardeşim olursa ya Berk yeni kardeşini benden daha fazla severse başımı kaldırıp "N-Ne demek b-" sözümü kesen Kenan amca'nın "Evet ama ben bh ilişkiye olumlu bakmıyorum" dedi Yemeğin başından daha doğrusu geldiğimizden bu yana konuşmayan Berk.

Bilir O Beni//Tozluyaka BerCem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin