"Madem onlar mutlu olacaktı biz neden bunun bedelini canımızla ödedik"...!
-Yazar'dan-
Herkes şok olmuş bir şekilde ekrana bakıyorlardı neydi bu şimdi? Cemre ve Vefa herkesi kandırmışlar mıydı? "Özlemediniz mi? Ya hiç mi? Diye alayla konuşmaya başlamıştı "Yani siz şimdi bizi muhtemelen öldüğünü sandınız" dedi Vefa ve ekledi "Ama biz yaşıyoruz ! Ve bu yaşananların daha doğrusu bize yaşatılanların hesabını soracağız" Diye ekledi.
"Şimdilik görüşürüz!" Dedi Cemre ellerini sallarken ve kayıt bitti.
Herkes birbirine bakıyordu kimse az önce yaşadıklarını idrak edememişti 1 yıla yakın sürede meler yaşamışlardı ki oysa ki ve hepsi onlar içindi tükenmişlerdi ilk kendini toplayan ve ikisine en uzak olan Mavi "Arkadaşlar bu çok saçma Vefa nasıl yaşıyor ya?" Diye sordu.
Hazal "Berk bunlar senin oyunun mu" Diye sordu titreyen sesini aldırmadan Cemre ve Vefa'ya çok büyük hayal kırıklığına uğratmıştı O gece Vefa'yı ezikleyip iftira atmıştı en yakın arkadaşının sevgilisi ile çıkmıştı.
Hazal daha dayanamayarak kendini yere bıraktı Arap Zeyno ve Ali ise karmaşık durumlar içindeydi aylardır verdikleri emekler herşey bir hiç miydi? Ama mutluydular kardeşleri yaşıyor diye.
Berk ise inanmıyordu Cemrenin yaşadığına ona bunu yaparmıydı ki Cemre öldüğünde zaten karanlığa düşmüştü sadece bir amacı vardı Cemrenin katilini bulmak sonra intihar ettiğini öğrendi yaşadığı için yaşıyordu artık hayat anlamı yoktu.
Ege ve Çağrı büyük bir yükten kurtulmuştu sanki o gün o teknede bıçaklamıştı Ege Cemreyi ama ölmemişti.
Hiç şaşırmayan ve olacağından fazla soğuk kanlı olan Ege "Hadi çıkalım buradan" dedi "Burada durmanın bir anlamı yok" dedi ve kapıya yöneldi kimsenin gelmediğini gördüğün de "Ee hadi ama" dedi Mavi "Sen nasıl hemen topladın kendini?" Diye sordu ima ile "Bu işi bilene gideceğiz Kenan amca'ya bizi yine ve tek o kurtarır" dedi kapıyı açarken.
"Olmaz" dedi Ali "Önder Hoca o bize yardımcı olur" dedi "Hayır Kenan amca" dedi Hazal "Ya susun"diye bağırdı Zeyno ekrandan daha yeni gözlerini çekerken "Vefa yaşıyo ve biz burada kime gideceğiz diye kavga ediyoruz" Dedi derin bir nefes alıp verirken ve sözüne devam etti.
"Bizim şuan Vefayı bulmamız lazım" diyerek sözünü birirdi "Zeyno haklı" dedi Hazal Zeyno'ya katılırken "Belliki Cemre bir oyun hazırlamış ve bu oyuna Vefa'yı eklemiş" dedi biraz sustukttan sonra "En iyisi Kenan amca'ya gitmek" dedi.
Herkes Hazala katılarak dışarı kapıdan dışarı çıktı. Tek gelmeyen ise Berkti gözü ekrana takılı kalmıştı yanına gelen Ege "Bro şimdi değil gitmemiz gerekiyor" dedi Berk ise ekrandan görevini çekmeden fısıldayarak "yaşıyorsa...neden bana bu acıyı yaşattı?" Diye sordu.
Bumu soruya Ege Bile cevap veremedi biraz durduktan sonra "Yaşıyorsa eğer onu bulduğumuzda kendin sorarsın bro eminim gayet mantıklı bir cevabı vardır" dedi Berki ikna etmişti iksi beraber bahçeye indi.
***
Hep beraber Kenan'a haber verdikten sonra Kenan araştırma yapacağını söyleyip videoyu istemişti. Video polislerin eline geçtiğinde birşey yapamayacaklrını söylediler tek çare onlardan yeni bir hamle beklemekti.-Berk'ten-
İnanmıyordum aylarca boş mezarın başında ağladığı mı bilmiyordum kabul ediyordum Cemreye yaşattıklarımı aldatmıştım benim yüzümden katil olduğunu sanmıştım. Ama değilmiş benim yüzümden öldü sanmıştım.
Ama artık Cemre ile eskisi gibi olamazdık bilemiyorum belki Vefa ile tozluyakalılar eskisi gibi olabilirdi ama ben artık Cemreyi eskisi gibi sevemezdim biz eskisi gibi olamazdık olamayacaktık.
Telefonuma gelen mesaj ile irkildim birazcıkta olsa bu düşüncelerden kurtulmuştum mesaj Aliden gelmişti.
"Kenan bey hepimizi kulüpte bekliyor. Sanırım Vefa ve Cemre ile ilgili." Yazmıştı cevap vermeden arabaya doğru ilerlemiştim.
Kulübe geldiğimizde Ege,Ali,Arap, Zeyno, ve Çağrı vardı masalarda oturmuştuk "Evet Cemre ve Vefa ile ilgili yeni bir bilgi buldum. Öncelikle Cemre ve Vefa kendine yani bir hayat kurmuş" dedi ve ekledi "Cemre kendini katil sandığı için intihar etti sanmıştık ama intihar etmemiş"Babam biraz sustuktan sonra "Yerleri belli mi?" Diye sordu Hazal gözleri dolmuş sesi titriyordu "Evet onları bulduğumuz da kafanızda ki soru işaretlerini onlar cevaplar" dedi ve masadan kalktı. Ali "Biz göremeyecek miyiz?" Diye sordu "adresleri belli ama şuan sizin gelmeniz pek doğru olmaz" dedi.
Ve gitti.-Cemre'den-
Yaptığımız ile herkesin bizi aradığını biliyordum biliyorduk ama bize yapılan ile susacak değildik bir Berki affetmiştim başka kimseyi affetmeye niyetim yoktu arkadaşlarımı çok özlemiştim ama Hazal ime barıştıktan sonra ban oynadığı oyun benim delirmeme sebep olmuştu.
Çağrı Zeyno uğruna beni harcanmıştı Ege ise Hazala yardım etmişti sadece yanımda Berk kalmıştı ama Berkin iyiliği için Berki kendimden uzaklaştırmak gerekiyor du Vefa ise arkadaşlarının onu hemen unutmasını sinirliydi.
Bu kadar mı ucuzdu bizim canımız Berk hariç herkes birbiri ile mutlu olmuştu ama biz kim intikamımızı alacaktı? Ben Berk ime olan fotoğraflarınıza bakarken yanıma Vefa geldi "Yine mi?" Dedi usulca yanıma otururken "Her zaman" dedim buruk bir tebessüm ile.
Yanımıza koşarak gelen güven "Cemre Vefa yerinizi bulmuşlar hemen çıkmalıyız buradan" dedi biz panik ile ayağa kalkarken kapı çaldı korkuyla gözlerimi kapatırken birinin kapıya ilerlediğini hissedebiliyordum ben nefes almayı unutmuş ayakta dikilirken yanımda kimin olduğunu bilmiyordum.
Eğer o kişi Berk ise ben Berk ile karşılaşamazdım yapamazdım daha hazır değildim o gün hastaneye yattığında hastaneye kadar gittiğimde içeri girmemiştim onu yalnız bırakmıştım 'Ben yoksam Berkin kimsesi yoktu' içeriye gelen adım sesleri ile Gözlerimi açtım karşımda Kenan amca'yı gördüm.
14. Bölüm sonu...♡
Keyifli okumalar...🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilir O Beni//Tozluyaka BerCem
حركة (أكشن)"O gün ki gördüm seni yaktın ah yaktın beni"❤️🩹🦋