13.Bölüm: Gizli Hayat🍂

66 6 1
                                    

"Herşeyimdin herşeyimi alıp gittin"

-Berk'den-

Yeni bir okul günüydü biz her zaman ki bankta oturuyorduk. Bu sefer herkes susmuştu kimse konuşmuyordu ölüm sessizliği vardı sanki.

Sessizliği bozan hepimizin telefonuna gelen bildirim oldu ben telefonumu çıkarırken telefonu elinde olan Hazal "Bu ne ya?" Diye şaşkınlıkla sordu.

Telefona baktığım da 'Yıldız gibi kayan hayatlarımız' adlı bir gruba eklenmiştik herkesin bakışı bana dönmüştü "Bana ne bakıyorsunuz? Banada aynı anda geldi!" Diyerek kendimi korumuştum.

Daha sonra "Eveet yaşanmış anılarımız için hepinizi bugün akşam okula bekliyorum saat 20:00'da mutlaka gelin !" Yazıyordu.

Kim di bu?

Ve bu gruba tek biz vardık ne ile karşı karşıya geleceğimizi bilmiyorduk  "Bro gidiyor muyuz?" Diye sordu Ege "Ben gidiyorum" dedim ve gözümü Hazal ve Çağrı'da gezdirdim "Ama siz gelmiyecek siniz galiba" dedim Hazal "Ay hayır ben geliyorum çatlarım meraktan" dedi "Bende geliyorum Bro" dedi Çağrı bana hitaben.

Ege ise zaten geliyordu onu biliyordum şuan ise tek yapacağımız akşamı beklemekti
Galiba ilk defa Cemre öldüğünden bu zamana kadar başka birşeyi düşünecektim Cemre öldükten sonra yarım kalmıştım her gün Cemrenin mezarına gidiyordum resimlerine bakıyordum.

Son günlerde babamın zoruyla okula geliyordum Derya hanım ve Ali onu tamamen hayatından çıkardığında Derya hanım ve Önder hoca evlendiğinden sonra yine eski haline dönmüştü.

***

akşam olduğunda hepimiz okula doğru yol almıştık tiyatro salonuna girdiğimizde içeride Ali Arap,Duru,Zeyno ve Mavi vardı.

Onlarıda mı çağırmışlar dı?

"Ne işiniz varya sızım burada?" Diye sordu Hazal "Asıl sizin burada ne işiniz var?" Dedi Zeyno "Mesaj geldi" Diye Cevap verdi Çağrı "Siz yapmadınız mı?" Diye sordu Ali.

Tam o sırada ekranda geri sayım başladı Çağrı eliyle orayı işaret etti hepimiz oraya baktımızda Cemre ekranda belirdi

"Seelaamm beni özlediniz mii?" Ve ardından Vefa geldi "Peki ya beni?"

12. Bölüm sonu💫

Keyifli okumalar...👏🦋




Bilir O Beni//Tozluyaka BerCem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin