11.Bölüm: Kaybetme Korkusu 🍂

89 15 2
                                    

"Kaybedince anlıyorsun bazı şeyleri."

-Yazar'dan-

Cemre en nefret ettiği ağırlık ile uyanmıştı şuan yanında sırrını bilen en büyük destekçisi Berki istiyordu ama annesi buna izin vermezdi.

Odaya büyük bir neşe ile giren annesi "Kızım Kenan amcan çıkmış...aklanmış" dedi Cemre uzandığı yerden dikleşerek "Anne nasıl katil değilmiydi?" Dedi şaşkınlıkla "Hayır kızım,Ölen çocuğun-" dedi Annesi Cemre sözünü keserek "Vefa" dedi.

"Her neyse Vefa'nın kolunda saat varmış kayıda almış. Vefa kendi kendine düşmüş" dedi. Ve devam etti "Ben Kenan'ın yanına gideceğim kızım" dedi ve devam etti "Sen iyisin değil mi?" Diye sordu "Evet iyiyim Anne sen gidebilirsin" dedi ve ekledi "Kenan amca için mutlu oldum ve dışarıya çıkacağım geldiğinde evde olmayabilirim" dedi Cemre "kızım dün gece" dedi Ayla devamını getiremedi.

Kızı için korkuyordu "iyiyim anne" dedi Ayla gider gitmez Cemre telefonunu alıp Berki aradı telefon ilk çalışta açıldı "Efendim sevgilim" dedi "Berk Kenan amca'nın masum olduğu ortaya çıktı" dedi tedirginlikle "Ne?" "Buluşalım" dedi Cemre "evde olma" Diye ekledi çünkü en az Berk kadar biliyordu Kenan'nın Berke davranışlarını..

***
Ali ise pişman dı yine katili bulamamıştı ama bu sefer kendi Babasını suçsuz yere içeri attırmıştı aslında onun suçu yoktu o kim ne gösteriyorsa onum peşinden gidiyordu. Ama Kenanın Berke yaptıkları.

Kenan asla onun oğlu olduğunu Alinin bildiğini bilmesini istemiyordu annesini kendini ona 'mahkum' olmasını istemiyordu.

Ali hala inanıyordu kardeşinin bir katili olduğuna ve onu bulmadan durmayacaktı.

***

Berk Cemre ile her zaman buluştuğu sahile gelmişti Kenan eve girmeden 5 dakika önce çıkmıştı evden bh onun için bir avantajdı yanına gelen Cemre ile kocaman gülümiş Cemreye sarılmıştı daha sonra "Babam nasıl çıktı Cemre?" Dedi.

Cemre derin bir nefes alarak sakinleşti "Önce sakin ol sevgilim" dedi Berki ellerinden kolundan çekip banka oturturken "Vefa ölmeden önce kolunda ki saate kayıt almış" dedi Berk Cemre için telaşlanırken "Korkma saat sadece Kenan amcayı aklıyor" dedi.

Berk kafasını 'peki' anlamında sallayarak önüne döndü "Baban" dedi Cemre çekinerek Berk ise acıyla tebessüm ederek "Ceza verir" dedi Cemre "benim yüzümden" Diye mırıldanınca Berk "Hayır sevgilim hepsi benim suçum o gece..." dedi ve sustu.

***

Berk eve geldiğinde yapacağı konuşmayı düşünüyordu ama her ne kadar prova yapsada yine 'özür dileyip' Ceza alacaktı şuan tek istediği Cemre'nin katil olduğu öğrenilmemesiydi bunu kardeşine yapamaz dı.

Eve girdiğinde onu öfkeli bakışlarla karşılayan babası vardı "Şaşırdın mı?" Diye sordu sakinlikle babası ama o sakinliğin öfkeden daha korkutucu olduğunu biliyordu Berk "Özür dilerim" dedi Berk çekinerek.

"Özür dilemen benim orada geçirdiğim günleri yok etmiyor" dedi "Cezalısın odana git yarında yatılı okula gidiyorsun" dedi Berk karşı gelmek istesede şuan karşı gelmenin daha kötü sonuçlar doğuracağını biliyordu.

Mecburen odasına doğru yol aldı.

Çağrı ise çok garip duygular içerisindeydi Zeynoya âşık olmuştu. Ama Ege'nin âşık olduğu gerçeğini değiştirmiyor du ne sevdiği kızı nede arkadaşını üzmek istemiyordu.

Ege ise ilk görüşte Zeynoya âşık olmuştu ama Vefa'nın  Hazala taciz ettiğini sandığı için Zeyno'dan uzak durmayı tercih etmişti ama şimdi Çağrı Zeynoya âşık olmuştu.

Zeyno ise sadece çocukluk aşkı Aliye aşıktı. Ama o Cemreye âşıktı Zeyno'ya göre öyleydi ve bu Zeyno'yun ruhunu sömürüyordu.

-Cemre'den-

Sabah uyanır uyanmaz üzerime Formamı giydim. Anneme haber verip evden çıktım Berki çok merak ediyordum. Okula geldiğimde herkes bana bakıyordu Ben daha ne olduğunu anlamadan yanıma Ali,Arap ve Zeyno geldi.

Zeyno "Bizde bize yardım edeceksin sandık. Seninde onlardan aşağıya kalan yanın yokmuş" dedi.

Aklıma gelen ihtimal ile elim ayağım birbirine dolaştı sakin olmaya çalışarak "Ne demek istiyorsun Zeyno?" Dedim.

"O gece okul binasında ne işin vardı Cemre?" Dedi Ali daha sonra yanıma yaklaşarak "Kimsin sen Cemre?" Diye sordu.

"Siz beni ne ile suçladığınızın farkında mısınız?" Diye sordum sesimi düz tutarak. 'Tutmaya çalışarak'.

"O gecenin video kayıtları var Vefa ölmeden 5 dakika önce okulda ne işin vardı Cemre" dedi Ali.

Gözlerim dolarken artık bittiğini anlamıştım. Geri geri giderken derin bir nefes aldım "Ne videosu ne diyorsun? Ali" dedim sakin ve hiç birşey olmamış gibi davranırken.

"Berk insafa geldi o gece organizatör ekibinden o gecenin videosunu aldı" dedi Arap.

Duyduğum gerçek ile sendelerken "Ne?" Döküldü ağzımdan.

Ne yani Berk beni sırtından mı bıçaklamıştı?

-Berk'ten-

Babamın hapisten çıkmasıyla tüm şüpheler bizim gruba dönmüştü bugün Ege,Çağrı ve Hazal ile aramızda ki sorunu halletmiştik Hazal hariç Ege ve ben Çağrı Hazal ile kuracağımız oyunu Cemreye kurmuştuk onlar Cemre'nin katil olduğunu bilmiyordu ama ben Cemre için yapacaktım.

Ben ve Hazal bahçede bankta otururken yanımıza Cemre geldi ona ne kadar sarılmak istesemde 'ben yanındayım' demek istesemde onun iyiliği için yapamazdım.

"Ya sen ne kadar aşağılık ne kadar pislik bir insansın" dedi Hazal hiçbir şey alamazken "Sen beni en yakın arkadaşımla aldattın beni seni affettim" dedi "Ama suç bende bir daha yapan yine yapar değil mi?" Dedi.

Hazal ayağa kalkıp "Cemre sen bizi yanlış anladıysan biz grup olarak barıştık" dedi "Arkadaşlıktan başka bir alakamız yok" dedi yumuşak bir ses tonuyla.

Cemre sırıtarak "senin haberin yok mu?" Diye sordu Hazal şaşırmış olacakki "Neyden?" Diye sordu.

"Berk o gecenin videosunu Aliye vermiş sence neden böyle birşey yapsın Hazal? Aliyle ne alakası var?" Diye sordu aklıma gelen şey ile korktum.

"Hazal bizi yalnız bırakırmısın?" Dedim.  Hazal afallayarak yanımızdan ayrıldı "Kardeşin için beni sattın" dedi "Ne kardeşi Cemre?"Diye sordum Cemre "Bitti bir daha yanıma yaklaşma Berk" dedi ve yanımdan uzaklaştı.

Açıklama yapmama izin vermeden

-Cemre'den-

Berk ile tartışıp okuldan çıkmıştım eve gelince sinir krizi geçirmiştim sevdiğim adam beni satmıştı.

En büyük suç ondaydı o gece.

Annem beni sakinleştirmişti sabah okula geldiğimde bankta oturmuştu bir süre sonra herkesin bakışları bana dönmüştü telefonlarına bakıp bana bakıyorlardı.

Ayağa kalkıp Duru'nun telefonundan bakmıştım benim küçüklükten beri aldığım ilaçlar 'Kardeşim' Herkes herşeyi anlayacaktı.

Hızla yukarı 'o gece Vefa'nın düştüğü yere' çıktım.

-Berk'ten-

Cemre'yi bütün okula rezil etmiştim. Onu korumak için bu hayatta korktuğum iki şey var Babam ve 'Cemreyi kaybetmek'  benim suçlu olduğum yerde katil olması.

Cemreyi teselli etmeye giderken "BERK" Diye bir ses yükseldi arkama baktığım da Ali ve tayfasını gördüm Ali bana Zeyno Çağrıya Arap Egeye vurmaya başlamıştı.

Hazal planda yoktu bahçeye koşarak gelen Hazal şaşkınlıkla bize bakıyordu daha sonra ayırmaya çalıştı. Ama onun gücü yetmedi. Taki bir ses duyulan kadar herkesi durduracak o ses.

"YETEEEEEEEĞĞRR YETER YETER YORULDUM ARTIK BİTSİN BU KABUS YETER KATİL Mİ ARIYORSUN ALİ KATİL BENİM BEN BEN KATİLİM"

Bu sefer gerçekten Cemreyi kaybetmiştim.

11. Bölüm sonu...❤️

Keyifli okumalar...💫

Bilir O Beni//Tozluyaka BerCem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin