16.

100 11 26
                                    

Dumbledore Severus Snape tarafından ihanete uğramıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dumbledore Severus Snape tarafından ihanete uğramıştı.

Dumbledore ölmüştü.

Son sözleri hala kulağında çınlıyordu.

"Severus, lütfen..."

Harry nefretini gizlemeye bile çalışmadı.

Dumbledore'un ölümünden Severus Snape ve Draco Malfoy suçluydu.

Ölüm Yiyenleri okula alacaktı madem neden bunca zaman ölümüne gidiyor gibi davranıyordu?

Ne olduğu hiç önemli değildi.

Şuan karşısındaki çocuğu görmeye tahammül bile edemiyordu. Bildiği tek şey buydu.

Dakikalar önce Astronomi Kulesinde Albus Dumbledore Ölüm Yiyenler tarafından katledilmişti ve kendisi buna seyirci olmuştu.

Çıkmak istese de çıkamazdı, Dumbledore bir büyü yapmıştı.

Hep olduğu gibi birilerinin ölümüne sebep olmuştu.

Nefret, dehşet, acı, öfke, tiksinti, korku, suçluluk... Bütün duyguları üst üste binmiş gibiydi.

Draco Malfoy'dan nefret ediyordu. O berbat bir insandı.

Karşısındaki sarı saçlı çocuk ona ürkek bir şekilde bakarken bunun farkında değildi. Hemen şimdi intikam almak istiyordu. Draco'nun da aynı şekilde hissetmesini istiyordu.

Draco sonunda cesaretini toplamışcasına ağzını açtığında Harry onu durdurdu.

"Biliyor musun Malfoy, gerçekten iyi bir insan olmak istediğine ve seni zorlandıklarına inanmıştım."

"Bu kadar mükemmel rol yapabildiğini bilmiyordum." Delirmiş gibiydi.

"Ah hayır sadece görmezden geldim sanırım. İnsanların içindeki iyiliği görmek falan. İnandım ki sen sadece yanlış seçimler yapmak zorunda kalan bir çocuktun." Sanki yeni fark etmiş gibi Draco'nun kolunu ittirdi.

"SEN DRACO MALFOY İĞRENÇ BİR İNSANSIN, SENDEN NEFRET EDİYORUM!" Harry nefretini haykırırken Draco hiçbir şey olmamış gibi düz bir ifade ile izliyordu.

Ah sanırım berbat bir insanım gerçekten...

Draco hissizlik duvarlarının arasında bunları düşünürken Harry onun gözlerinde olup bitenleri görmüyordu.

Draco Malfoy az önce ölmüştü.

Belki ruhu hala bedenindeydi, fakat o artık kendisini yaşayan bir varlık olarak nitelendirmezdi.

O gün Draco ne yapması gerektiğini biliyordu.

Everything You Said(Sad) - DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin