(Bu sefer ironi:D)
•°•
Yürüyordu.
Yürüyor ve nereye gitmesi gerektiğini bilmiyordu.
Draco Malfoy başlı başına bir hataydı.
Var olmaması gereken, çok uzun zaman önce ölmüş olması gereken yegâne şeydi.
Aklına gelebilecek en iyi planı yaptı. Bir yıldır düşünmediği kadar çok düşünmüştü.
Odasına döndü ve aklındaki şeyleri tekrar gözden geçirdi.
Gri kapaklı defterini gizlediği bölmeden aldı ve bütün gün ne yaşadıysa her bir ayrıntısına kadar anlattı.
Onu kimsenin anlamadığını düşünüyordu.
Haklıydı...
İnsanlar Draco Malfoy'u anlardı, o bencil ve zorbaydı.
İnsanlar Draco'nun kim olduğunu bilmezdi.
Draco bile bilmiyordu, o kimdi? Soyadı olmadan var olamayacak gibiydi.
O an nefret etti; soyadından, belki de her şeyden...
O artık yorulmuştu.
Draco Malfoy olmak istemiyordu.
Defterine yazdıklarını gözden geçirdi. Çok zaman olmadığı için defter fazla dolu değildi. Yine de her gün yazmıştı.
Cidden bunu yapması komikti. Hiçbir işe yaramıyordu bile!
Sinirle güldü. Defteri de alıp odasından ayrıldı.
Myrtle'ın tuvaletine girdi ve bir sessizlik tılsımı yaptı. Defteri saklamak için en çok güvendiği kişi Myrtle'dı.
"Merhaba Myrtle." Seslendi.
"Merhaba Draco." Cevap verdi.
Myrtle Draco'nun yüzünü gördüğü an hissetti. O, kötüydü...
Ama sormadı, cevap vereceğini düşünmüyordu.
Draco aynadaki yansımasıyla göz göze geldiğinde bir anlık bile kendisine tahammül edemedi.
Hemen bakışlarını çevirdi. O iğrenç bir insandı. Yaşadığı her şeyi hak ediyordu.
"Myrtle, bu defteri senin yanına saklamak istemiştim." Derin bir nefes aldı. "Bana yardımcı olur musun?"
"Aah, tabi Draco!" Dedi sanki hiçbir şey yokmuş gibi. Yapabilecek bir şey olmadığını görüyordu. O kararlıydı.
"Defterin zarar görmeden en iyi saklanabileceği yer burası." Dedi parmağı ile bir yeri işaret ederek.
Draco ses çıkarmadan defteri oraya sakladı. "Teşekkürler Myrtle." Dedi ve oradan ayrıldı.
Artık planın son aşamasına geçebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything You Said(Sad) - Drarry
FanfictionMalfoy Malikânesi, Draco Malfoy için en acı verici anılarını doğuran yer. Babası Azkaban'a atıldığında, Voldemort tarafından 'Ölüm Yiyen' yapıldığında çığlıklarının yükseldiği yer... Orada olmak Draco'ya sadece acı veriyordu. Belki de hiç doğmamalıy...