MENESSE | DÖRT

1.9K 139 16
                                    

15.04.2023

Hoş geldiniz.🌺

Okuduğunuz tarihi paylaşır mısınız?♡

Keyifli okumalar..

Conan Gray - Heather
Cole Norton - Malibu Nights
Cem Adrian - Af


On dakikadan fazladır restorandaydık. Annem ve babam oldukları söylenen kişiler, iki koca adam ve babam farklı bir masada otururken; ben, ikizim ve kavga ettiğim gerizekalı onları duyamayacak fakat göz göze gelebilecek kadar yakın bir masadaydık.

Herkes birbirine bakıyor olsada henüz bir sohbet içerisine girmemiştik.

Sonunda birisi konuştu,

"Biz biraz kötü bir başlangıç yaptık sanırım,"

Elini ensesine atıp sertçe olduktan sonra bana uzattı,

"Eren Korkut, üçüncü abin oluyorum ve özür dilerim. Sana öyle çıkışmamalıydım."

Konuştukları tavrımı zerre kadar yumuşatmasada eli havada kalmasın diye tuttum.

"Menesse, zaten hepiniz biliyorsunuz."

Ondan sonra utangaç ikiz konuşmaya başladı, saçları çok uzun değildi ama kıvırcık tutumları kendini belli ediyordu. Yeşil gözleri vardı, burun yapılarımız benziyordu sadece benimki daha ufaktı, dudaklarımız, ten rengimiz.. Aynıydık.

"Çınar bende, ikizin oluyorum galiba,"
 
Kafamı salladım yalnızca. Yüzü düşer gibi olsada hemen toparladı.

"Bize kendinden bahseder misin biraz,"

Gözlerim kısıldı,

"Tc kimliğimi bile bildiğinize yemin edebilirim,"

Eren sessizce güldü.

"Haklısın, konu açılsın diye şey yaptım ben,"

Cevap vermeyi düşünmüyordum ki garson geldi.

"Siparişleriniz efendim,"

Önüme konulan tavuklu fettucini alfredoyla gözlerimin parladığına emindim. Çınar"ın da önüne aynı tabak konulduğunda aynı tepkileri görmek beni afallattı.

Eren yalnızca kahve içiyor, kısık gözleriyle beni izliyordu.

"Teşekkürler" diye mırıldandıktan sonra kafamı yemeğe gömdüm.

Yemek yediğimiz süre boyunca hiçbir şey konuşulmadı. Yemek yerken konuşturulmaktan nefret ederdim zaten.

MENESSE [GERÇEK AİLE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin