MENESSE | BEŞ

1.6K 132 9
                                    

23.05.2023

Hoş geldiniz.🌺

Keyifli okumalar..

Perdenin Ardındakiler - Alışmışız
Billie Eilish - True Blue

Arkamda kalan bavullara bakmadan eve adımladım. Nasıl olsa getirirlerdi. İçeri adımımı attığım an karşımda beliren Çınar'la bir adım geriledim.

"Ne diye bir anda karşıma çıkıyorsun?"

Kemikli ellerini saçlarına atıp karıştırdı. Mahcup olmuştu.

"Kusura bakma ya, düşünemedim bir an,"

Elimi salladım geçiştirerek, eğilerek converslerimi çıkardım ayağımdan.

Eğer yaz dizisinde değilsek ayakkabıları çıkarıyorlardır diye düşünüyordum.

"Gel, seni salona götüreyim."

Kafamı sallayıp yanına adımladım. Yanına gelene kadar bekledi. Elinin birini sırtıma yerleştirip nazikçe ilerletti.

Geniş holden sonra salona girdik. Biz girdiğimiz an sesler kesilmişti. Herkesin pür dikkat beni incelemesiyle rahatsızca gözlerimi kaçırdım.

Kendi konfor alanımda atıp tutmak kolaydı fakat şu an onların evindeydim ve hiç de rahat olamıyordum.

Esin Hanım bana parlayan gözlerle bakarken gözlerimi kısıp kafamı iki yana salladım.

Bu sıcak anne halleriyle beni sindirebileceğini düşünüyordu. Şefkate ihtiyacım yoktu.

Saçma sevgi gösterilerinden de nefret ederdim. Mesafe her zaman için en acısız olandı.

Kendime rahat olmam gerektiğini, gerilecek hiçbir şey olmadığını hatırlatarak Eren ve ismini bilmediğim sarışın adamın yanına attım.

Gözlerimi üzerlerinde gezdirdiğimde daha önce görmediğim bir kadın bebeğiyle oturuyordu. Onunda gözleri üstümdeydi.

Tebessümüne karşılık vermedim.

Onun hemen yanında en büyükleri gibi gözüken adam oturuyordu.

Esin Hanım ve Kaya Bey tekli koltuklarda oturmuş oldukça rahat bir şekilde beni süzmekten çekinmiyordu.

Bu adamdan hoşlanmamıştım, karısındanda öyle.

Biraz olsun ılımlı olduğum hiç kimse yoktu.

MENESSE [GERÇEK AİLE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin