පලවෙනි මියුසික් වීඩියො එකට සල්ලි මදි එක ගැන සකුරට කියනවා.
සකුරා එයගේ ඔම්මාගේ කම්ප්නි මැනේජර්ට කියලා ඒකට ඉන්වෙස්ට් කරනවා.
මියුසික් වීඩියෝ එක සකුරාට මුලින්ම පෙන්නන්නවා.
ජින් සකුරාව හම්බෙනවා. ජින් සකුරා කියන්නේ ෆැමිලි ෆ්රෙන්ඩ්ස්ලා.
ජින් ආයේ අවුලෙන් ඉන්නවා.
පලවෙනි කොන්සර්ට් එක කරනවා.ඒකට ෆන්ඩ් දෙන්නෙත් සකුරා.
ජින් බෑන්ඩ් එකත් එක්ක වැඩ කරන්නේ අකමැත්තෙන් කියලා දැනගන්නවා. (ජින්ගේ පවුලේ බලපෑම හන්දා එයාට අයිඩල් කෙනෙක් වෙන්න වෙලා)
සකුරව හම්බෙන්න තියන එක දවසක්වත් මග ඇරගන්න බැරි නිසා නිවාඩුවට කුක් ගෙදර යන්නේ නැතුව ඉන්නවා කියල දැනගත්තම සකුරා කුක්ව එක්කන් යනවා.
පලවෙනි ගමන රෝඩ් ට්රිප් එකක් විදිහට යනවා.
කුක්ගේ පලවෙනි ව(ර්)ල්ඩ් ටුවර් එක ගැන කුක් බය වෙලා ඉන්නකොට සකුරා ජෙට්ලැග් එකක් ආවම කරන්න පුලුවන් දේවල් කියනවා.
කුක් ටුවර් ගිහින් එනකොට සකුරා බලන් ඉන්නවා. සකුරාගේ ඔම්මා මැරුන අගමැති කියලා කුක් දැනගන්නවා.
කාලයත් එක්ක කුක් ෆේමස් වෙනවා.ජින් කැමැත්තෙන් වැඩ කරනවා. සකුරාගේ ප්රපෝසල් එක සකුරාගේ අම්මා නැති නිසා කැන්සල් වෙලා යනවා.
කුක්ට ඩේටින් රූමර්ස් එනවා.
සකුරා රණ්ඩු නොවී හැමදේම තේරුම් ගන්නවා.
සකුරාගේ බර්ත්ඩේ ගිෆ්ට් එක විදිහට කුක් පොලරොයිඩ් කැමරා එකක් දෙනවා
බෑන්ඩ් එකට අලුත් මැනේජර් කෙනෙක් එනවා. එයා එක්ක කුක් ගොඩක් එකතු වෙනවා.
කුක් සකුරාව අලුත් මැනේජර් එක්කම ගිහින් හම්බෙනවා. අලුත් මැනේජර් කුක්ට සකුරාව හොරෙන් හම්බෙන්න යන්න උදව් කරනවා.
ටිකක් කල් යනකොට කුක් හොදටම ෆේමස් වෙනවා. සකුරා ඉගෙන ගන්නවා.
කුක් ටැටූ එකක් ගහනවා සකුරා ගැන. ඒක වැහෙන්න තව ටැටූ ගහන්න කියලා බිග් හිට් එක කියනවා.
YOU ARE READING
ON THE WAY TO AIRPORT | Jungkook |
Fanfictionඑදා එයාපෝර්ට් එකෙන් පටන් ගත්ත අපේ කතාවට මම වෛර කරන්න ඕනේද , නැත්තන් ආදරේ කරන්න ඕනේද කියලා මට තාම හිතා ගන්න බෑ.... - Jungkook