Bölüm 24 💕

8.9K 477 147
                                    

Helloooo

Nasılsınız?

İşte o büyük gün gelip çattı.

Sonunda kavuştular

Keyifli okumalar

💖🦋💕💞🌈💘🌼💜🩵🌸🧡🧚‍♀️✨️⭐️💛

Can'dan
~~~~~~~~~~

Sabah kalktığımda babamla bir güzel kahvaltımızı yapmıştık. Babam işe giderken bende tüm gün evdeydim. Bugün hayvanları tepeye götürmeyecektim. Evde kalıp  evi temizleyecektim. Öyle planlamıştım ama şu anda canım çıkıyordu resmen.Benim salak kafam tek başıma yapabileceğimi nasıl düşündüm. Genelde ev temizliğini babamla birlikte yapıyoruz. O zaman daha kolay ve daha çabuk bitiyor.

~~~~~~

Temizlik işini bir şekilde can çekişe çekişe halledebildim . Üstüne birde akşam yemeyini yaptım. Vallahi benden hamaratlısı yoktur. Temizlik ve yemekten sonra duş almış, kendimi koltuğa salıvermiştim. Çok yorugunum ama benim canım kek istiyordu. Kalkıp yaparım ama evde kek yapmam için malzemeler yoktu. Bakkala gidip almam gerek. Ama ben çok üşeniyorum.

Biraz daha dinlendikten sonra kalkıp bakkala gitmek için evden çıktım.
Bugün hava çok güzeldi. Sıcaktı ama hafif rüzgarlıydı.
Köyün çocukları kendi aralarında top oynayarken, diğer tarafta kızlar kendi araların da bilmediğim bir oyun oynuyordular. Çocukların sesleri, kuşların, ineklerin , tavukların sesleri birbirine karışmıştı ama bu sesler insanı rahatsızlıktan çok huzur veriyordu.Bir an keşke bende çocuk olsaydım diye içimden geçirdim ama sonra çocukken yaşadığım şeyler gözümün önüne geldi. O an nefes alamadım. Korkudan ve heyecandan kalbim çok hızlı atmaya başladı. Şu an da vücudum titriyordu. Güneşin altında soğuk terler döküyordum.

Yolun ortasında durmuş sakinleşmeye çalışıyordum. Ellerimin titremelerini umursamadan cebimde her zaman taşıdığım ilacımı çıkartıp içtim. Bu doktorun krizlerimin önünü almak için yazdığı ilaçtı. Ne zaman o anları hatırlasam sakinleşmem için içiyordum. Birde kalbimin bu kadar hızlı atmasını engelemek için bir ilaç yazmıştı. Onu her gün düzenli olarak içiyordum.Olur da bir gün onu unutursam ki, unutmam ama oldu da unutursam o zaman kalbimin hızlı atmasından bayılabiliyorum ve bayıldığımda hiçte kolay kendime gelemiyordum.

Biraz daha iyi olduğumu anladığımda yoluma devam etdim.

Bakkala girip almam gerekenleri alıp, birazda neler yaptığımı babama anlatmış ve yanından ayrılmıştım.Kendimi yorduğum için biraz kızmış olabilir ama işye  yaptım bir salaklık.Bakkalda Serpil teyze ile
karşılaştık onun da eve alış-veriş yapdığını görmüştüm. Elinde ki torbaları alıp birlikte eve doğru yürüyorduk.

" Serpil teyze misafin mi geliyor? " dedim Serpil teyze yanlız yaşıyordu. Geçen sene kocasını kaybetmişti. Bir tane oğlu var. O da zamanın da çok dil dökmüştü onunla gidip şehirde yaşaması için ama Serpil teyze her defasında reddediyordu. Kocasının anılarını bırakıp gitmek istemiyordu. Oğlu da zaman buldukca ailecek gelip ziyaret ediyordu. İki tanede torunu vardı. Biri deli salak benim arkadaşım Ayşe, diğeri de asla hiç görmediğim Ayşe'nin anlatdıklarıya bildiyim yakışıklı asker abisi idi.

Serpil teyze yüzünde hiç eksik etmediyi gülümsemeyle bana bakarak " Oğlum geliyor. torunlarımla " dedi

"Nee ?Ayşe mi geliyor " heyecanla biraz bağırmış olabilirim ama sorun şimdi bu değil. Benim salak ve deli arkadaşım geliyordu.

Komutancı BxB TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin