Helloooooooooooo
Nasılsınız ?
💞💓💗
Keyifli okumalar
💕🌷💞🌸💗💖🌸💝🪷🩷💖💓🌸
CAN 🐥
Berkay 🦅
Can'dan
♡♡♡♡♡♡Önümdeki kahvaltımı yerken babamın sesini duyduğumda başımı kaldırıp ona baktım. "Berkay seni incitecek bir şey yapmıyor değil mi?" Berkay'ın duymaması için biraz kısık sesle demişti. Babam birkaç gün bizde kalmaya gelmişti. Dün bize haber vermeden geldiğinde kapını açıp onu gördüğümde hem çok şaşırmıştım hemde çok mutlu olmuştum. Hatta mutlulukdan ağlamıştım.
Hergün konuşuyoruz ama çok fazla görmüyorum. Bu yüzden de çok fazla özlüyordum. Sabah birlikde kahvaltı hazırlamıştık. Babamla ben kahvaltımızı yaparken Berkay'ın telefonu çaldığından yanımızdan kalkmıştı.
Ağzımdakı lokmamı yuttup babama bakarak konuştum. "Yok baba. Merak etme beni üzerse ben kendim hallediyorum."
"Merak etme sen Ersat amca oğlun sağolsun küçük yanlışımda bile bana çektirmediği şey kalmıyor." Berkay mutfak kapısından içeri girerken konuştuğunda başımı çevirip ona baktım. Onunla bakışlarımız kesiştiğinde bana trip atarcasına bakıp yanıma gelip oturdu.
Onun bu haline gülümseyip dikkatlice haraketlerini izledim. Benim gibi onunda aklına geçen gün yaşanan olay gelmişti ki öyle bakmıştı.
Çınar'la bulaşacakken üzerime giydiğim tişhörtten dolayı Berkay'la küçük bir tartışmaya girmiştik. Çok güzel göründüğümden ve bana yakıştığından bununla dışarı çıkmayacakmışım. Herkes bana bakıp ağızlarının suyunu akıtacaklarmış ve Berkay'da bunları düşünüp kendi kendine sinirlenmişti. Bende böyle dışarı çıkmak istediğimi söylediğimde aramızda küçük bir tartışma geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutancı BxB Texting
Roman d'amour◇◆ TAMAMLANDI ◆◇ Salladığı numaradan derdini anlatacağı komutana aşık olacağını nerden bilebilirdi? Eşcinsel konulu hikayedir!