Hellooo aşkolarr
Nasılsınız?
❤️💖
Keyifli okumalar
💖💞🦋🧚♂️🪻💕❤️🌈🌼⚘️🦋🧡🌼💕
Can'dan
~~~~~~~~~Sabah Berkay erken kalkıp gittiğinde onunla birlikte bende kalkmıştım. Üniformayla çok farklı gözüküyordu. Çok yakışıklı karizmatik duruyordu ve bu da benim ona olan aşkımı sevgimi büyütüyordu.Kapının önünü geldiyimiz de. Berkay botlarını giydikten sonra bana döndü. "Bebeğim akşam seni yemeye götüreceğim. Onun için hazırlanırsın."
"Ya! Sevgilim! Tamam ben akşama hazır olurum " deyip dudağından öptüm.
Onu yolcu ettikden sonra akşam yemeye çıkacağımız için çok heyecan yapmıştım ki o gittikten sonra gözüme uyku girmemişti.
Ben de kalkıp kahvaltımı etmiş sonrada televiyondan bir program bulup onu izlemiştim.
Televizyon izleye izleye koltukta uyuya kalmıştım. Uykumu bölen şey ise telefonumun sesi olmuştu. Telefonumu elime alıp arayana baktım. Tabii ki de Berkay'cığım arıyordu. Çok bekletmeden telefonu açıp "Alo"" Güzelim neden geç açtın?" Diye sordu minoş sevgilim."Televizyon izlerken uyuya kalmışım. O yüzden " deyip esnedim."Saat kaç ?"
"Saat 4 " dedi
" hii! 4 mü? Akşam olmuş nerdeyse.Ay Berkay'cığım iyiki aramışsın yoksa uyanmayacaktım." Telefondan gülme sesi geldiğinde iç çektim. Ay keşke güldüyünü görebilseydim. Gülmelerinin arasından "Bebeğim sakin ol. Akşama daha çok var" dedi."Nasıl sakin olayım Berkay. Daha duş alacağım. Ne giyeceğime karar vermedim. Çok işim var çoookk" koltuktan kalkıp banyoya gittim. Bir yandan onu dinliyordum." Bebeğim daha akşama çok var. Panik yapma""Ne çok var? 4 saatte anca hazırlanırım. Sevgilim ben kapatıyorum. Duşa gireceğim. Görüşürüz " dedim.
"Tamam güzelim görüşürüz. Ama bana bir tane fotoğraf at sonra git hazırlan"
"Sen istersin de ben atmaz mıyım? Bekle atıyorum. Öptümm bayy "
Hem konuşuyordum hem de suyun ısınmasını bekliyordum.
" Tamam yavrum bende öpüyorum dudaklarından" deyip kapattı. Hızlı bir şekilde mesajlaşdığımız uygulamaya girip Berkay'cığıma fotoğrafımı çekip attım.Can:
Duştan sonra yine atarım
SevgilimBerkaycım:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutancı BxB Texting
Romance◇◆ TAMAMLANDI ◆◇ Salladığı numaradan derdini anlatacağı komutana aşık olacağını nerden bilebilirdi? Eşcinsel konulu hikayedir!