Bölüm 27 🌺

7.9K 404 48
                                    

Helloooo aşkolar

Nasılsınız ?

Keyifli okumalar

💜💕💗💝🧡🧚🏽‍♀️🪻🌈🩵💘💖🧚‍♂️🌸🌈

💜💕💗💝🧡🧚🏽‍♀️🪻🌈🩵💘💖🧚‍♂️🌸🌈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Can 🐥✨️

~~~~~~~~

Gece heyecandan uyuyamamıştım. Sabah erken kalkıp  duş almıştım. Sabahın erken saatlerinde kalktığım için çoğu zaman kahvaltı etmiyordum.Giderken kendimle yiyecek götürürüm. Az önce de Berkay'la kendim için yiyecek bir şeyler hazırlamıştım.

Hazırlanıp evden çıkarken Berkay'a çıkması için mesaj yazdım. Ben hayvanları önüme katıp yola çıkmıştım. Zaten yolumun üstünde Serpil teyzenin evi olduğu için Berkay'ın buraya gelmesine gerek yoktu. Yolda Berkay'la karşılaşıp dağa gitmiştik.

~~~~~~~~

Şimdi ikimizde ağacın altında oturmuş sessizce etrafa bakıyorduk. Ben ne konuşacağımı bilmiyordum. O yüzden ilk Berkay'ın konuşmasını bekliyordum. Zaten heyecandan kalbim yine hızlı atıyordu. Bir de konuşurken ya kekelersem diye sesim çıkmıyordu. Rezil olmak istemiyordum.

Oda benim konuşmayacağımı anlamış olacak ki, ilk o konuştu. "kahvaltı yaptın mi ? " bakışlarımı hayvanlardan çekip ona baktım. Ona baktığımda zaten onun beni izlediğini gördüğümde biraz utanmıştım.

" Hayır." Hayvanlara bakarak konuştum.utandığım da uzun süre gözlerine bakamıyordum. Bakışlarının hàlà üzerimde olduğunun farkındaydım. Bu kadar uzun bakacak ne vardı sanki.

" Neden?"

"Sabahları kendimi aç hissetmiyorum. O yüzden. Sen yaptın mı kahvaltı?"
Göz ucuyla ona bakarak sormuştum.
" Evet yaptım. " dedi

"Ben ikimiz için sandiviç hazırlamıştım. Şimdi sen yemiyecek misin? "

" Sen yaptınsan yerim" dedi. Ayy bu günde ölmesem iyi olur. Kafamı sallayarak " Tamam birazdan yeriz. " dedim.

"Komutan olmak zor mu ? " diye sordum. Benden bakışlarını çekip, hayvanlara baktı.Sonrada derin bir iç çekip konuştu.
" Yani zor tabii... askerlerin senin sorumluğunda, onların yaralanmasına, şehit olmasına sen cevap veriyorsun ailelerine. "

" Peki hiç şehit haberi verdin mi? " ona bakarak sordum. Hàlà hayvanlara bakıyordu.
" Hayır hiç vermedim. İnşallah bundan sonrada vermek zorunda kalmam. Bir aileye şehit haberi vermek çok zor. " derin bir iç çekti. Galiba bu konularda konuşmak istemiyordu.
Ben de aklıma gelen şeyi sordum.

" Buraya gelmeden önce hani sen yaralanmıştın ya, O gün kötü bir şey olmadığını söylemiştin. Peki telefonunu neden Mustafa açmıştı?. Neden senin ameliyyatda olduğunu söylemişti?" O günü tekrar düşününce kalbim sıkıştı bir an. Derin bir nefes alıp vereceyi cevabı bekledim. Gözlerini hayvanlardan çekip bana baktı.

"Ailesine haber vermek için benden telefonumu istedi. Ben de verdim. O dışarda konuşurken benim koluma da dikiş atıyordular. Sen de ısrarla arayınca açmak zorunda kalmış.Koluma dikiş atıldığını söylememek içinde ameliyyatda olduğumu söylemiş. "

"Peki gerçekten onu dövdün mü?"
Umarım benim yüzümden çocuğa bir şey yapmamıştır.
Gözlerini benden kaçırarak "Yok canım ben şiddete karşıyım" dedi. Yalan söylediğinin farkındayım ama şu an da gözüme çok tatlı geldi.
"Berkay sanki yalan söylüyorsun haa . "
Elini ensesine götürüp kaşıdı. Yaaa çok tatlı. Offf Berkayy

"Off... tamam küçük bir hırpalamış olabilirim. Birde küçük bir ceza. Ama çok küçük vallahi. "

"Küçük bir ceza? "

"Evet . Küçük bir ceza " dedi.

" Peki neden böyle bir şey yaptın ki ?" diye sordum. Gerçekten merak etmişdim. Neden yaptı acaba. Bakışları anında bana döndü. Sonrada ciddi bir sesle konuştu.
"Çünkü seni endişelendirdi. Korkuttu. Belkide haberi verdikten sonra ağlamışsındır da. O yüzden küçük bir uyarıda bulundum. Hiçkimse seni üzemez, ağlatamaz. Yapan olursada ben onları bir güzel üzerim. "

" Ama yine de doğru yapmamışsın " dedim .
Çocuk gibi omuzlarını silkti. Koskoca adam şu an da gözümde 6 yaşındakı çocuğa benziyor.

Bir süre yine sessizlik oldu. Berkay'a baktığımda kaşlarını çatmış,dikkatlice hayvanlara bakıyordu. Sanki bir şeyler arıyor gibiydi.Tam 'neden dikkatli bakıyorsun diye soracaktım ki' Benden önce konuştu."Oğluşun nerde hiç göremedim ". Yüzünü bana dönmüştü.
"Evde kaldı. Getirmek istemedim"dedim

"Neden? "

"Çok yoruyor beni. Birde seninle oturup konuşmamıza izin vermez. Sürekli oyun oynamak istiyor. O yüzden getirmedim." Kafasını sallayar "Anladım" dedi.

~~~~~~

Akşama kadar Berkay'la ağacın altında güzelce konuşmutuk . Gerçekten benim için güzel bir günü olmuştu. Yaptığım sandiviçi tek lokmada yemiş, ve doymadığını söylemişti. Koca adam tabii ki de doymazdı.Uyumadan önce de iyi geceler mesajı yazıp gönderdim. O da anında cevap  vermişti. Sonrada gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

Bu bölüm hiç içime sinmedi

Bence güzel olabilirdi.

Fakat aklıma bir şey gelmedi

Resmen tıkandım.

O yüzden kusura bakmayın.

Bunu telafi etmek için bir bölüm daha

Atacağım.

Gelecek bölüm görüşürüz

Öptümmm

💝💞🌈💜✨️🐤💘🧡💖💞⚘️🪻🌈

23.04.23

Komutancı BxB TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin