Bölüm 38 🌟

5.9K 332 195
                                    


Helloo aşkolar

🦋🌈

Nasılsınız?

⚘️🧚‍♂️

Keyifli okumalar.

🧚‍♂️⚘️💕🩷🌟⚘️💞🌈💕🩷🌈🪻❤️✨️💖

Can'dan
~~~~~~~

Kapının önünde ki adama bakakalırken onun da bizden bir farkı yoktu. Berkay'dan biraz uzaklaşmak istedim ama belim de olan eli buna izin vermedi. Hatta mümkünmüş gibi biraz daha kendine çekti. Kapının önündeki adam kendine geldiğinde
" Noluyor lan burda ?" kapını kapatıp içeri girdi. Önce Berkay'a sonrada bana baktı.

"Demir. Sana kaç defa diyeceğim şu kapını çalmadan girme diye." Sert bir şekilde konuşmuştu Berkay. Demir denilen asker mi ? Komutan mı ? Bilmiyorum ama Berkay'ın odasına böyle girdiğine göre komutandır kesin. Demir Berkay'a bakarak "Ne var oğlum? Böyle daha heyecanlı oluyor" deyip karşımızdakı koltuğa yayılarak oturdu.
Alaylı bir şekilde bana baktıktan sonra Berkay'a dönüp "Yengemiz mi?" Diye sordu. Gözlerim yerinden çıkarcasına büyümüş Demir denilen adama bakıyordum. Ne yengesi yaa! Ben yenge falan olmam.

"Doğru konuş oğlum. Hem sen neden geldin. İşin gücün yok mu?" Sinirli bir şekilde hala Demir'e bakıyordu Berkay.
"Yok işim gücüm yok. Canım sıkıldı dedim gidip bakayım Berkay'ım ne yapıyor." Bu adama çok sinir olmuştum. Benim sevgilime nasıl Berkay'ım der ya! Yüzünde alaylı gülümsemesiyle bana bakıp" Ama galiba yanlış zaman da geldim. Ben gelmeseydim neler olurdu neler " deyip Berkay'a baktı.

" Demir kapat çenini yoksa ben kapatırım" Berkay adeta dişlerinin arasından tıslarcasına konuşmuştu. Çok utanıyordum. Hem basıldığımız için hem de Demir'in söylediklerine. Yanaklarım alev alev yanıyordu.
" Aman ya bir şey demedim. Neyse bizi tanıştırmayacak mısın?" Dedi.

Berkay derin nefes alıp sabır çekerek. Demir'e göz devirip bana baktı. Bana baktığında yüzündeki sert ifadesi yumuşamıştı. Saçlarımdan öpüp gözlerimin içine baktı. Sonra eliyle Demir'i göstererek
" Bebeğim. Bu Demir oda benim gibi komutan. Aynı zamanda da benim yakın arkadaşım olur kendisi. " dedi. Kafamı sallayark onayladım onu. Ben Demir'e döndüğümde Berkay da Demir'e dönüp tekrar konuştu
" Sevgilim Can" diye tanıttı beni. Ay Berkay'cım bugün kalbime hiç iyi gelmiyorsun. Sevgilim diyor bir de adam. Şimdi ben bayılmayım da kim bayılsın.

" Onu anladık canım" deyip elini bana doğru uzattı " Memnun oldum" dedi. Bir ona bir de eline baktım. Tutup sıkmak zorundamıydım? Ama ben bir yabancıya dokunamam ki. Acaba elini tutmadığım için yalnış anlar mı?

Berkay benim neden Demir'in elini tutmadığımı anladığında " Bebeğim elini tutmak zorunda değilsin." Belimi okşayarak yumuşak ses tonuyla konuşmuştu. Sonrada Demir'e bakıp
" Sen de çek elini . Temas sevmez benim sevgilim" Demir bana bakıp elini çekti. Bende nezaketten"Bende memnun oldum" dedim. Ama gözüm hiç tutmamıştı onu. Çapkın birine benziyor hep alaycı bir ifadesi vardı yüzünde.

"Kardeşim. Demek sevgilin var diye Yasemin teyzenin gönderdiği kızların resimlerini bakmadan siliyordun. Ve senin sevgilin var benim haberim yok neden? Ve ben neden şimdi öğreniyorum?" Ne? Yasemin teyze Berkay'ıma kız mı arıyor? Kaşlarım çatıp Berkay'a döndüm
" Berkay.. Yasemin teyze sana kız fotoğrafımı atıyor?" Diye sordum. Benim sevgilime hiç kimse fotoğraf falan atamaz.

Komutancı BxB TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin