Bölüm 14 🥀

11K 527 181
                                    

Keyifli okumalarrr!

💖💗🧚‍♀️✨️💫🌟💗💖🦋🌈💗🕊🌿🩵🕊

Can koltukta oturmuş  Berkay'la
konuşurken kapı çalmıştı.Babası mutfaktan "ben bakarım "deyip kapıya bakmaya gitti. Can Berkay'a 'görüşürüz' diye mesaj gönderdikten sonra telefonu kapatıp koltukta biraz daha oturuşunu düzelti.'Acaba bu saatte kim geldi?' diye düşünürken salonun kapısından, önce babası sonrada muhtarın oğlu girdi.Can merakla babasına bakarken babası sadece omuzlarını 'bilmiyorum' anlamında silkmişti.
Can ne zaman bu adamı görse aklına hep muhtar gelir ve kalbi korkuyla hızlı atıyordu.

~~~~

Can daha 13 yaşlarındayken okuldan eve gelirken sokakta muhtarla karşılaşmıştı. Adama selam vererek yoluna devam etmek istedi fakat adam çocuğun arkasından ona seslenmişti.Bu yüzden Can'da durmak zorunda kalmıştı. Acaba bir şey mi isteyecek diye adama yaklaşdı. Adam çocuğun kendisine doğru gelirken yüzünde gülümsemesiyle çocuğun yaklaşmasını bekledi. Can adama yaklaşarak "Buyur muhtar amca?"
diye sordu. "Sana para versem bana şuradan sigara alıp gelir misin? Yaşlılık evlat yürüyemiyorum " dedi.

Can başını sallayarak adamın uzatdığı parayı alıp bir koşu bakkala doğru gitti. Sigarayı alıp geri çıkarken adamın hala orda durmuş  onu beklediğini gördü. Hemen adamın yanına gelip sigarayı uzatarak konuşdu. " Buyur muhtar amca başka bir şey istiyor musun ?" adam tekrar gülerek "Hayır evlat sağ ol" dedi ve bir anda çocuğa sarıldı. Can başta şaşırsa da, kendisi de adama karşılık vererek sarılmıştı.

Çocuk sıradan bir sarılma diye düşünürken sırtındakı eller kalçasında hissedince  hızlı bir şekilde geri çekildi.Önce adama baktı sonrada koşarak oradan uzaklaştı. Şu an da kendinden iğreniyordu.Hem koşmaktan hem de korkudan kalbi öyle hızlı atıyordu ki sanki göğüsünden çıkacaktı.
Çocuk evlerine doğru koşarak kapını hızlı bir şekilde çaldı. Biraz bekledikden sonra annesi "Geldim geldim "diye bağırdı. Kadın kapıyı açıtığında oğlunun bembeyaz olmuş yüzünü gördüğünde endişelenmişti. Can nefes nefese kekeleyerek "Anne?" dedi .Kadın çocuğu içeri alarak "Annem iyi misin? noldu ?neden nefes nefesin" diye sordu endişeli sesiyle. Can bir an söyleyip söylememek arasında kaldı ve yalan söyleyerek "Gelirken yolda köpek kovaladı da o yüzden oldu"dedi. Kadın mutfağa giderek su getirip çocuğa uzatdı. Can suyu alıp kana kana içti. "Hadi oğlum git üzerini değiş gel yemek hazır " annesine kafasını 'tamam' anlamında sallayarak odasına gitti.

Aradan 1 hafta geçmişdi. Çocuk adamı gördüyünde koşarak oradan hızlı şekilde  uzaklaşıyordu.Yine bir gün evde anne babasıyla yemek yerken kapı çalmıştı.Kapıya bakmağa babası giderken merakla babasının arkasından bakmıştı.Biraz sonra babasıyla birlikte gelen muhtar amcasını görerek korkudan titremeye başladı. Muhtar içeri girip çoçuğa gülerek "iyi akşamlar "dedi ve çocuğun yanındakı boş sandelyeye oturdu. Annesi kalkıp adamada servis açarak yemeye kaldıkları yerden devam ettiler . Çocuk korkudan tabağındakı yemeyi ile oynarken. Bir yandan da kusmamak için büyük bir efor sarf ediyordu. Bir anda bacağında hissettiği el ile kalbi yeniden hızlı atmağa başlamıştı . Yüzü bembeyaz olurken  masada oturan anne babası onu farketmemiştiler . Bacağınadakı el yavaş yavaş onu okşarken midesi bulandı . Boğazına kadar gelen yemekle masaya kusmamak için kendini zor tuttu. Bacağındakı el yavaş haraketlerle onu okşayarak yukarıya çıkarken  aniden ayağa kalkarak banyoya koşdu. Arkasıdan anne babasının seslerini duydu ama hiç oralı olmadı. Klozeti açarak midesindekileri çıkarırken bir yandan da ağlıyordu . Kendisinden çok iğreniyordu .

Komutancı BxB TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin