Hellooo aşkolar
Nasılsın?
💕💓
Keyifli okumalar
🌈💜🧚♀️💚🦋🌼🪻🌸💗💓💞🌞🌟🌛
Can'dan
Korkudan gözlerimi açamıyordum . Ya gerçekse? Ya gözlerimi açtığımda ordaysa ? Nefes almakta zorluk çekiyorum.Bağırmak haykırmak istiyorum ama yapamıyordum .
Kendimi zorlayarak gözlerimi açtım. Görüş açım bulanıktı,rüyamda galiba ağlıyordum. Odama göz gezdirdiğimde karanlıktı, daha sabah olmamıştı. Rüyamı hatırlayarak yine nefesim kesildi. Boğazım düğümlendi. Gözlerim doldu ve sessizce ağlamaya başladım. Rüyamda o herifi görmüştüm yine bana dokunuyordu. Boynumu koklayarak öpüyordu . Hatırladıkca tüylerim diken diken oluyordu.
Göz yaşlarımı sildikce yerine yenileri ekleniyordu. Bir daha silerek yorganı üzerimden atarak ayağa kalktım. Duş almak istiyordum şu anda. Kendimden iğreniyorum,tiksiniyorum onun bana dokunuşlarını hatırladıkca, kendimi kirli hissediyordum.
Sessiz olarak odadan çıkarak banyoya girdim. Işığı yakıp, üzerimdekileri çıkartım.Bir tek iç çamaşırım kalmıştı üzerimde. Sıcak suyu açarak kendimi suyun altına bıraktım. Elime sabunu alıp rüyamda o herifin boynumu öpdüyü, elleriyle bedenimi okşadığı yerleri ovalayarak yıkıyordum . Öyle ovalıyordum ki sanki gerçekten kirlenmişimde, kirler çıkmıyordu. Tırnaklarımla boynumu vücudumu yıkadım.
Canım acıyordu, kalbim sıkışıyordu. Ama bedenim değil ruhum acıyordu. Ruhum ölmüştü ama ben hâlâ yaşıyordum.
Ağlayarak kendimi temiz hissedene kadar yıkandım, suyu kapatarak çıktım. Havluyla vücudumu kuruladım sonra da havluyu kendime sararak çıktım banyodan .
Kiyafet getirmeyi unutmuştum.Odama gidip dolaptan temiz pijamalarımı çıkartıp hızlıca giydim.
Dolapı kapatırken aynada kendimi gördüm. Boynum kızarmıştı, bazı yerlerin de tırnak izlerim vardı ve üzerlerinde küçük küçük kanlar vardı. Kendime daha fazla bakmayarak yatağa geçip ,yorganı da üzerime örterek tavanı izlemeye başladım.
Sürekli gözlerimin önüne rüyamda gördüklerim geliyor ve gözlerim tekrar dolarken hıçkırıklarımı babam duymasın diye kafamı yastığıma gömdüm. Sessizce ağladım.
Ağlamalarım biraz dindiğinde kafamı kaldırdım yastıktan. Ama hala gözlerimden yaşlar yağmur gibi akıyordu. Sabaha gözlerim şişecekti muhtemelen.
Telefonu elime alarak saate baktım. Saat daha gece 2 idi . Kafamı dağıtmak istiyordum. O anları biraz da olsun unutmak istiyordum. Berkay'la biraz konuşmak istiyorum ama ya uyuyorsa?Ya işi varsa, ben de onu rahatsız ediyorsam?
Çok düşünmeden göz yaşlarımı silerek Berkay'a mesaj atdım. İnşallah uyumuyordu. Şu an da kendimi çok kötü hissediyorum ve onunla konuşmak istiyorum.
Can:
Berkay
Müsait misin ?
Telefonu kapatarak yanıma bıraktım. Göz yaşlarım tekrar yanaklarımı ıslatıyordu. Zaman geçtikce daha kötü oluyordum daha çok ağlayasım geliyordu.
10 dakika sonra telefonumun mesaj sesini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutancı BxB Texting
Romance◇◆ TAMAMLANDI ◆◇ Salladığı numaradan derdini anlatacağı komutana aşık olacağını nerden bilebilirdi? Eşcinsel konulu hikayedir!