Bölüm 33 🌳

6.5K 346 65
                                    

Hellooo

Nasılsınız?

Yorumlarınızı bekliyorum

Keyifli okumalar

💖❤️💞🌈🦋⚘️💚🐥💜✨️💕💗💝✨️🧚‍♂️

Can'dan
~~~~~~~~

Berkay beni çağırdığında hemen üzerimi değiştirip evden çıkmıştım. Çok merak ediyordum benimle önemli ne konuşacaktı. Yoksa Yasemin teyzenin anlattığı şu kızla mı ilgili? Yok canım bence değildir? Yani İnşallah değildir? Yoksa bu defa gerçekten kalpden giderdim.

Hızlı bir şekilde yürüyüp dediği tepeye gelmiştim. Etrafa baktığımda çınar ağacın altında beni beklediğini gördüm. Koşarak yanına gittim. Benim geldiğimi anladığında kafasını yerden kaldırıp bana baktı.
  " Berkay " deyip koşarak gidip boynuna sarıldım. Oda kollarını bana sarıp " Bebeğim. Hoş geldin ? "  burnunu boynuma sürütüp derin bir  nefes alıdı.
Bir sürü öyle kaldıktan sonra geri çekilerek. " Berkay noldu? Benimle önemli ne konuşacaksın? " elimi tutup
"Gel şöyle oturalım" kendisiyle birlikte beni de çekiştirerek ağacın altına oturttu.  Elimi hàlà bırakmamış Yüzüme çok dikkatli bakıyordu. Bense ona merakla bakıyordum Artık anlatısın neler olduğunu. " Ee hadi  Berkay. Çok merak ediyorum" dedim heyecanla.
Önce derin bir nefes aldı sonrada tuttuğu elimi dudaklarına götürüp üzerini hafifce öptü. Bakışları bana döndüğünde

"Şimdi yavrum.. ben izine gelmiştim yaa. İznimin zamanı bu gün bitiyor. Seninle olunca unutum. Bu günde asker arkadaşım arayıp söyledi. "

"Yaaa.... ama erken... ne çabuk bitti. Gitmesen olmaz mı? " Daha yeni kavuşmuştuk. Gitmesini istemiyordum.
Üzgün bakışlarımla ona bakıyordum.

"Ama olmaz yavrum. Gitmem gerek sonra belki tekrar gelirim.Hem her gün konuşuruz üzülme lütfen." Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde hemen boynuna sarıldım. Oda aynı şekilde bana karşılık verip sarıldı. "Berkay ben seni çok özleyeceğim" burunumu çekip daha sıkı sarıldım. Omzuma öpücük kondurup "Ben de seni özleyeceğim yavrum"

"Ne zaman gideceksin? " ondan ayrılıp sordum.Ellerini yanaklarıma koyarak "Yarın erken saatte yola çıkacağım" dedi.
"Yaaa o zaman ben uyumuş olacağım"
Sesim istem dışı  üzgün çıkmıştı.
"Olsun şimdi yanımdasın ya sana doya doya sarılıp öperim. Biz de şimdi vedalaşarık . Zaten yarın ben sana yazarım. " dedikten sonra yanaklarımı öptü. Kendimi çok kötü hissediyordum. Gitmesini hiç istemiyorum ama yapabileceğim bir şey yoktu ki.  "Bebeğim ama ağlama" Berkay demeseydi ağladığımın farkında bile olmayacaktım. " Ama... " devam edemedim. Bana sıkıca sarılıp saçlarımı okşadı.

" Yavrum. Güzelim. Bebeğim.ağlama sen ağladıkca benim canım yanıyor. Kalbime sanki bıçaklar saplanıyor. "

"Berkayy" deyip ona sokuldum. Kokusunu içime çekerek "Bak her gün yaz bana. Yada ara tamam mı?" Dedim.

"Söz her gün yazacağım. Her gün arayacağım söz yavrum. Artık yeter daha fazla canımı acıtma dayanamıyorum"geri çekilip göz yaşlarımı sildim.  Ona baktığımda  gözlerimin içine bakıyordu. Bir anda bakışlarını dudağıma indirip sesli bir şekilde yutkundu.  Sonrada gözlerini kapattı.
Ayyy yoksa beni öpmek mi istiyor. Bu defa kesin bayılacağım. Kalbim zaten yerinde durmuyor bir de öperse n'olur hiç bir fikrim yok. Keşke ilacımı getirseydim.
Gözlerini açtığında yine gözlerime bakıp tekrar dudaklarıma indirdikten sonra " Can... seni öpsem bana kızar mısın? "

Komutancı BxB TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin