Hello
24 bölümden kesit
🌸💜🩵💗🧚♀️🦋💚🌈🦋💕⭐️🩵💖💜💖
Berkay şu anda karşımda şaşırarak beni izliyordu. Gerçi benimde ondan bir farkım yoktu. Ayşe bana doğru dönüp "He işte abimde geldi" dedi.Berkay şaşkınlığını çabuk atarak,bana yaklaşıp elini uzattı "Berkay ben " dediyerek kendini tanıttı. Bir eline bir de yakışıklı yüzüne baktım,sonrada gülmseyerek elimi uzatıp sıktım.
" Can " dedim. Kekelemdiğim için şu anda kendimi tebrik ediyorum. Elimi sıkı sıkı tutmuş,yüzümün her yerini dikkatlice inceliyordu. Bir yandan da baş parmağıyla elimin üzerini okşuyordu." Memnun oldum "
"Bende " derin bir nefes alarak konuştum.
Şu anda kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Kalbimin bu kadar hızlı atması benim için hiçte iyi değildi.Heyecandan ölecektim şu anda. Yakından çok yakışıklıymış. Biz kendimize dalıp giderken Berkay'ın arkasından Serpil teyze bana bakarak konuştu.
"Oğlum sende gel kahvaltaya." Elimi Berkay'ın elinden çekip,yana doğru kayarak Serpil teyzeye baktım.
Tam konuşacaktım ki,sol tarafımda duran Ayşe "Evet Can. Hadi sen de gel kahvaltı yap" bunu derken kolumu adeta koparırcasına çekiştiriyordu."Hadi hadi gel"
Bir Berkay'a birde kolumu koparan Ayşe'ye baktım. Berkay gözlerini kırparak gel demeye çalışıyordu.
Cebimden telefonu çıkartıp saate baktım. Aslında şu anda gitmem gerekiyordu. Serpil teyzeye bakarak
"Serpil teyze benim gitmem gerek. Başka zaman gelirim." Dedim.
Serpil teyzeden önce Ayşe konuştu
"Can lütfen, lütfen"Ona bakarak kolumu çekip " ilacımın zamanı geçiyor. Başka zaman gelirim." Dedim . Serpil teyze "Tamam o zaman hadi git iç.Aman aksatma ilaçlarını oğlum " dedi kafamı sallayarak onayladım. " Gideyim o zaman iyi günler" son kez Berkay'a baktığımda kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Arkamı dönüp adeta koşarak ordan uzaklaştım. Eminim Berkay neden ilaç içtiğimi ve neden ona söylemediğimi merak ediyordu.
24 bölümde görüşürüzz
Bayyy
💚🌼💘💞🌹🦋🪻⚘️⭐️🌸💕💜💖🌸⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutancı BxB Texting
Romance◇◆ TAMAMLANDI ◆◇ Salladığı numaradan derdini anlatacağı komutana aşık olacağını nerden bilebilirdi? Eşcinsel konulu hikayedir!