Bölüm 30 🌳

8.9K 421 187
                                    

Hellooo aşkolarr

Nasılsınız?

Bu bölüm benim için çok uzun bir bölüm oldu.

Nerede bitireceğemi bilemediğim için bende yazdım gitti.

Yanlışım varsa kusura bakmayın

Yorum yazmayı unutmayın

Keyifli okumalar

👨‍❤️‍👨🩵⚘️🧡✨️💘💖💝🦋🌈🦕🎀⚘️💝💞💙

Berkay'dan
~~~~~~~~~

Can'ı bir odaya almışlardı doktor hàlà çıkmamıştı. Hiçkimse de bir şey demiyordu, Ersat amcayla kaç dakikadır doktorun çıkmasını bekliyorduk bilmiyorum. İkimizde perişan haldeydik. Artık gözümden yaş bile akmıyordu ama içim kan ağlıyordu. Ufaklığımın orda olması beni paramparça ediyordu. Artık çıksın eve gidelim. Uzun uzun konuşalım, sabaha kadar mesajlaşalım istiyorum. Bana abuk sabuk sorular sorsun, tatlı haliyle fotoğraflar atsın. Ben de o fotoğraflara bakıp güzelliği karşısında eriyip gideyim. Kuşları kıskandıracak sesiyle bana bir şeyler anlatsın. Yada Mustafan'ı niye dövdüm diye sabah akşam azarlasın istiyorum.
O mutlu olsun, benim yanımda olsun bana yeter.

~~~~~

Kaç dakika geçti bilmiyorum. En sonun da odanın kapısı açıldı. İçerden önce iki hemşire çıktı, onların ardınca da doktor. Yaslandığım duvardan ayrılıp doktorun önünde durdum. Aynı şekilde Ersat amcada yanıma gelerek "oğlum nasıl doktor. İyi mi? " diye sordu. İkimizde merakla doktora bakıyorduk. Ya güzel şey söyleyip yüreğimdeki yangını söndürecekti, yada...kötü haber verip o yangını daha da harlayacaktı.

Doktor önce derin bir nefes aldı. Sonrada ikimize bakıp gülümsedi.
" Oğlunuz iyi . Buraya getirilirken kalbinin durduğunu söylemişsiniz?"

"Evet kalbi durmuştu. " dedi Ersat amca.

"Kalbi falan durmamış. Yavaş attığı için durduğunu sanmışsınız. Şu an da iyi bir sıkıtı yok. Ama daha iyi nefes alması için makineye bağladık. Hemen endişelenmeyin sadece bir gün öyle kalacak. Şimdi uyuyor. Birazdan uyanır . Birde.. " dedi ve sustu.Derin bir nefes aldı.

"Birde ne doktor. Kötü bir şey mi var?" Biraz sert konuşmuş olabilirim ama söz konusu Can olunca, ondan başka hiç kimseyle yumuşak ve nazik konuşamam.

"Sakin olun beyefendi. Demek istediğim kullandığı ilaçların bir etkisi yok. Onun için başka bir ilaç yazacağım. Bir ay kullansın bakalım, iyiye doğru giderse, altı ay içerisinde iyileşir " Şu an mutluluktan doktora sarılabilirdim.
Çok şükür Allahım. İnşallah ilaçlar işe yararda çabuk iyileşir.

"Peki ne zaman çıkarız? " Ersat amcada çok mutlu olmuştu bu habere. Yüzü gülüyordu. Hatta mutluluktan gözünden yaş geldiğini görmüştüm.

"Birkaç gün daha misafirimiz olacak. Sonra tekrar müayne edeceğiz. Ondan sonrada gidebilirsiniz. " dedi doktor.
Ersat amca doktora elini uzatıp
" Çok teşekkür ederim doktor. Allah sizden razı olsun. Görebilir miyiz oğlumu?" Dedi. Doktorda Ersat amcanın elini sıkıp

"Allah sizden de razı olsun. Tabi göre bilirsiniz ama çok yormayın."
Kafasıyla selam verip yanımızdan ayrıldı.

İçeri önce Ersat amca girdi. Ardından ben girip kapıyı kapattım.
Bakışlarımı yatakta uyuyan güzele çevirdim gözleri kapalı bir şekilde uyuyordu ağzında nefes alması için oksigen maskesi vardı.

Komutancı BxB TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin