6. fejezet

2.8K 159 24
                                    

Angyal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Angyal

Egy hang sem jött ki a torkomon. Még a pislogás is nehezemre esett, annyira ledöbbentem a konyhában álló férfi látványától. Oscar állt velem szemben, pulóver nélkül, egy egyszerű sötétzöld pólóban és sötét farmerban. Nem takarta arcát a csuklya, úgy állt velem szemben, mint egy egyszerű ember. És a legijesztőbb az egészben az volt, hogy Oscar lehengerlően nézett ki.

Az ember, mikor elképzel egy zaklatót vagy egy őrültet, akkor egyáltalán nem gondol arra, hogy ez a személy valójában borzasztóan helyes. Az én fejemben Oscar egy eltorzult arcú férfi volt, akinek sebhelyes volt a bőre, és pont ezért viselt mindig kapucnit. De tévedtem, és nem csak én, hanem Chad is.

Oscarnak nem volt megégve a bőre, mint nekem, sőt, szinte hibátlan volt az arca. Nagy, kék szemei voltak, amikben az ember lánya egy pillanat alatt el tudott veszni. Két gyönyörű szeme között hosszú és keskeny orr foglalt helyet, felette pedig egy apró bemélyedés volt látható, pont a két szemöldöke között. Talán egy egykori sérülés lehetett, de ettől a hibától csak még jobban nézett ki. Az utánozhatatlan barackajkai most félmosolyra voltak húzva, arcát markáns áll és rövid barna haj keretezte.

Egy olyan férfi állt velem szemben, aki előtt nagy valószínűséggel minden nő örömmel hajolna meg. Tagadhatatlanul helyes volt, hatással volt rám a megjelenése, a tekintete és el kellett nyomnom egy sóhajt, mikor végig néztem széles vállain és erős karjain. De közben mélyen legbelül egy kicsit csalódott voltam, mert csak még jobban összezavart Oscar megjelenése, és ismét felmerült bennem a kérdés; mi a francot akar pont Ő tőlem?

- Mit keresel itt? – kérdeztem rettegve. Hiába nézett ki szívdöglesztően, még mindig féltem tőle.

- Ahogy mondtam – biccentett. – Elengedtem a fiút, úgyhogy jössz nekem eggyel. És én azt akarom, hogy velem töltsd az éjszakát.

- Azt akarod, hogy lefeküdjek veled? – kérdeztem elvékonyodott hangon, a szemeim könnybe lábadtak a lehetőségtől, hogy meg fog erőszakolni.

Oscar felnevetett. Öblös és mély hangja belengte az egész konyhát. A fejét hátra hajtotta, még a vállai is rázkódtak hahotázása közben. Majd vigyorogva visszanézett rám és megcsóválta a fejét.

- Nem rossz ötlet – kacsintott rám pimaszul, bennem pedig megállt az ütő egy pillanatra. – De ma éjszaka valami mást szeretnék.

- Mit?

- Szeretném, ha eljönnél velem valahova.

- Nem megyek sehova.

- De fogsz – bólogatott. – Vagy megduglak, amit ahogy láttam az előbb, még nem szeretnél.

Összeszorítottam az ajkaimat, hogy magamban tartsam a válaszomat. Feldühített a tehetetlenségem és egy pár pillanatig csak néztem Oscarra a lehetőségeimet latolgatva. Tudtam, hogy esélyem sincs vele szemben, ahogy azt is, hogy Oscar nem hátrál meg attól, ha erőszakot kell alkalmaznia. Kinéztem belőle, hogy képes lenne engem is bántani, így csak letörten bólintottam egyet.

A kitaszított (18+)  (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now