Iste o büyük gün gelip catti.Bir yandan cok üzgündüm fakat bir yandan mutluydum.Yeni bir hayat,yeni bir aile.Ben okuldayken esyalarimiz eve yerlesmisti.Taehyung'u o günden beri görmemistim.Biraz endiseleniyordum ama bunu kabul etmek istemiyordum.Bugün okuldan annem beni almaya gelicekti.Son iki dersimiz bedendi o yüzden Minjun ile birlikte soyunma odasina gittik.Üstümüzü giyinirken Zeynep ve Irmak iceri girdi.Onlari bazen cok kiskaniyordum.Fizikleri,saclari her seyleriyle cok mükemmellerdi.Bunlari giymislerdi.
Keske ben de böyle seyler giyebilsem...Irmak onlara baktigimi fark etmis olcak ki üstüme dogru yürüdü.
Irmak:Neye bakiyorsun ezik.Bakma kiz cok nazar degdirceksin.
Zeynep:Aa yoksa sen lezbiyen misin?Ama pardon sen gö-
Minjun:Hey!Onun hakkinda böyle konusmayin!
Zeynep:HAAHAHHA ikinci ezik de konustu.Bak canim sen bana böyle kafa tutamazsin mahvederim seni.
Minjun:Hicbir sey yapamazsin.
Zeynep:Sen öyle san.
Diyip birden ciglik atmaya basladi.
Zeynep:AAAAAA BURDA FOTOGRAFLARIMIZI CEKEN BIR SAPIK VARR
Yejun:HEY TAMAM BAGIRMA SIZE BULASMICAZ.
Irmak:Güzel.Gel Zeynep biz gidelim de bu ezikleri ciplak görmeyelim.
Diyip odadan ciktilar.
Minjun:Ah onlara inanamiyorum.
Yejun:Bosver gel giyinelim.
Bunlari giydim.Hocanin düdügünü duyunca disari ciktik.Hoca serbest oldugumuzu söyledi.Minjun gidip top aldi.Voleybol en sevmedigim spordu.Ama mecbur oynamamiz lazimdi.Zeynep ve Irmak tabii ki fileyi kaptilar bizim de kenarda oynamamiz gerekti.
Tenefüs oldu biz kenarda oturuyorduk.Taehyung spor salonuna geldi kapida durup iceriyi izliyordu.
Zeynep onu görünce göz kirpti ve Taehyung buna gülümsedi.Kalbimin söküldügünü hissetmistim.Minjun'a tualete gitmem gerektigini söyleyip kalktim.Giderken bilerek Taehyung'un omzuna carptim.Zeynep arkamdan"HEY! DIKKAT ET EZIK"diye bagirdi fakat hic umrumda olmadi.Taehyung onu seviyordu.Bunu düsünerek deli gibi aglamaya basladim.Tualette biri yok saniyordum fakat varmis.Onun adi Seulgi.O da populer fakat Zeynep ve Irmak gibi kötü kalpli degil.Beni takmayarak elini yikadi ve bir sigara yakti.Bana da uzatti ama kafami olumsuz anlamda salladim.Seulgi:Hadi ama suan cok ihtiyacin var gibi görünüyor.
Yejun:Ama daha öncr hic icmedim ki.
Seulgi:Ben sana ögretirim.Diyerek bana gösterdi.Fakat yine de istemedigimi söyledim.O da daha fazla uzatmadi.Zil calinca iceriye geri döndüm.Üstüme biraz parfüm siktim sonucta sigara kokusu üstüme sinmis olabilirdi.Son ders de bir sekilde gecti ve okuldan cikip annemin yanina gittim.Biraz konustuktan sonra yeni evimize varmistik.Önce beni cici babamla tanistirdi.Sonra ise bana yeni odami ve evi gösterdi.Evleri gercekten cok büyüktü.Dört katliydi ve bir tane de bodrum kati vardi.Orasi saunaydi.Benim odam ise en son kattaydi.Diger cocukla ayni katta ve o katta sadece ikimizin odasi vardi.Odam cok büyüktü üstelik iceride tualet bile vardi! Salona indim ve cici babamla iyice kaynastim.Ona kanim isinmisti.Yeni hayatimi sevmeye baslamistim.Yemeklerimizi yemistik ve salonda oturup ücümüz muhabbet ediyorduk.Evlerinde hizmetcileri vardi her seyi onlar yapiyordu.Bu cok büyük bir rahatlikti.Hepimiz kahvelerimizi yudumlarken birden anahtar sesi duydum.
Cici Baba:Heh!Benimki de geldi.Hosgeldin oglum gel kardesinle tanis.
Kafami kapiya dogru cevirince gördügüm manzara karsisinda soka girdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim Tehlikeli Çocuk Taehyung İle Hayal Et
FanfictionTam aska küstügüm zaman hayatimin askiyla karsilascagimi hayal bile edemezdim...