Sevis benimle

705 11 26
                                    

Kapida gördügüm kisi Taehyungdu.Far görmüs tavsan gibi suratina bakiyordum.Daha sonra yaninadaki biri dikkatimi cekti ve yanina baktim.INANAMIYORUM YANINDAKI ZEYNEP MIYDI?!Sokum kat ve kat artmisti.Onlar da beni görünce sasirmisti tabii.

Cici baba:Oglum gel tanis kardesinle.

Babasinin bunu demesiyle daha cok sasirmisti.Kalakalmisti öylece.Ben ayaga kalktim ve ona dogru yürüdüm.Elimi uzatarak"Merhaba abicim tanistigimiza memnun oldum."dedim.O da kendine gelerek"Ben de kardesim."dedi.

Cici baba:Oglum yanindaki arkadasini bizimle tanistirmayacak misin?
Taehyung:Tanistirayim baba.Sevgilim Zeynep.

Sevgilim,sevgilim,sevgilim...Dünyam basima yikilmisti.Bana bunu nasil yapardi.Ama herkes uyusun bunun hesabini sorcaktim.

Zeynep:Merhaba efendim.
Cici baba:Memnun oldum kizim.
Zeynep:Ben de efendim.

Aah ondan artik tüm benligimle nefret ediyordum.

Yejun:Izninizle odama cikabilir miyim?
Cici baba:Tabii kizim gec dinlen iyi geceler.

Direkt merdivenlerden kosarak odama gectim.Sessiz sessiz agliyordum cünkü Taehyung ve Zeynep her an odaya gecebilirlerdi.Beni duymalarini istemezdim.
Bunu düsünürken Zeynebin kikirtisesleriyle merdiven sesini duydum.

Zeynep:Ahh canim askimm bi tanecik sevgilimm.

O sürtügü öldürcektim.Onlar odays gectiler ben de ödevlerimin basina gectim.Yarim saat gectikten sonra inleme sesleri gelmeye basladi.Ah siktir hadi ama!

Taehyung:Sessiz ol duyucaklar.

Odayi basip Zeynebin sacini basini yolmamak icin zor duruyordum.Asagi indim mutfaktan kendime bir bardak su alicaktim.Indigimde herkesin bahcede oldugunu gördüm.Beni duymucaklarindan emin oldugum icin geri kata cikip Taehyungun kapisini yumruklayarak"Biraz daha sessiz inlerseniz daha iyi olur ödev yapiyorum."dedim.Bu sözüme karsi Zeynep daha sesli bi sekilde inledi."AH SIKTIR.".Zeynepin gülüslerini duyabiliyordum.Odama gecip kulakligimi aldim.Ders calismaya müzik esliginde devam ettim.1 saat gectiginde dersim bitmisti ben de kulakligimi cikarmistim.Fark ettim ki üstümde hala pantolon vardi.Dalmis olmaliydim.Hemen üstüme tatli oldugunu düsündügüm bir sey giydim.

Hemen üstüme tatli oldugunu düsündügüm bir sey giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cok rahat ve tatliydi.Asagiya annemlerin yanina indim.Iceri gecmislerdi.Cici babam üstümdekini cok begenmisti.Hizmetcilere bir bardak cay alabilir miyim dedim fakat cici babam bu özel gün icin sarap icmemi söyledi.Anneme baktim evet dercesine gözünü kirpti.Sarabim geldiginde tedirgin olmustum fakat cici babam icimi isitti.Bir yudum aldim ve cok kötü olmadigini fark ettim.Kadehin sonlarina dogru geldigimde Zeynep ve Taehyungun asagiya indigini gördüm.Beni gören Zeynep hafiften güldü fakat belli olmamasi icin eliyle gizledi.

Taehyung:Baba Zeynepi evine birakip geliyorum.
Cici baba:Tamam oglum.

Onlar ciktiktan sonra sarabimi icmeye devam ettim.
3 kadeh icmistim ve yavas yavas sarhos oluyordum.
Bir kadeh daha icip odama cikmak icin izin istedim.
O sirada Taehyung iceri girdi.Babasina selam verip benimle birlikte merdivenlerden yukari cikmaya basladi.Ikinci katin merdivenlerini cikarken ayagim kaydi ve ciglik attim.Tam düscekken Taehyung beni tuttu.Saskin bir sekilde ona bakiyordum.Annem telasli bi sekilde bagirdi.

Anne:YEJUN!KIZIM!
Yejun:Bir sorun yok anne!

Anneme cevap verdikten sonra Taehyung'a döndüm.Hala bana bakiyordu.Sonra beni birakti fakat hala belimden tutuyordu.Bu sekilde beni yukari cikardi.

Yejun:Oppa~Niye beni birakmiyorsun?
Taehyung:Bana oppa deme.
Yejun:Tamam oppa~

Taehyung bikkin bir sekilde ic cekti.Son basamagi da ciktiktan sonra beni birakti.Ama bu sefer ben onun kolundan tuttum.

Yejun:Oppaaa~Bana niye bunu yapiyorsun?

Ona bakarken boynum kopcak gibiydi.Benim boyum 1.60di onun ise 1.90.

Taehyung:Ne yapiyormusum sana?
Yejun:Ilk tanistigimiz gün bana ilgili davrandin fakat simdi Zeyneple sevgilisin anlayamiyorum.
Taehyung:Sana ilgili falan davranmadim sadece göz göre göre zorbalik görmene izin veremezdim.
Yejun:HEY!SENIN DERDIN NE? NE ISTIYORSUN BENDEN?
Taehyung biraz düsündü ve...
Taehyung:Benimle sevismeni.

Öylece baka kalmistim.Yanlis mi duyuyordum.

Yejun:N-n-ne?Dogru mu duydum ben?
Taehyung:Evet.Sevis benimle.
Yejun:Benimle dalga geciyor olmalisin.Az önce söylediklerin ve suan dediklerin birbirini tutmuyor.
Taehyung:Az önce söylediklerimin hala arkasindayim.Ama seninle sevismek istiyorum.

Iyice kafam karismisti.O sirada hafifce egilip cenemi tuttu.Yüzünü bana dogru yaklastiriyordu yavasca.Ben de ona yaklastirdim.Gözlerim dolu doluydu.Birden dudaklarimin dudaklarina degmesiyle titredim ayni anda gözyasim gözümden akti.10 saniye öpüstükten sonra kendime gelip dudagini isirdim.

Taehyung:Ahh(aci olarak arkadaslar inleme degil😅)
Yejun:B-bunu yapamam.
Hemen odama kosup kapimi kitledim ve aglayarak uykuya daldim...

Üvey Abim Tehlikeli Çocuk Taehyung İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin