Ihanet

191 9 28
                                    

3 gün sonra

Sabah gözlerimi Taehyungun öpücükleriyle açmıştım.Beni öperek uyandırıyordu.Gülümseyerek gözlerimi açtım ve ona baktım.

Yejun:Günaydın sevgilim.
Taehung:Günaydın prenses.Hadi uyan hazırlan geç kalmayalım.
Yejun:Tamam aşkım.

Bugün günlerden çarşambaydı ve yarın annemler balayından dönüyordu.Onu o kadar çok özlemiştim ki.İlk defa bu kadar uzak kalmıştık.Taehyung odamdan çıkar çıkmaz giyinmeye başladım.

Taehyung odamdan çıkar çıkmaz giyinmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı da açık bıraktım ve aşağı indim.Taehyung çoktan inmişti.Bir şeyler atıştırıp okula geçtik.

-
Okul bitmisti ve evlere dagilmistik.Taehyung Jaehyunla bulusmaya gitmisti ben de Zeyneplerle bulusucaktim.Evde biraz dinlenip üstümü bile degistirmeden Zeynepin buluscagimizi söyledigi parka gittim.Fakat gördügüm manzara görmeyi bekledigim manzara degildi.Karsimda Irmak,Hyunjin,Zeynep,Vildan ve Namjoon vardi!Hizli adimlarla yanlarina gittim.

Yejun:Noluyor burda?!
Kizlar beni görünce sinsi bir sekilde gülümsemeye basladi ve Zeynep ayagi kalkti.
Zeynep:Vay vay vay...Yilin en saf gerizekalisi da tesrif etmis bakiyorum.
Yejun:N-ne?
Zeynep bir kahkaha patlatti.Ardindan Irmak da ayagi kalkti.
Irmak:Ahh tatlimm kiyamam ki ben sana.
Yejun:N-ne diyorsun be sen?

Vildan:Canim söyle anlatiyim ben sana kisaca.Bunlarin hepsi bir oyundu.Seninle arkadas olmamiz,yakin olmamiz vs. Gerci Hoseokda cok yakisikli cocuktu ama napalim.Askimi kalbime gömücem artik.Yani isin asli Game Over Bitch.

Gözlerimden bir damla yas düsmüstü.Yani arkadasliklari yalan miydi?Her sey bir oyun muydu?

Yejun:A-ama neden?Neden böyle bir sey yaptiniz?
Zeynep iyice bana yaklasmaya basladi.Yavas adimlarla yanima yürürken konustu.
Zeynep:Cünkü sen benim sevgilimi elimden aldin.Sen ne saniyorsun kendini HE?!
diyerek bana bir tokat yapistirdi.Tokatin etkisiyle sarsilip yere düstüm.Yanagimi tutup Zeynep'e hayalkirikligiyla bakiyordum.

Yejun:Size inanamiyorum...Ben sizi g-gercek dost sanmistim.
Irmak:O zaman cok yanlis düsünmüssün aptal.
Daha sonra Zeynep egilip beni tisortumun yakalarindan tuttugu gibi kendine cekti.
Zeynep:Bana bak kücük sürtük.Bu yaptigin seyin cezasi cok agir olucak.Kolay kurtulamicaksin elimden.
diyerek bana yine bir tokat atip ayagi kalkti.
Zeynep:Kizlar bana yardim etmek isteyen var mi?
Vildan:Günlerdir bu ani bekliyordum,tabii ki.
diyerek ayagi kalkti ve bana bir tekme gecirdi.Aciyla bagirdim ve yardim cigliklari atmaya basladim.

Yejun:IMDAAAAT!
Zeynep:Öf ne bagriyorsun be.Namjoon bu güzeller güzeli melegin sesini kesmek ister misin?
Namjoon:Memnuniyetle.
diyerek yanima geldi ve yanima egildi.Yüzümü tutup kendine cevirdi ve beni beni öpmeye basladi.Cok igreniyordum ve cok aci cekiyordum.Bir yandan kizlar bana tekme atiyor diger yandan Namjoon beni öpüyor ve diger yandan Hyunjin bu olanlarin videosunu kahkahalar esliginde cekiyordu.En sonunda Namjoon nefessiz kaldigi icin geri cekilmisti.Kusmak istiyordum.Midem cok bulaniyordu,canim cok yaniyordu.Durmaksizin vuruyorlardi.O an Tanridan ölmeyi diledim.Ölsem cok daha iyidi.Bir süre daha bana iskence edip durdular.Gözlerimi zar zor acabiliyordum.Zeynep bana yaklasip fisildadi.

Üvey Abim Tehlikeli Çocuk Taehyung İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin