Gözlerimi actigimda yeniden hastanedeydim.Fakat bu sefer annemde yanimdaydi.Siktir,okul haber vermis olmaliydi.
Anne:KIZIM!ANNECIM.
Cici baba:Yejun!
Yejun:Anne...
Anne:Kizim!Iyi misin?
Baba:Taehyung git doktoru cagir.
Anne:Kizim noldu sana?Neden haber vermedin?
Yejun:Üzülmeni istemedim,uzun süre sonra mutluydun...
Anne:Benim mutlulugum senden daha önemli degil.Iyilesince her seyi anlatacaksin.
Yejun:Tamam.Taehyung doktor ve hemsireyle birlikte iceri girdi.
Doktor:Yaraniz desilmis yarin taburcu olabilirsiniz.Polisler tekrardan ifadenizi almak icin kapida bekliyor.
Doktor ve hemsire gittikten sonra polisler geldi.
Anne:MEMUR BEY KESINLIKLE SIKAYETCIYIZ.
Polis:Hanimefendi sakin olun.Kizin zaten sikayetci oldu.Fakat onu bulamiyoruz.Buldugumuz an hapise giricek.
Anne:BU ADAM ZATEN HAPISTEYDI.1 YILI DAHA VARDI!
Polis:Efendim firar etmis.Merak etmeyin en az 10 yil yicek.
Anne:YA NE 10 YILI.BU ADAM BENI ÖLDÜRÜYORDU,KIZIMI BU HALE GETIRDI.
Polis:Bu hakimin verebilcegi bir karar.
diyerek cikti.
Anne:Ay bana bi seyler oluyor.
Cici baba:Hanim iyi misin?
Annem bayildi
Yejun:ANNE!
Taehyung:Yejun sen sakin ol tansiyonu düsmüstür.Senin stres yapmaman lazim.
Yejun:Tamam.....................................................................................
Aradan 1 bucuk hafta gecmisti.Bacagimdaki yara biraz kabuk baglamaya baslamisti.Taehyung benimle cok güzel ilgileniyordu.Sikildigim icin telefonu elime alip instagrama girdim.
❤️450💬100
irmakhatesyou:📸 by:hyunjinthebadboy
yorumlar
hyunjinthebadboy:güzel sevgilim❤️
zeynephatesyou:güzellik🔥💗
vildanhatesyou:kaynar su gibisin hem yakiyorsun hem akiyorsun🔥❤️500💬200
irmakhatesyou: karisinin kocasi kocasinin karisi esimin esiyim @hyunjinthebadboy
yorumlar
vildanhatesyou:fav cift
hyunjinthebadboy:❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim Tehlikeli Çocuk Taehyung İle Hayal Et
FanfictionTam aska küstügüm zaman hayatimin askiyla karsilascagimi hayal bile edemezdim...