Sabah yine o lanet alarmın sesiyle uyandım.Saat 7:30du.Kahretsin okula geç kalıyordum.Hemen yataktan fırlayıp banyodaki işlerimi hallettim.Hemen üstüme bir şeyler geçirdim.
Bunları giydim.Asağıya annemin yanına indim.Kahvaltı hazırlıyordu.
Anne:Günaydın kızım gel bir şeyler ye.
Yejun:Günaydın anne hayır yemicem okula geç kalıyorum.
Anne:Tamam kızım iyi dersler
Yejun:Sağol annecim
Annemin yanaklarından öptükten sonra okula doğru yola çıktım.Okula vardığımda en yakin arkadasim Minjunun bana doğru koştuğunu gördüm.
Minjun:KANKAAAA
Yejun:Noluyor ya sabah sabah
Minjun:OKULA ÇOK YAKIŞIKLI BİRİ GELMİŞ SON SINIFMIŞ
Yejun:Napabilirim Minjun.
Minjun:Meselaa onunla sevgil-
Yejun:Hayır Minjun onunla sevgili olmicam.
Minjun:Ama belki aşk sana iyi gelir.
Yejun:Ben aşka küstüm kanka hadi şimdi okula geçelim.
Bunun dediğim sırada arkadan bir ses geldi.
TURN UP!
I WOKE UP İN A NEW BUGATTİ!
Oh evet sanirim sizi onlarla tanıştırmam lazım.Okulumuzun bad girlleri Zeynep ve Irmak.
Onlardan nefret ediyorum çünkü bana ortaokuldan beri zorbalık yapıyorlar.İçeri geçerken önümü biri kesti.
Irmak:Vay vay vayyy eziğimiz gelmiş okula.Dün çıkan dedikodulardan sonra geleceğini hiç düşünmemiştim.
Yejun:Git başımdan Irmak.Seninle uğraşamıcam diyip diger taraf bi adim atmays calistim fakat bu sefer Zeynep engelledi.
Zeynep:Auy kiyamam üzüldün mü senn.Maalesef gercekler acitir.
Yejun:Siktir git basimdan.
Irmak:Hop hop sen kimsin bizimle böyle konusuyorsun orospu.
Yejun:Ben orospu degilim!
Zeynep:Ahahahaha.Gecen gün Minjuna nasil götünü siktirdigini anlatmiyor muydun?Orospusun iste.Hatta sen bu isi parayla da yaparsin ilerde.Malum zekan yok böyle profosyonel oldugun bi iste calisabilirsin.Eskortluk gibi AHAHAHAH.
X:Onu rahat birakin.
Arkamdan gelen sese baktim.Gözlerime inanamiyorum o cok...yakisikli.
Zeynep:Pardon?
X:Onu rahat birakin dedim size.
Irmak:Ha sen sey olmalisin su...yeni cocuk Taehyung.Sen buralari bilmezsin canim.O yüzden sen karisma yakisikli.
diyip yanagindan makas aldi.
Zeynep omzuna dokunarak:Ama... ben sana ögretebilirim.Ismim Zeynep bu arada.
Taehyung Zeynepi fazla umursamayarak bana döndü ve kolumdan tutup beni sürüklemeye basladi.
Yejun:HEY! NE YAPTIGINI SANIYORSUN SEN?
Cevap vermeyerek beni sürüklemeye devam etti.
Yejun:HEY SANA DIYORUM.
Birden kolumu sertce birakti ve gözlerimin icine bakarak
Taehyung:Bir daha kendini ezdirme. dedi ve yanimdan uzaklasti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim Tehlikeli Çocuk Taehyung İle Hayal Et
FanfictionTam aska küstügüm zaman hayatimin askiyla karsilascagimi hayal bile edemezdim...