Kardesim...

227 8 16
                                    

3 gün sonra
Yejun'un gözünden:
Alarmin sesiyle gözlerimi actim.Bugün günlerden pazartesiydi.Okul icin hazirlanmaya basladim.Yataktan cikip banyodaki islerimi hallettim.Dolabima gidip kendime bir kombin sectim ve giydim.

Saclarimi tarayip ve cantami alip Taehyung'un odasina gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saclarimi tarayip ve cantami alip Taehyung'un odasina gittim.Kapiyi acmamla yari ciplak Taehyung'u görmem bir oldu.Ciglik atip arkami döndüm.

Taehyung:Daha önce görmedigin sey sanki.
diyerek kikirdadi.Ona dogru döndüm.
Yejun:Hey!
diyerek ona cantami firlattim ve cantami havada tuttu.Ona sinirli bir bakis attim ve ona dogru yürüdüm.
Yejun:Cantami geri ver.
diyerek elimi uzattim.
Taehyung:Tch sen yakala.
diyerek cantayi iyice kendine yaklastirdi.Ona birkac adim daha atip tam önünde durdum.Tam cantayi alacakken kolunu yukari kaldirdi.Yani suan canta 30 cm üstümdeydi.

Yejun:HEY!Cok kötüsün!!
Taehyung:Yakala bakalim prenses.
diyerek kolunu bir indirip bir kaldiriyordu.Ben tüm odagimi cantama vermisken o da bana vermisti.En sonunda pes etmistim ve kollarimi birbirine baglayip gözlerine bakmaya basladim.
O da bana bakiyordu.

Taehyung:Yejun...cok güzelsin sevgilim...
Yanaklarimin kizardigini hissedebiliyordum.Utandigim icin basimi öne egdim.Fakat o cantami tutan kolunu indirip cantami yere birakti ve eliyle ona bakmami sagladi.
Taehyung:Utandin mi sen?
Gözlerimi yere indirim basimi onaylarcasina salladim.Kikirdiyisini duyabiliriyordum.Bir anda yanaklarimdan tutup beni öpmeye basladi.Öyle derin öpüyordu ki bayilcagimi hissetmistim.Öpüsmeye devam ederken beni kucagina aldi yatagina oturdu.Bi süre sonra geri cekildim.

Yejun:Askim okula gec kalicaz.
Taehyung:Gitmesek olmaz mi?
Yejun:Olmaz önemli dersler var.
Taehyung:Of ya.Ama ben sana doyamadim.
Yejun:Ben de askim ama aksama sakla.
diyerek son bir kez öpüp kucagindan kalktim.
Yejun:Ben asagiya iniyorum sende üstünü giy gel.
dedim ve cantami alip asagiya indim.

-
Okula gelmistik ve dersin baslamasini bekliyorduk.Zeynep ve Vildanla sohbet ediyordum.Tam o sirada Minjun iceriye girdi.

Yejun:Aa yüzyilin sürtügü de sinifa giris yapti.
diye bagirdim.
Tüm sinif kahkahalara bogulurken o an kendimle cok gururlandim.Evet belki de bu yanlisti ama iyi hissetmistim.Basin öne egip sirasina gecti.
Zeynep:Off süperdi.
Vildan:Evet olaysin askim.
Yejun:Sagolun kizlar.
Daha sonra hoca geldi ve yaninda bir cocuk vardi.Daha önce okulda hic görmemistim.

Bay Lee:Evet cocuklar sinifinizin yeni ögrencisi
Jung Jaehyun.Daegudan geldi.Lütfen onu rahat hissettirelim.Kendini tanit bakalim.
Jaehyun:Merhaba ben Jaehyun.Daegudan geldim.Aslinda aralikta 18 olucam ama annem beni gec yazdirdigi icin burdayim.Bu kadar.
Bay Lee:Bos bir yere gecebilirsin.
dedi.Bizim yan siramiza gecti.Gercekten cok yakisikli bir cocuktu.Fakat mutsuz görünüyordu.Belki de Daegudan ayrilmak istememisti.Cok önemsemeyerek önüme döncektim ki Zeynepin Bay Leeden gözünü ayirmadigini gördüm.Gözünü kirpmadan ona bakiyordu.Elimi yüzünün önünde salladim.

Yejun:Hey iyi misin?
Zeynep:I-iyiyim ya dalmisim.
Yejun:Yoksa sen Bay Leeden mi hoslaniyorsun?
Zeynep:Yok canim haha ne alaka.
Yejun:Iyi pekala.
diyerek önüme döndüm.Kesinlikle Bay Leeden hoslaniyordu ama kabul etmek istemiyordu.

-
Taehyung'un gözünden:
Okul bitmisti ve Yejunla birlikte okul kapisindan bahceye dogru yürüyorduk.Kapidan cikar cikmaz biri arkamdan omzuma carpip gecti.Özür dilemek icin önüne döndügünde gördügüm surati görünce dilim tutulmustu.
Jaehyun:Ben cok özü-
Onun da ayni sekilde.
Jaehyun:Taehyung?
Taehyung:Jaehyun?
Hareket edemiyordum.Düsünemiyordum.Civi gibi oldugum yere cakilmistim.Onun da durumu ayniydi.
Yejun:N-noluyor?Siz tanisiyor musunuz?
Ikimizinde gözleri dolmustu.Agzi acik bana bakiyordu ve ben de kendimi aglamamak icin zor tutuyordum.En sonunda agzindan bir bir kelimeler döküldü.

Jaehyun:Kardesim.
diyince gözünden bir damla yas düstü.
Taehyung:Kardesim.
diyip resmen üstüne atlarcasina ona sarildim.O da bana ayni sekilde.Hickira hickira agliyordum.Gözyaslarim dinmiyordu.O ise hala sokta olmaliydi ki sesi cikmiyordu.Onu öyle bir sarmalamistim ki bir daha birakmicak gibi.

Yejun:N-noluyor Taehyung niye agliyorsunuz?
Ona cevap vermeyip aglamaya devam ettim.Suan tek istedigim sey 5 yildir görmedigim,sesini duymadigim,haber alamadigim kardesime sarilmakti.Bir süre sonra o da aglamaya baslamisti.
Jaehyun:T-taehyung...Canim ikizim.
Yejun:I-ik-ikizim mi?
O da soka girmisti ama suan ona hicbir sey aciklicak durumda degildim.Sadece Jaehyun'a sarilmak istiyordum.Saatlerce,günlerce,haftalarca...

-
Eve gelmistik ve eve gelene kadar asla ve asla temasi kesmemistik.Ikimize kahve yapmistim ve simdi salonda koltukta oturup birbirimize sariliyorduk.5 yil boyunca bir kez bile iletisime gecmemistik.Yejun bizi yanliz birakmak icin yarim saat parkta oyalancagini söylemisti.Biz de hic konusmadan sadece öylece sariliyorduk.
5 yilin acisini cikariyorduk.Daha sonra kapi acildi.Yejun gelmis olmaliydi.O da merakliydi tabii.Karsimizdaki koltuga oturmus merakla bize bakiyordu.

Taehyung:Merak ediyorsundur tabii sen simdi.
Sadece basini salladi.Jaehyundan ayrilip dik oturup anlatmaya basladim.
Taehyung:Jaehyun...benim ikiz kardesim.Eskiden annem,babam,Jaehyun ve ben Daeguda yasardik.5 yasindayken Seul'e tasindik.Ama annemle babam ayrildiginda yani biz 7 yasindayken annem Jaehyun'u da alip Daeguya yani memleketimize geri döndü.Biz babamla burda kaldik.Arada gidip geliyorlardi.Ama bir gün biz 13 yasindayken sebepsiz yere annemle babam cok büyük bir kavga etti.Biz benim odamda oyun oynuyorduk.Birden annem iceri girdi ve Jaehyun'u kolundan cektigi gibi sürüklemeye basladi.O günden sonra bir daha görmedim.Ta ki bugüne kadar.

Bunu anlatirken göz yaslarina bogulmustum.Yejun hemen yanima gelip bana sarildi ben de ona sokuldum.Diger tarafimdan da Jaehyun sariliyordu.
Yejun:E peki nasil oluyor da sen 12 olup da Jaehyun 11 oluyor?
Jaehyun:Annem beni gec yazdirdi.Babamla ayrildiklari zaman agir bi depresyon gecirdi.Disari bile cikmiyordu.
Yejun:Anladim.Tanismamistik bu arada.Ben Yejun Taehyung'un sevgilisi ve üvey kardesiyim.
Jaehyun bize sok icerisinde bakiyordu.
Taehyung:Böyle söyleyince pek hos olmadi tabii...
Ben böyle diyince hepimiz birden gülmeye basladik.

Jaehyun:Bu arada babam nerde?
Taehyung:Yejunun annesiyle balayindalar.
Jaehyun:Ne zaman dönüyorlar?
Taehyung:Persembe günü.
Biz konusurken Jaehyun'un telefonu caldi.
Jaehyun:Annem...Merak etmistir tabii.
Telefonu acti ve telefondan gelen annemin kisik sesi bile gözlerimin dolmasina yetmisti.Sesini yillar sonra ilk defa duyuyordum.Yejun hemen bana sarildi.Jaehyun anneme arkadas edinip onunla gezdigiyle ilgili bir yalan atmisti.Hakliydi da.Bir anda söylemek dogru olmazdi.Telefonu kapatip bana döndü.

Jaehyun:Alinmadin degil mi?
Taehyung:Y-yok dogru olani yaptin.
Jaehyun:Ben yavastan kalksam iyi olur.
diyerek ayagi kalkti.
Taehyung:Tamam...Beni seni kapiya kadar gecereyim.
diyerek ayagi kalktim.O kapiya dogru yürüyordu ama ben oldugum yerde duruyordum.
Taehyung:Jaehyun.
Jaehyun bana dönüp cevap verdi.
Jaehyun:Efendim?
Taehyung:Biraz daha kalsan...olur mu?
Gülümseyip basini olumlu anlamda salladi.Kosar adimlarla ona gidip sarildim.
Daha sonra benden ayrildi ve omuzlarimdan tuttu.
Jaehyun:Taehyung.
Taehyung:Efendim?
Jaehyun:Arabalar izleyelim mi?
Yüzüme kocaman bir gülümseme yerlestirdim ve cevap verdim.
Taehyung:Olur!
Ve resmen kosarak koltuklara oturup filmi actik.

Taehyung ve Jaehyun'un soyadi ayni degil ama olsun😅

Üvey Abim Tehlikeli Çocuk Taehyung İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin