1 ay sonra
1 aydir zeyneplerle arkadastim ve arkadasligimiz cok güzel ilerliyordu.Ne babamdan ne de Namjoonda bi ses vardi.Bacagimda iyice iyilesmisti.Yani her sey cok güzel ilerliyordu.Taehyungla olan iliskimizin hala adini koyamamistik ama onu sevdigimi biliyordum.Bugün cumartesiydi ben de yatagimda uzanmis telefona bakiyordum.Daha kapim caldi.Yejun:Gir!
Anne:Kizim,müsait misin?
Yejun:Evet annecim girebilirsin.
Anne:Kizim seninle konusmam gereken bir sey var.
Yejun:Dinliyorum?
Anne:Kizim biliyorsun balayimiz yarim kaldi.Ve biz gitmek istiyoruz ama aklim sende kalir diye gidemiyorum.
Yejun:Hic sorun degil.Zaten ses seda yok kacti büyük ihtimalle.Hem yanimda Taehyung var.Iyi olacagim.
Anne:Emin misin kizim?Istersen gitmeyebilirim.
Yejun:Hayir annecim git.Eglenmek ve mutlu olmak senin de hakkin.
Anne:Seni cok seviyorum kizim.
Yejun:Ben de annecim.diyerek ona sarildim.Bir süre öyle durduk.Daha sonra valizini hazirlamak icin odadan cikti.Onu mutlu görmek beni de cok mutlu ediyordu.Ic cekip telefonuma geri döndüm.10 dakika oyalandiktan sonra asagiya su icmeye indim.Taehyung mutfakta sigara iciyordu.
Taehyung:Selam prenses.
Yejun:S-selam.Utanarak önüme dönüp bardak aldim.Son dumani üfleyip sigarasini söndürdü.Ve birden belimde kollarini görmemle donup kaldim.Burnuma buram buram sigara kokusu geliyordu.Igrensemde belli etmemeye calistim.
Yejun:Neden bunu yapiyorsun kendine?
Taehyung:Ne yapiyormusum?
Yejun:Sürekli sigara iciyorsun.Sigara cok zararli.
Taehyung:Zararli oldugu kadar güzel.Ayni senin gibi.Ona döndüm.
Yejun:Saka yapmiyorum ben Taehyung.Ciddiyim.
Taehyung:Ben de.
Yejun:Cidden Taehyung niye iciyorsun?
Taehyung:Seviyorum cünkü.
Yejun:Inanilmazsin cidden.Diyerek suyumu icip kollari arasindan siyrildim ve odama gittim.Makyajimi cikartip pijamalarimi giydim.
Daha sonra kitapligimdan bir tane kitap alip komidinimdeki gözlügümü aldim.Kitabin adi Karantinaydi.Cok severek okuyordum.10 dakika sonra gözlerim agridi ve kitabi komidine biraktim.Yanimdaki isigi kapatip yataga girdim.Tam o sirada kapi caldi.
Taehyung:Yejun?
Uyuyor numarasi yapicaktim.Daha sonra kapi acildi.
Taehyung yanima gelip beni incelemeye basladi.Daha sonra kulagima su kelimeleri fisildadi.Taehyung:Seni seviyorum.
......................................................................................
Pazar günü gelmisti.Annemler tekrardan balayina gittiler.Taehyungla evde tekrardan yanlizdik.Odamda oturup telefonuma bakiyordum.
1 aydir Minjunla hic konusmamistim.Bazen özlüyordum ama bunu hak etmisti.Ondan intikam almak istiyordum!Aklima instagrama Vildan,Irmak,Zeynep ve benim oldugum bi fotografi atmak geldi.Tanrim bu cok akillicaydi!Hemen dörtümüzün oldugu bir fotograf buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim Tehlikeli Çocuk Taehyung İle Hayal Et
FanfictionTam aska küstügüm zaman hayatimin askiyla karsilascagimi hayal bile edemezdim...