Öncelikle merhaba!👋🏼1,17K'lik bir aile olduk!
Hepinize cok tesekkür ederim🙏🏼Beni cok mutlu ettiniz🥰Sizi seviyorum🫰🏼💜Gözlerimi actigimda yanimda Taehyung vardi.Benim yatagimdaydik.Gece birlikte uyumustuk hemde sevgili olarak.Ona sahip oldugum icin cok sansliydim.Kafam onun boynuna gömülüydü.Cok güzel kokuyordu.Hafifce kipirdanmaya basladiginda uyanicagini anladim ve uyuyor numarasi yaptim.
Yatakta iyice hareketlenip basima bir öpücük kondurdu.Daha sonra ben de daha yeni uyanmis numarasi yaptim.Taehyung:Günaydin sevgilim.
Yejun:Günaydin.
Diyerek dudaklarima bir öpücük kondurdu.
Taehyung:Ben odama gidiyorum üstümü falan degisiyim okula gecelim.
Yejun:Tamam ben de hazirlaniyim.
O odasina gecti ben de gidip banyoda rutin islerimi halledip dolabimin önüne geldim.Bugün rahat giyinmek istiyordum bu yüzden bunlari giydim.Saclarimi da ördükten sonra cilekli lip balmimi sürüp cantami hazirlamaya basladim.Genelde okulda makyaj yapmazdim.O sirada kapim caldi ve iceriye Taehyung girdi.
Taehyung:Hazir misin askim.
Yejun:Hazirim askim.Evden cikip motoruna bindik.
Taehyung:Siki tutun prenses.
....................................................................................
Koridorda yürüyorduk ve tüm gözler üzerimizdeydi.Okulun en havali ciftiydik.Beni sinifima kadar birakti ben de kosarak Zeynepin yanina oturdum.
Yejun:KANKAAAAA.
Zeynep:NOLDU.
Yejun:TAEHYUNGLA SEVGILI OLDUK.
Zeynep:NEEE COK SEVINDIM.
Yejun:Sey bu senin icin sikinti degil de mi?
Zeynep:Olur mu öyle sey askim tabii ki degil.Zeynepin gözünden:
Sikintiydi.Tanrim inanamiyorum beni birakip onunla olduguna.Bunun bedelini ikisi de cok agir ödüyecekti.Bana kimse böyle bir sey yapamazdi!
Sinifa Irmak girdi Yejuna laflariyla saldirmaya basladi.Irmak:Bakiyorum da hemen yerimi calmissin.Sen kendini ne saniyorsun?!
Zeynep:Asil sen kendini ne saniyorsun.Yejuna yaptigin büyük bir yanlisti!Simdi git yanimizdan yanimda bir pislik ile görünmek istemiyorum.
diyip Yejun fark etmeden Irmaga göz kirpip hafifce gülümsedim.O da bana gülümseyip cevabini verdi.
Irmak:Beni iki günlük kiz icin satmana inanamiyorum.
Zeynep:Inansan iyi olur o zaman.
Irmak:Aish.
diyerek uzaklasti.Yejunla konusmaya geri döndüm.
Zeynep:Eee nasil teklif etti?
Yejun:Saclarini kuruturken.
Zeynep:Yaa cok romantik.
O orospuyu öldürücem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim Tehlikeli Çocuk Taehyung İle Hayal Et
FanfictionTam aska küstügüm zaman hayatimin askiyla karsilascagimi hayal bile edemezdim...