Is Birligi

235 5 29
                                    

Karsimda Minjun ve Namjoon oturuyordu!El elelerdi!Agzim bir karis acilmisti.Beni gören Minjun gidip Namjoonun dudagindan öpmüstü.Bunu görünce gözlerim ve agzim daha cok acilmisti.Taehyung'a döndüm onun da sasircagini düsünsem de gayet normal bir tepki vermisti.Öylece bakiyordu sasirmamisti bile.Daha sonra o da bana döndü ve kafasini gidelim dercesine hareket ettirdi ve beni belimden tutup yerimize sürükledi.Tam onlarin arkasindaydik.Ne tesadüf ama!Film basladi ve onlara bakmaktan filme odaklanamamistim.Bunu fark eden Taehyung kulagima egilip kulagima bir seyler fisildadi.

Taehyung:Filmi izle onlari takma.Ben sonra o serefsizin hesabini keserim.
Yejun:Tamam...
diyerek filme döndüm.1 saat sonra film mola verdi.Namjoon ve Minjun ayaga kalkmisti.Bunu gördügüm gibi ayaga firlayip Minjun'u kolundan tuttugum gibi onu disari sürükledim.

Minjun:YA MANYAK NAPIYORSUN?
Yejun:Kes sesini!
Namjoon:YEJUN!GEL BURAYA!
diyerek pesimizden gelmeye calisti fakat Taehyung onu kolundan tutup kendine cevirdigi gibi yüzüne bir yumruk yapistirdi.

Namjoon:SEN BANA NE YAPTIGINI SANIYORSUN?!
diyerek elini kaldirdi ama Taehyung onu bileginden tuttugu gibi durdurdu.Daha sonra sinema görevlileri geldi ve ben onlar gelir gelmez Minjun'u sürüklemeye devam ettim.Tuvalete gittigimizde kimse yoktu bu yüzden kapayi kitleyip bagirmaya basladim.

Yejun:SEN NE CESIT BI INSANSIN YA.INANAMIYORUM SANA!
Minjun:ÖYLE MI?BEN DE BENI SATIP ZEYNEPLERLE ARKADAS OLDUGUNDA INANAMISTIM!
Yejun:GERIZEKALI AYNI SEY MI?!ESKI SEVGILIMLE ROMANTIK BI FILMDE BASBASASINIZ!
Minjun:EE NOLMUS YANI?AYRICA BIZ SEVGILIYIZ.

Duyduklarim kulaklarimda yankilaniyordu.Ne demek sevgililerdi?Bana bunu nasil yapardi!

Yejun:N-n-ne?Sevgili misiniz?
Minjun:Evet!

Hicbir seyi idrak edemiyordum.Hem üzgün hem sinirliydim.Biraz kendime gelince Minjun'a cok sert bir tokat yapistirip tuvaletten ciktim.Öyle sert vurmustum ki ciglik atmisti.

-
Taehyung'un gözünden(Yejun ve Minjun kavga ederken):

Sinema görevlileri gelmisti ve onu benden ayirmisti.

Sinema Görevlisi:Dingonun ahiri mi burasi siz napiyorsunuz!
Böyle bagiran görevliyi görünce onu kenara cekmistim ve kimligimi cikarip ona göstermistim.
Sinema Görevlisi:E-efendim ben cok ö-özür diliyorum.Bilmiyordum.
Kolundan tutup onu firlatircasina biraktim ve salondan iceri geri girdim.Bir görevli hala Namjoon'a yaklastim.

Taehyung:Seninle isim daha bitmedi.
dedim ve yerime gecip Yejun'un gelmesini bekledim.Kapidan iceriye girdiginde Namjoon'un hala orda dikildigini gördü ve bir tane tokat yapistirdi.Öyle sert vurmustu ki salon yankilanmisti.Daha sonra yanima geldiginde gözlerinin dolu oldugunu gördüm ve ona sarilmadan önce az önce konustugum görevlinin yanina gidip yanina gittim.

Taehyung:Bu dangalak ve o kizi bu salonda istemiyorum.
Sinema Görevlisi:Tabii ki efendim.

Daha sonra Yejun'un yanina döndüm ve ona sikica sarildim.

Taehyung:Ben burdayim sevgilim.Üzülme.Ben seni tüm kötülüklerden koruyacagim.

-
Yejun'un gözünden:

Film bittikten sonra biraz kiyafet alip eve gecmistik.Bugün sinemadaki olay haric cok eglenmistim.Ama hala bana böyle bir sey yaptigina inanamiyordum.Hoseok bugün bizden tasiniyordu hemen bir ev bulmustu.Taehyung ona esyalarini toplamada yardim ediyordu ben ise odamda dizi izliyordum.Daha sonra annem aradi.Gittiklerinden beri cok konusmamistik onlari rahatsiz etmek istememistim.

Anne:Alo kizim nasilsin?
Yejun:Iyi annecim sen nasilsin?
Anne:Iyi ben de napiyorsunuz bakalim?
Yejun:Bugün sinemaya falan gittik.Gezdik falan.
Anne:Artik iyi anlasiyorsunuz demek!Güzel güzel.Biz gelene kadar kardes kardes anlasin.Seni seviyorum.
Yejun:Ben de annecim görüsürüz.
Anne:Görüsürüz.

Üvey Abim Tehlikeli Çocuk Taehyung İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin