Kavga

403 9 15
                                    

Gözlerimi actigimda hastanedeydim.Yanimda Taehyung vardi.Uyandigimi görünce adimi seslendi.

Taehyung:Yejun!YEJUN!Ac gözlerini güzelim!Hadi!
Yejun:Taehyung...
Taehyung:Gecti güzelim gecti.
Yejun:Noldu bana?
Taehyung:Suan bunu anlatmak icin dogru zaman degil.Ben hemsirelere haber veriyim.
Yejun:Tamam...

Taehyung ciktiktan sonra yatakta dikelmeye calistim fakat kolumdaki serumlar yüzünden rahatca dikelememistim.Taehyung bir hemsireyle odaya geri geldi.

Hemsire:Lütfen kipirdamayin.

Benimle biraz ilgilendikten sonra doktor cagircagini söyleyip cikti.Doktor geldi.

Doktor:Bayan Yejun kendinizi nasil hissediyorsunuz?
Yejun:Iyiyim.
Doktor:Bacaginizdaki yara cok derin degil bu yüzden aksam eger iyi olursaniz cikabilirsiniz.Fakat önce birkac tane tahlil yaptirmaniz lazim.
Yejun:Tamamdir doktor bey tesekkür ederim.

Doktor ve hemsire cikti.Ben de Taehyunga döndüm.

Yejun:Annemlere haber verdin mi?
Taehyung:Hayir.Bu balayinin annen icin ne kadar önemli oldugunu söyledikten sonra bozmak istemedim.Ama istiyorsan arayalim.
Yejun:Yok cok iyi yapmissin sagol.B-babam n-nerde suan?
Taehyung:Nezarethanede.Polisler senin uyanmani bekliyordu gelirler birazdan ifade icin.
Yejun:Tamam.

5 dakika sonra polisler iceri geldi.Ifademi aldirlar ve sikayetci oldum.Tahlil sonuclari pozitif geldi ayagimda iyi oldugu icin hastaneden cikis yaptik.Taehyung bir taksi durdurdu.Eve gectik.Beni kucagina alip odama cikardi.Beni yatagima yatirdi.

Taehyung:Istedigin bir sey var mi?
Yejun:Su istiyorum.
Taehyung:Tamam hemen getiriyorum sen kipirdama.

Suyumu getirdikten sonra anlima bir öpücük kondurup tam odadan cikicakken onu durdurdum.

Yejun:Taehyung.
Taehyung:Efendim?
Yejun:Yanima yat.

Lafimi ikiletmeden yanima yatti.Onun gögüsüne sokuldum.Sonra kafami kaldirip yüzüne baktim.Bana bakiyordu.Ben de ona bakmaya basladim ve birden onu yumusak bir sekilde öptüm.
O da öpüsüme karsilik verdi.Yavas yavas öpüsüyorduk.Gögüslerime dokunup oksamaya basladi.Ben de onun aletinini oksamaya basladim.
Agzima dogru inledi.

Taehyung:Yejun...bunu yapamayiz.
Yejun:Biliyorum ama seni cok istiyorum Taehyung~
Taehyung:Ben de öyle ama bacagin iyilesmeden olmaz.
Yejun:Lütfeen~~~

Ic cekip beni öpmeye devam etti.Elini esofmanimin icine sokarak bana dokundu.Dudagini isirdim.Ben de elimi esofmanindan iceri sokup onu cekmeye basladim.

Taehyung:Bundan ileriye gidemeyiz tamam mi?
Yejun:Tamam oppa~~

Bunu dememle birlikte iki tane parmagimi icime soktu.Yüksek sesle inledim.Önce yavasca ilerliyordu fakat sonradan hizlandi.O hizlandikca ben de hizlandim.Ben inlerken o boynumu emiyordu.Bir elimle sacindan tutup yüzünü boynuma bastirdim.Daha da hizlandi.Inlemelerim yükseldikce icimde daha cok hizlandi.En sonunda bosaldim.Onun da bosalmasi icin onu cekmeye devam ettim.O da bosalinca yatak sirilsiklam oldugu icin beni kucagina alip onun odasina gectik.Ona sarildim ve uyuduk.

...................................................................................

Sabah annemin beni aramasiyla uyandim.

Yejun:Efendim anne?
Anne:Kizim sen niye okulda degilsin?
Yejun:Hastalandim annecim biraz üsütmüsüm.
Anne:Iyi misin bir sey var mi?
Yejun:Yok hayir 1-2 gün dinlensem gecer.Balayi nasil gidiyor?
Anne:Cok güzel kizim kapatmam lazim görüsürüz.
Yejun:Görüsürüz.

Yastiga basimi gömüp ciglik attim.O sirada Taehyung geldi.

Taehyung:Günaydin prenses.
Yejun:Günaydin.
Taehyung:Gel hadi sana kahvalti hazirladim.
Yejun:Yaa gercekten mi?
Taehyung:Evet gel bakalim.

Diyerek beni kucagina aldi.Asagi indigimizde mutfaktaki masayi görünce soka girmistim.En sevdigim kahvaltiligi yapmisti.Yumurtali ekmek!

Yejun:YAAA TAEHYUNG TESEKKÜR EDERIM!
Taehyung:Önemli degil.

Diyerek beni sandalyeye oturttu.Gülüserek yemeklerimizi yedik.Daha sonra salona gectik.Yanimda oturuyordu.Agzina bir sigara götürdü.Onu ilk kez sigara icerken görüyordum.
Cok havali görünüyordu.Ona bakarken o da bana bakti.

Taehyung:Cok güzelsin.
Yejun:N-ne?
Taehyung:Cok güzelsin.
Yejun:T-t-tesekkür e-ederim.

Dudaklarima bir öpücük kondurdu.Babam nerede bilmiyordum ve bunu düsünmek istemiyordum.

...................................................................................

Aradan iki gün gecmisti bacagim daha iyidi.Babamdan ve polislerden hala haber yoktu büyük ihtimalle kacmisti.Artik okula gitmem lazimdi.Bu yüzden elimi yüzümü yikayip hazirlandim.

Bu yüzden elimi yüzümü yikayip hazirlandim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunlari giydim.Daha sonra Taehyung'un yardimiyla asagiya indim.Artik yürüyebiliyordum fakat yine de zorlaniyordum.Taehyung'un motoruyla birlikte okula gittik.Taehyung hep belimden ve elimden tutarak bana yardim ediyordu.Herkes bize saskin gözlerle bakiyordu.Taehyung beni sirama oturturken Zeynep bizim yanimiza geldi.

Zeynep:Gercekten mi Taehyung ya benden sonra bu kadar düstün mü?
Taehyung:Sanane.
Zeynep:Sen onun nasil bir orospu oldugunu bilmiyorsun tabii.
Taehyung:Ne diyorsun sen?
Yejun:Zeynep siktir git burdan.
Zeynep:AHAHAHAH senin de bana karsi söyleyebilcegin tek sey bu."Siktir git" ve „kes sesini"cok acinasisin.

Zeynepin agzini burnunu dagitmamak icin zor duruyordum.Gözlerim dolmustu.

Taehyung:Zeynep git burdan kiz hasta zaten.
Zeynep:Ay tamam sizle ugrasamicam daha fazla.

Diyip arkadaslarinin yanina gitti.Aglamamak icin zor duruyordum.

Taehyung:Hey sakin ol.Ona aldanma.Benim simdi derse gitmem lazim tenefüste gelicem tamam mi?
Yejun:Tamam.

Taehyung ciktiktan sonra ders basladi.10 dakika sonra Minjun geldi.Hocadan azari yedikten sonra yanima oturdu.

Minjun:Kanka bacagina noldu?
Yejun:Ufak bir kesik ya bir sey yok.
Irmak:Aaa ama hocam.Bu arkadaslar dersin ortasinda konusuyor.Cok ayip.
Vildan:Evet hocam.Odaklanamiyoruz.
Hoca:Evet haklisiniz.Kizlar sessiz.
Yejun:Tamam hocam.
Minjun:Ay bu salaklardan da nefret ediyorum.
Zeynep:NE DEDIN SEN!
diyerek ayaklandi.Aman Tanrim bu cok kötüydü.
Minjun:NE DUYDUYSAN ONU DEDIM.SALAKLAR.
Hoca:Hanimlar!Sakin!
Zeynep:NE SAKINI HOCAM RESMEN BIZE KÜFÜR EDIYOR!
diyerek aglamaya basladi.Vildan ve Irmak onu teselli ediyorlardi.
Minjun:Ay abart sende.
Zeynep:Senin sacini basini yolarim!
Minjunun üzerine kosmaya basladi.Tam yanimda sac basa kavga ediyorlardi.
Yejun:Minjun!Dikkat et bacagim!
Beni duymayarak devam etti ve Zeynep bacagima düstü.Feci bir ciglik attim.Herkes bir anda durdu.Sargi olan yer cok hizli bir sekilde kaniyordu.Acidan inliyordum.Ayaga kalkamiyordum.Hoca bir ögrenciye hemsireyi cagirmasini söyledi.Acidan dolayi gözlerim buglaniyordu basim dönüyordu.Hemsire gelip beni kucagina almaya calisti fakat ciliz bir kadin oldugu icin alamadi.Onun yeri hoca aldi ve siniftan ciktik.
Tam o sirada zil caldi ve Taehyungla karsilastik.Bize dogru kosmaya basladi.
Taehyung:YEJUN!AMAN TANRIM NOLDU ONA!
Taehyung beni hocanin kucagindan aldi ve kosarak bahcedeki ambulans götürdü.Daha sonra gözlerim yavas yavas kapandi.Duydugum son sey Taehyungun adimi söylemesiydi.

Üvey Abim Tehlikeli Çocuk Taehyung İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin