Gözlerimi actigimda yanimda Taehyung vardi.Önce ne oldugunu anlayamamistim fakat dikeldigim zaman gögüslerime vuran soguklukla gögüslerime baktim.Aman Tanrim!Gögüslerim apacik ortadaydi!
Vucüdümün geri kalanina bakmak icin battaniyeyi yavasca kaldirdim.Oh Tanrim cirilciplaktim!Ic camasirlarim bile yoktu.Yanimda uyuyan Taehyung'a baktim.O da mi ciplik diye bakmak icin
yeniden battaniyeyi kaldirdim.Bana dönük oldugu icin direkt olarak aletini gördüm.Bunu görmemle cigligi basmam bir oldu.Taehyung yerinden sicrayak uyandi.Taehyung:Niye bagiriyorsun be
YEJUN:SENCE NEDEN TAEHYUNG! IKIMIZDE CIRILCIPLAGIZ!
Taehyung:Evet?Yani.
Yejun:Ne yani Taehyung naptin sen bana pis sapik.Beni bayiltip b-bana zorla tecavüz mü ettin?HEPIMIZ SADECE SEKS ISTIYORSUNUZ TÜM ERKEKLER AYNISINIZ.diyerek aglamaya basladim.Taehyung ise gülüyordu.
Yejun:NE GÜLÜYORSUN SALAK!
Taehyung:Gercekten hicbir sey hatirlamiyor musun?
Yejun:HA BIDE UTANMADAN SORUYOR MUSUN?SENI BABANA SÖYLICEM TAEHYUNG KAHRETSIN.
diyerek ona vurmaya basladim.Taehyung:Yejun sakin ol!Ben istemedim sen istedin.
Yejun:N-ne?Ne sacmaliyorsun sen?
Taehyung:Sen geldin yanima.Cok sarhostun o yüzden hatirlamiyorsun sanirim.
Yejun:Yalan söylüyorsun.
Taehyung:Inanmiyorsan yerdeki gecelige bak.Bunu ben giydirmis olamam degil mi?Uzun uzun gecelige baktim.Aman Tanrim bu cok acikti.Bir Taehyung'a bir gecelige bakiyordum.Taehyung alttan alttan gülüyordu.
Yejun:B-ben s-sey...
Taehyung:Sen ney.
Yejun:B-ben ö-ö-özür d-dilerim...
Taehyung:Dileme.
Yejun:Ne?
Taehyung:Özür dileme.
Yejun:Neden.Hem bedenen hem de yüzünü bana iyice yaklastirdi.Aramizda 1 cm vardi.
Taehyung:Cünkü hayatimda bundan daha zevk aldigim bir seks olmamisti.
diyerek beni öptü.Hem uzun hem sertce öpüyordu beni.Soka girmistim.Dudaklari dudaklarimdan ayrilinca yüzüne sok icinde bakiyordum.O ise yüzüme gülüp ic camasirini alip giydi ve banyoya gitti.Ben ise sakinlesip odama gectim....................................................................................
Güzel bir dus aldim.Saat 11 olmustu.Olayin üzerinden yaklasik 2 saat gecmisti ve ben hala sokumu atlatamamistim.Yavas yavas dün geceyi de hatirlamaya basliyordum.Cok utaniyordum nasil böyle bir sey yapardim.Bunlari düsünürken telefonum caldi.Arayan Minjundu.
Minjun:Alo naber knk?
Yejun:Iyi knk senden naber?
Minjun:Iyi ben de bulusalim mi bugün?
Yejun:Olur nereye gidicez?
Minjun:Avm olur mu?
Yejun:Olur ben 1 saate cikarim evden.
Minjun:Tamam kanka bana söyle ben de cikiyim.
Yejun:Tm bay bay.
Minjun:Bye.Minjunun bulusma teklif etmesi cok iyi olmustu ona her seyi anlatacaktim.Banyoma gidip sacimi düzlestirmeye basladim.Daha sonra biraz makyaj yapip kiyafet sectim.
Bunlar giydim ve odamdan ciktim.Taehyung odasinda olmaliydi kapisi kapaliydi.Rahatca asagiya indim fakat salonda oturuyordu.Ona bakiyordum.O da bana bakinca gözlerimi kacirdim ve ayakkabilarimi giymeye basladim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim Tehlikeli Çocuk Taehyung İle Hayal Et
FanfictionTam aska küstügüm zaman hayatimin askiyla karsilascagimi hayal bile edemezdim...