Gercekler 1/2

189 8 16
                                    

Uyandigimda Taehyung yanimda yoktu.Saskin bir sekilde etrafima bakiyordum.Daha sonra Taehyung'un odasinda olabilcegini düsündüm ve odasina baktim ama orda da yoktu.Ona seslenmeye basladim.

Yejun:Taehyung!

Sesi gelmiyordu.Odama dönüp onu aramak icin telefonumu elime aldim ve saati görünce nerdeyse felc gecircektim.Saat 11di!Taehyung niye beni uyandirmamisti?!Hemen aradim ve ilk calisimda acti.

Taehyung:Günaydin prensesim.
Yejun:TAEHYUNG NERDESIN SEN?!BENI NIYE UYANDIRMADIN?
Taehyung:Sakin ol güzelim okuldayim.Seni uyandirmadim cünkü dün cok yorulmustun dinlen istedim.Kötü mü yapmisim?
Yejun:Yok yok cok iyi yapmissin askim.Tesekkür ederim.
Taehyung:Rica ederim güzelim.Simdi derse girmem lazim.Sonra ararim seni olur mu?
Yejun:Olur askim.Iyi dersler.
Taehyung:Sagol bebegim.Görüsürüz.
Yejun:Görüsürüz.

Telefonu kapattiktan sonra kendimi yataga attim.Madem bugün evdeydim biraz daha uykudan zarar gelmezdi degil mi?

-

Gözlerimi actigimda saat 1 olmustu.2 saat daha uyumustum ve bu bana cok iyi gelmisti.Iyice uykumu almistim.Daha sonra mutfaga inip kendime kücük bir kahvalti hazirlamistim.Kahvaltimi edip salona gectim fakat yapicak hicbir sey yoktu.O yüzden bende yemek yapmaya karar verdim.Gimbap yapicaktim.Malzemeleri cikarip yapmaya basladim.Taehyung'un en sevdigi yemeklerden biriydi bu.O yüzden icine tüm sevgimi katarak yaptim.Saat 2 olmustu hala cok sikiliyordum.Aralik ayindaydik hava cok soguktu disari da cikamazdim.Daha sonra annemlerin ve dayimin gelecegi aklima geldi ve isik hizinda tekrardan mutfaga girdim.Onlara kurabiyeler yapicaktim.

Dolabi actigimda kurabiye icin malzeme olmadigini gördüm.Hemen üstümü giyinip market icin yola ciktim.

Üstüme bunlari giyip markete gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme bunlari giyip markete gittim.Alicaklarimi alip kasaya gittim.Kasada gördügüm yüz tanidikti.Ama maskeden dolayi tam cikaramiyordum.Zaten yüzüme bile bakmamisti.Ürünleri kasadan gecirip fiyati söylemek icin yüzüme baktiginda kim oldugunu anladim.Minjun...

Yejun:Minjun...
Minjun:20.000 won lütfen.
Yejun:Minjun sen...calisiyor musun?Ama neden?Sen zenginsin.Niye kasiyerlik yapiyorsun?

Gözlerinin doldugunu görmüstüm ama merakima yenik düsmüstüm.Gözlerinin doldugunu gördüm.Basini egip anlatmaya basladi.

Minjun:Babamin sirketi batti.O yüzden babam taksi soförü,annem de kasiyer olarak calismaya basladi.
Yejun:Minjun ben cok üzüldüm.
diyerek elini tutmaya calistim fakat elini geri cekti.
Minjun:20.000 won efendim.
diyerek elini parayi almak icin uzatti.Parayi ödeyip ona bakmaya devam ettim.O ise isine döndü.
Minjun:Iyi günler efendim.
Ben ise daha fazla onu zorlamayarak evime dogru yola ciktim.

-

Toplam üc cesit kurabiye yapmistim.Limonlu,damla cikolatali ve cevizli.Annemin en sevdigi cevizliydi.Saat 4 olmustu.Taehyung birazdan okuldan dönerdi.Ben bunlari düsünürken kapi sesi duydum ve direkt kapiya kostum.Daha dün görmüstüm ama yine de cok özlemistim.Onu görür görmez kucagina atladim.

Yejun:TAEHYUNGIEE.
Taehyung:Askimm.
Yejun:Cok özledim seni.
Taehyung:Ben de bebegim.Bu koku ne?
Yejun:Annemler geliyor diye kurabiye yaptimm.Vee sen seviyorsun diye Gimbap yaptiim.
Taehyung:Off valla kurt gibi de acikmistim.Yerim seni.Gel yiyelim.
Yejun:Tamam.

Ben hala kucagindayken mutfaga gidip sandalyeye oturdu.Yemegi o gelmeden önce zaten masaya koymustum.Bir eliyle belimden tutuyordu diger eliyle tabaga ve cubuklara uzanip yakinimiza cekti.Cubuklari eline alip bir parca alip bana yedirmeye basladi.Daha sonra ise kendisine bir parca alip yemeye basladi.

Taehyung:Hmm enfes olmus bebegim.
Yejun:Afiyet olsun askim.

O sirada kapi caldi.Annemlerin gelmesi mümkün degildi cünkü yarim saat önce aradigimda yeni ucuga biniceklerini söylemisti.Dayim da olamazdi saat 7de gelecegini söylemisti.
Taehyung'a döndüm.

Yejun:Kim ki acaba?
Taehyung:Bilmem.Kos bak bakalim kimmis.

Taehyung'un kucagindan inip kapiya kostum ve kapiyi actim.
Anne,Cici baba:SÜPRIIIIIIZ.
Onlara donmus bir sekilde bakiyordum.Onlar ise bana güler yüzle bakiyordu.Daha sonra Taehyung geldi.

Taehyung:Kimmis gü-?
Hemen ona döndüm ve gözlerimle susmasini söyledim.
Anne:Ee anneye bi sarilmak yok mu?
Annemin bunu söylemesinin üzerine ona tekrar döndüm ve kocaman sarildim.
Yejun:Annemm.Hosgeldiniz.
Taehyungda o sirada babasina sarilmisti.
Anne:Kizim sana bir süpriz getirdik.
Yejun:Aaa ne getirdiniz?
Bunu dedigim gibi dayim yan taraftan firladi.
Agzim kocaman acilmisti.

Yejun:DAYICIM.
Dayi:Boncuk gözlüm!
Üstüne atlarcasina dayima sarildim.O da beni simsiki kavradi.1 yildan fazladir görüsmüyorduk.O busanda yasiyordu.
Anne:Hadi gelin iceriye gecelim.
diyerek iceri gecti.Cici babam ve Taehyung valizleri yukariya cikartiyorlardi.Biz de dayim ve annemle oturmustuk.Ikisini de cok özledigim icin ortalarina oturmustum ve ikisine birden sariliyordum.Daha sonra Taehyung ve babasi da asagiya indi ve karsimizdaki koltuga oturdular.Annem konusmaya basladi.

Anne:Ee cocuklar anlasabildiniz mi?
Yejun:Evet annecim.
Cici Baba:Birbirinize bu kadar kisa sürede alismaniz beni cok sevindirdi cocuklar.Aferin size.
Taehyung:Baba,s-seninle konusmam gereken cok önemli bir konu var.

Taehyunga saskinlik icerisinde döndüm.Jaehyundan bahsediyor olmaliydi.Bu kadar cabuk mu anlatacakti?

Cici Baba:Tamam oglum konusuruz gece.
Taehyung:Ama cok önemli.Hemen konusmaliyiz.
Cici Baba:Misafirimize ayip olur oglum.Sonra.
Dayi:Aman ne ayibi efendim lütfen rahat edin.Ben de biraz Yejunla ilgileniyim.
Cici Baba:Peki o zaman.Yürü oglum calisma odama.

Taehyung'un gözünden:
Babami calisma odasina kadar takip ettim.Merdivenlerden cikarken ne diyecegimi düsündüm.Ama aklima hicbir sey gelmedi.Nasil konusacagim hakkinda en ufak bir fikrim bile yoktu.En sonunda odaya girdik ve babam kapiyi kapatip sandalyesine oturdu.

Cici Baba:Gel otur oglum.
Yavasca gidip oturdum.Fakat agzimi bicak acmiyordu.
Cici Baba:Ee anlatsana oglum.
Taehyung:S-sey baba gecen gün okula yeni biri g-geldi.
Cici Baba:Ee?
Taehyung:O k-kisi...J-jaehyun baba.
Babamin birden yüzü solmustu.Ikimizde birbirimize konusmadan bakiyorduk.

Cici Baba:N-ne?Jaehyun mu?
Taehyung:Evet.
Cici Baba:Aman Tanrim.
Gözleri dolmustu.Ellerini avuclarinin icine almisti.Yüzünü ovalayip indirdi.
Cici Baba:P-peki konustunuz mu?
Taehyung:Evet.Eve bile geldi hatta.Hala iletisim halindeyiz.
Cici Baba:Peki annen?O biliyor mu bu durumu?
Taehyung:Hayir Jaehyun daha söylemedi.Sanirim o da bugün söyleyecek.
Cici Baba:Fotograf cekildiniz mu hic birlikte?
Taehyung:Evet.
diyerek telefonumu cikarttim ve fotografi acip babama gösterdim.Babam telefonu eline aldi ve gözyaslarina boguldu.

Cici Baba:O-oglum...Ne kadar büyümüs.
Benim de gözlerim dolmustu.Babamin yaninda gidip ona sarildim.Ikimizde agliyorduk.Fakat bu duygusal animizi silah sesleri ve Yejun'un cigliklari böldü...

Öncelik beklettigim icin cok üzgünüm😊Tatildeydim vaktim olmadi yazamadim.Suan dönüyorum anca yazma firsatim oldu.Bu arada bu bölümü ikiye bölme karari aldim cünkü cok uzun olucakti.Bu yüzden diger bölüm normalden biraz kisa olabilir😊💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Üvey Abim Tehlikeli Çocuk Taehyung İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin