~Chapter 4~

574 45 1
                                    

Ημέρα 3η Στη Θεσσαλονίκη.

Ξύπνησα με έναν περίεργο ήχο. Πφφ, το ξυπνητίρι του Γιάννη, γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω τον Γιάννη στο ακριβώς απέναντι κρεβάτι χωρίς μπλούζα να κοιτάει το ταβάνι και το χέρι του πίσω απο το κεφάλι του. Τα μεγάλα πρασινό-Μπλέ μάτια του πέρνουν όλοι τη θέα ενώ τα σαρκοδει χείλια του είναι για δάγκωμα καταλάθως δάγκωσα το χείλος μου. Χαμογέλασα και έκλεισα τα μάτια μου. Κατάλαβα πως σοικώθικε απο το κρεβάτι αμέσως άνοιξα τα μάτια μου.

''Καλημέρα..'' Είπε εκείνος ενώ μου χαμογέλασε.

''Καλημέρα Γιάννη!'' Απάντησα ενώ έτριψα τα μάτια μου.

''Πως είσαι μικρή;'' Μπα,μπα.. άρχισαμε τώρα το 'μικρή', μικρή είναι αυτή που κρύβει στο παντελόνι του. (μην σχολιάσετε ;ρ)

''Μία χαρά, μεγάλε!'' Απάντησα ενώ σοικώθικα απο το κρεβάτι. Συνήθεια μου να κοιμάμαι με το μπουστάκι και το παντελόνι ενώ τα μαλλιά μου να είναι μες τον υδρώτα απο την ζέστη. (Φώτο απο κάτω)

''Χαχα, Ξέχασα να σου πω χθες! Σήμερα το βράδυ γίνεται ένα Party στο Bedroom Club. Και με παρακάλεσαν να πάω, Τι λες θα πάμε;'' Είπε ο Γιάννης ενώ μου έκλεισε το μάτι.

''Χμ, δεν ξέρω. Και δεν πείρα μαζί μου κανένα φόρεμα!'' Είπα ενώ φάνικα κάπως προβληματισμένη.

''Μην ανοισυχείς γιαυτό. Εδώ στην πόλη έχει πάρα πολλά μαγαζιά με ρούχα.'' Είπε ο Γιάννης ενώ μου χαμογέλασε.

''Αα, ωραία!'' Είπα ενώ χαμογέλασα.

''Θα σε πάω εγώ μετά.. Αν είναι!'' Είπε εκείνος ένω έβαλε το χέρι του στο σβέρκο του αμήχανα.

''Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Αλλά δεν είναι ανάγκη να με πηγαίνεις εσύ. Σε κουράζω!'' Απάντησα ενώ του χαμογέλασα.

''Δεν με κουράζεις, Μην το ξαναπείς αυτό!'' Eίπε ο Γιάννης ενώ με κοίταξε με ένα σοβαρό βλέμμα, Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα.

''Οπ! Συγγνώμη..'' Είπε η Άννα-Μαρία ενώ έκλεισε τα μάτια της.

''Περίμενε, δεν είναι αυτό που νομίζεις!'' Είπαμε και οι δύο συγχρώνος ενώ την κρατήσαμε να μην βγει.

''Εμμ, ντάξει!'' Είπε η Άννα-Mαρία ενώ μας κοιτούσε.

''Εγώ πάω να κάνω μπάνιο.. μιλήστε εσείς!'' Απάντησα ενώ έφυγα..

Gianni's pov.

Την είδα να φεύγει.. πως μπορεί να μου το κάνει αυτό; Να φεύγει με εκείνο το τέλειο βλέμμα. Νομίζω ό,τι την ερωτεύτικα αλλά μπα, έχει αγόρι. Φένεται.. Σήμερα στο Party θα της πω ό,τι αισθάνομαι....

''Που χαζεύεις;'' Μου είπε η Άννα-Μαρία ενώ με κοιτούσε απορημένη.

''Εμμ..'' Είπα ενώ έμεινα σκεπτικός.

''Πες μου, ότι σαρέσει η Νίνα;'' Είπε εκείνη ενώ έμεινε να με κοιτάζει.

''Αχα!'' Είπα ενώ κατέβασα το βλέμμα μου.

''Τι; Σοβαρά;'' Είπε εκείνη ενώ έμεινε να με κοιτάει.

''Ναι, αλλά σε παρακαλώ μην της πεις τίποτα!'' Είπα ενώ κατέβασα το βλέμμα μου απο ντροπή.

''Δεν πρόκειτε, αλλά η Νίνα έχει αγόρι..'' Είπε η Άννα-Μαρία ενώ με κοιτούσε σκεπτική.

''Το κατάλαβα..'' Είπα ενώ κάθησα στο κρεβάτι και έποιασα το κεφάλι μου.

''Αλλά μην ανοισυχείς δεν θα τον δει ποτέ..'' Είπε η Άννα-Μαρία ενώ μου χαμογέλασε.

''Τι εννοείς;'' Είπα ενώ έμεινα να την κοιτάω απορημένος.

''Έχει σχέση με ένα αγόρι όπου μιλάνε στο Facebook.'' Είπε η Άννα-Μαρία ενώ σοβάρεψε το βλέμμα της.

''Τ-τιι;'' Είπα ενώ πάρα πολλές σκέψεις περάσαν απο το μυαλό μου τα τόσα ψέμματα όπου της έλεγα.

''Τι τι;'' Είπε εκείνη ενώ με κοιτούσε απορημένη.

''Αυτός που μιλούσε τόσο καιρό ήμουν εγώ!'' Είπα ενώ είχα τα χέρια μου στο κεφάλι.

''Γιάννη, αυτό που λες είναι αλήθεια;'' Είπε εκείνη ενώ σκούπιζε τα μαλλιά της.

''Nα, σου εξηγείσω..'' Είπα ενώ κατέβασα το κεφάλι μου και σοικώθικα απο το κρεβάτι.

''Δεν χρειάζεται να μου εξηγείσεις τίποτα..'' Απάντησε η Νίνα χωρίς καν να με κοιτάξει ενώ κατάλαβα πως έκλεγε.

''Συγγνώμη...'' Απάντησα ενώ πήγα να την πλησιάσω.

''Μην με πλησιάσεις, σε συχαίνομαι!'' Απάντησε εκείνη ενώ βούρλωσα τα μάτια μου...


Χμμ.. συνεχίζω; Θα έχετε 2 part σήμερα;*

~Internet Love~ Greek.Where stories live. Discover now