~Chapter 7~

514 35 10
                                    

Άργησα να σας βάλω.. αλλά δεν σας ξέχασα φιλάκια πολλά:* -Φένια :D

........

~Mεριά Άννα'ς-Μαρίας και Νίκου~

''Μπορεί όντως να είμαστε το ιδανικότερο ζευγάρι!'' Είπε ο Νίκος ενώ μου έκλεισε το μάτι.

''Ωχ, τι άλλο θα ακούσω Νίκο;'' Αναστέναξα ενώ δάγκωσα το κάτω χείλος μου.

''Χμ, τι θα ακούσεις;'' Είπε εκείνος γεμάτο απορία.

''Αχα...'' Είπα ενώ φάνηκα κάπως σκεπτική.

''Θα ακούσεις Ariana Grande ή μοίπως Justin Bieber;'' Είπε ενώ φάνηκε κάπως απορημένος.

''Το πρώτο αποκλείεται! Το δεύτερο παίζεται.. εντάξει, κάνε ότι θες!'' Είπα ενώ κοιτούσα το πάτωμα.

''Εγώ άλλο έχω στο μυαλό μου αλλά άστο!'' Είπε ο Νίκος ενώ με κοίταξε με ένα πονηρό βλέμμα.

''Ωχ..'' Είπα κάπως σοβαρά...

''Χαχ, τι σκέφτηκες;'' Είπε ο Γιάννης ενώ με κοιτούσε κάπως απορημένος.

''Εμμ, να παίζαμε κανένα ηλεκτρονικό παιχνίδι or what else:/'' Eίπα ενώ σκάλιζα το κινητό μου.

''Θα παίξουμε ένα παιχνίδι που θα το κάνουμε θες δεν θες!'' Απάντησε ενώ δάγκωσε το κάτω χείλος.

''Ωχ, Νίκο μην μου πεις...'' Απάντησα ενώ κατέβασα πιο κάτω την φούστα μου.

''Το παιχνίδι λέγεται: ''Θάρρος ή Αλήθεια'' Μπορεί να είμαστε 2 αλλά το παιχνίδι θα είναι διαφορετικό... θα υπάρχουν μόνο θάρρος και αν δεν τα κάνουμε θα υπάρχουν κακές συνέχειες του παιχνιδιού..'' Είπε ο Γιάννης ενώ μου έκλεισε πονηρά το μάτι.

''Ε-εντάξει..'' Είπα ενώ τον κοιτούσα κάπως παράξενα.

''Ξεκινάω... Έχεις το θάρρος να μου δίξεις ένα μέρος του σωματός σου;'' Είπε εκείνος ενώ δάγκωσε το κάτω χείλος του.

''Τι λες παιδάκι μου, πας καλά;'' Είπα ενώ είχα μείνει να τον κοιτάω.

''Πιο καλά δεν γίνετε, Απάντα μου!'' Μου πρόσταξε ενώ μου έκλεισε το μάτι.

''Αχ, εντάξει..'' Απάντησα ενώ σοίκωσα την μπλούζα μου και του έδειξα την πλάτη μου.

''Ομπομπο, η σειρά σου!'' Μου είπε εκείνος ενώ μου έκλεισε το μάτι.

''Έχεις το θάρρος να βγεις έξω και να φωνάξεις: 'Είμαι ανώμαλος';'' Είπα ενώ άρχισα να ψιλό-γελάω.

''Όχι φυσικά...'' Είπε εκείνος ενώ φάνηκε κάπως αμήχανα.

''Έλα, υπάρχουν συνέπιες!'' Είπα ενώ του έκανα ναζάκια, αμέσως χαμογέλασε και σοικώθικε απο τον καναπέ και βγήκε έξω.. όταν γύρισε ένιωσε κάπως ντροπιασμένος.

~Internet Love~ Greek.Onde histórias criam vida. Descubra agora