Πέρασαν μόλις τρείς μήνες απο τον γάμο της αδελφής μου. Με τον Γιάννη το πάμε απο το καλό προς το καλύτερο. Όσο για την σχέση μας; Την πάμε προς σοβαρή. Εδώ και μέρες νιώθω κάτι παράξενες αναγούλες αλλά δεν δίνω σημασία.
''Μωρό μου, μοίπος πρέπει να πας να κοιταχτείς σε κανέναν γιατρό;'' Με ρώτησε, δινοντάς μου ένα μαλακό φιλί στο μαγουλό μου.
''Όχι,όχι... είμαι απολύτως καλά!'' Απάντησα, πίνοντας λίγο απο το χυμό μου.
''Σίγουρα;'' Με ρώτησε, τρίβοντας αμήχανα το σβέρκο του.
''Ναι ρε, καρδιά μου..'' Απάντησα, ενώ άφησα το ποτίρι πάνω στο τραπεζάκι. Εκείνος δεν μίλησε παρά-μόνο σκεφτόταν.
''Όσο για τον γάμο...'' Είπε, σοικώνοντας το κεφάλι του.
''Μμ, ποιόν γάμο;'' Ρώτησα, παιχνιδιάρικα ενώ χαχάνιζα.
''Έλα που δεν ξες...'' Είπε κάνοντας τον ενοχλημένο.''Τον δικό μας φυσικά!'' Είπε, χαμογελόντας.
''Ααα..''
''Τι σκοπεύεις να κάνουμε;'' Με ρώτησε, χαμογελόντας.
''Μμ, το απόλυτο τίποτα.'' Είπα, γελόντας. Εκέινος βούρλωσε τα μάτια του και είπε:
''Είσαι σίγουρη;'' Με ρώτησε, γελόντας.
''Απολύτως.'' Απάντησα, κλείνοτας του πονηρά το μάτι. Εκείνος ήρθε κοντά μ και με φίλησε μαλακά στα χείλη. ''Γιάννη;'' Τον ρώτησα, ενώ είχα μείνει να τον κοιτάω.
''Τι είναι μωρό μου;'' Με ρώτησε, φιλόνταας μου το κούτελο του κεφαλιού μου.
''Νομίζω, πως είμαι έγκυος!'' Ψέλλισα, κατεβάζοντας το κεφάαλι μου. Εκείνος είχε μείνει για τα καλά, αφού βέβαια είχε μείνει.
''Τι;''
''Αυτό που άκουσες μπουμπούνα, είμαι έγκυος!'' Απάντησα, ενώ του χαμογελασα.
''Α-αυτα είναι υπέροχα εννοώ τέλεια νέα!'' Απάντησε, πέρνοντας με αγκαλιά.
''Ναι, είναι!'' Είπα, κλείνοντα του το μάτι.
~3 χρόνια μετά~
''ΜΑΜΑΑΑΑΑ!''
''ΜΠΑΜΠΑΑΑΑΑ"
''Ωχ, τι έγινε παιδιά πάλι;'' Ρώτησα, τρίβοντας τα αγουρό-ξυπνημένα μάτια μου.
''Ο Λεωνίδας με χτύπησε.'' Είπε, η μικρή κορούλα μου κλέγοντας.
''Η Μίρκα το έκανε πρώτη.''
''Ωω, σταματήστε πια!'' Πρόσταξα κλείνοντας τα αυτιά μου.
''Τι έγινε πάλι;'' Ρώτησε ο Γιάννης, κλείνοντας την πόρτα.
''Τι να γίνει; Τσακωθήκαν!'' Είπα, ξεφυσώντας...
''Μάλιστα....''
Και κάπως έτσι, οι πρωταγωνιστές μας ζήσαν την αγάπη τους αιώνια.......
~Τέλος~
Γιόλο:3 Και κάπως έτσι, η υπέροχη μας ιστορία έφτασε στο τέλος της. Χμ, μην ξεχνάμε ότι υπάρχει #Επίλογος2 με την Άννα-μαρία και τον Νίκο.Ηλικρινά, ευχαριστώ όσους/σες διάβασαν την ιστορία μου, και σας είμαι ευ όμον σε ότι χρειαστίτε θα είμαι κοντά σας:D Μην ξεχνάτε να διαβασετε το 'Trouble Lovers' και μετά, έχουν συνέχεια τα υπόλιπα... Ευχαριστώ για όλα -Φένια :)
YOU ARE READING
~Internet Love~ Greek.
Teen FictionΤο Teen Fiction αυτό είναι βασισμένο σε μία αληθινή ιστορία αγάπης. Η Νίνα είναι μόλις 20 ετών. Η ετεροθαλείς αδελφή της Άννα-Μαρία της έδειξε ένα Site όπου μπορείς να μιλάς με όλους. Όμως η Νίνα δεν είχε μάθει τέτοιους τρόπους. Ψάχνοντας η Νίνα διά...